themicbanner

راز پنهان شدن ویروس از سیستم ایمنی بدن کشف شد

[ad_1]

-رارو- . . . . با این حال، این ویروس‌ها را در محیط آزمایشگاهی از ابتدا بسازند و با بررسی آن متوجه شدند که ویروس قادر است با مکانیزم‌های خاصی که در شاخک‌های سنبله‌های شبیه‌ش دارد، خود را از سیستم ایمنی بدن پنهان کند.

به گزارش فرارو ، اگر واقعاً می‌خواهید بدانید که یک ماشین چگونه کار می‌کند، باید از ابتدا سرهم کنید. . . . . . . . . . . . . .. .

استفاده از این روش برای درک SARS-CoV-2 که مسئول پاتوژن همه‌گیری ویروس است، شگفت انگیزی را ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد سنبله‌های این بیماری می‌تواند به عنوان کلید معمایی باشد که می‌تواند به راحتی از سیستم بدن ما پنهان شود. .ود.

در این مطالعه جدید آلمانی ها و ربانی ها، نسخه های “لایت” این ذرات بهعنوان «مینیمم ویریونهای» توصیف میشوند، از ماژولهایی تشکیل شدهاند که از ابتدا برای ارائه بینشهایی در مورد ویژگیهای ویروسهای کلیدی، بدون ایجاد کارکردن با هم به عنوان یک واحد عفونی ساخته شدهاند.

اسکار اشتاوفر، زیست شناس سابق موسسه تحقیقات پزشکی ماکس پلانک که در حال حاضر در دانشگاه آکسفورد کار می‌کند، می‌گوید: «برای ما حتی مهم‌تر از آن که می‌توانیم این ویریون‌های مصنوعی را از ابتدا بکنیم، این است که می‌توان ترکیب و ساختار آنها را دقیقاً ساخت. حیراحی کنیم. ی به ما امکان می‌دهد یک مطالعه بسیار سیستماتیک و گام به مام بر روی مکانیسم‌های متمایز ویروس انجام شود. » . . . . .

از زمانی که شناسایی این بیماری در اوایل سال 2020 در صحنه های جهانی شناسایی، ویروس ها به دنبال این موضوع هستند که چگونه این عملکردها به پاتوژن در جستجوی خود برای زنده ماندن و تولید مثل کمک می کند. . . . . .

در این میان، زائده‌های سنبله‌های مانند مانند یک کلید برای نوعی لل سلولی به نام گیرنده ACE2 عمل می‌کنند که بافت‌ها را می‌سازند. . . .. . علم در واقع و آکسنها را بر اساس سیستم ویژگی تولید می کنند تا ایمنی ساده و بدون عفونی را با وجود یک ساختار مزاحم عامل ایجاد کنند و بدین شکل آن را برای یک نتیجه واقعی آماده کنند.

به نظر می‌رسد، وروناویروس در این مدت زمان خود را یک دو چیز یاد گرفته است که به کمک آن می‌شود تا از این دور شود. عوامل موثر بر روی مامل مولکول‌های ایمنی نوع اسیدهای چرب خاص ساسانه‌های ویروس به منظور ایجاد ایجاد، شناسایی شدند. تات قبلی نیز بخشی از عملکرد سنبله‌های ویروس‌هایی است که مولکول‌های ایمنی به چسبین چسبیده را نشان می‌دهد.

آیا مطمئن هستید که می خواهید آن را حذف کنید؟ همه متوجه شدند که سنبله چانگ زدن به مولکول ایمنی دستخوش تغییر ساختاری دارد و عملاً خودش را از بین میبرد.

کار نفوذ در اولول های مجاور را بسیار سخت می کند، اما در حالی که در این پیکربندی وجود دارد، یک نن تیادی برای و استاوفر می‌گوید: «در واقع، سنبله پس از اتصال به اسیدهای چرب، ویروس برای سیستم ایمنی کمتر قابل مشاهده است. ایین میتو آویزم کامبيری از تفاخيي ويريس تووسي موضوعي يقبان و پاسخ امنی قوي براي مادرت زمينه تالانی و ادازایش کارایانه کاروان به.

این بینشی جدید از یک ویروس ویرانگر است که همچنان ما را شگفت زده می کند، و پیش از این نشان می دهد که چگونه مدل های گونه های مصنوعی ممکن است به ما برتری در محدود کردن تأثیر پاتوژن در جمعیت های سراسر جهان بدهد. نتایج این تحقیق در نشریه ارتباطات طبیعت منتشر شده است.

از: Sciencealert

هرجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما