واریز سود ۶۰۰ هزار تومانی سهام عدالت تا پایان سال

[ad_1]

زربان زاده آخرین وضعیت پرداخت سود سال 99 مام عدالت به حسابداران اشاره کرد و گفت: به حساب شخصی رقمی نهایی و زم

. . . . .

قربان زاده گفت: ۴۹ میلیون سهامداری که دارای عدالت هستند، بعد از فرمان رهبر انقلاب و نیز ن نامه شورای عالی

. . . . .

. . . . .

قربان‌زاده: سود سال سه مام عدالت شرکت‌های غیر بورسی حدود ۲ رار و ۸۰۰ میلیارد تومان و سود شرکت‌های بورسی دیجیتالی بورسی

رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: جمع سود دو شرکت بورسی و غیربورسی عددی معادل حدود 31 هزار میلیارد تومان است که این رقم از میان 49 میلیون تومان توزیع می شود، بر این اساس تا پایان سال به هر سهامدار احتمالا رقمی حدود 600 هزار تومان می شود. .

وی با اشاره به جمع سود سهامداران بورسی و غیربورسی نسبت به سال 98 حدود سه برابر افزایش پیدا کرده است، افزود: جمع سود سال 98 که سال گذشته به حساب سهامداران پرداخت شد، حدود 9 هزار و 500 میلیارد تومان بود که این عدد رقم خورد. به بیش از 31 هزار میلیارد تومان رسیده است.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در زیرمجموعه شورای عالی بورس، کارگروهی برای تعیین تکلیف موضوعات مرتبط با سهام عدالت تشکیل می شود که در آن نمایندگان از سازمان خصوصی سازی، سازمان بورس و اوراق بهادار، اتاق کار، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تشکیل می شود. دستگاه های نظارتی و کانون سهام عدالت حضور دارند.

. . . . .

خصازمان خصوصی سازی پیگیر تعیین تکلیف باقیمانده سود سال ۹۸ عدالت

وی همچنین در خصوص زمان پرداخت باقیمانده سود سال 98 عدالت سهام به حساب مشمولان نیز، گفت: برخی از شرکت های بزرگ مانند دخانیات، مخابرات و … سال های گذشته خود را به طور کامل پرداخت نکردند، سازمان خصوصی سازی مکلف به دنبال این است. . . . . .

قربان زاده گفت: اقدام حقوقی مربوط به این شرکت ها را انجام دادیم و ماده 48 قانون محاسبات عمومی را بر این شرکت ها اعمال کردند، براین اساس دیگر امکان ثبت جلسات صورت برای آنها وجود ندارد و این شرکت ها باید هر چه زودتر معوقات را انجام دهند.

رئیس سازمان سازی: در حال حاضر در حال حاضر با هیئت مدیره این دو شرکت بزرگ هستند تا سود معوقه را در قالب دریافت خدمات بانک پرداخت کنند، اما تعیین زمان دقیقی برای پرداخت این سود اعلام نشده است.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما