themicbanner

رونمایی از دوچرخه برقی مجهز به رادار

[ad_1]

-رارو-Nonrkt Cannondale به تازگی یک دوچرخه الکترونیکی جدید بنام “Mavaro Neo” منتشر کرده است. این دوچرخه الکترونیکی کاربردی برای استفاده در شهر طراحی شده است. Cannondale آرا این دوچرخه را ارائه می دهد “قدرت بیشتر، راحت تر و مطمئن تر” را داده است.

به گزارش فرارو ، ت ت ت ت ت ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ی……………… امین ادعا شده است که این دوچرخه تا ۱۷۵ سال (۱۰۹ مایل) برد دارد. در ادامه به بررسی ویژگی های این دوچرخه الکترونیکی میپردازیم:

راحت
تعمیم معمول در اشکال ارائه می‌شود. ساید از نظر مکانیکی جالب‌ترین چنگال یقلیق HeadShok باشد که از سیستم بلبرینگ سوزنی Quad Gage جدید Cannondale برای ارائه ۵۰ میلی متر حرکت ا . . . . . شتکالشتک این سیستم از الاستومر (دسته خاصی از پلیمرهای خطی که هنگام اعمال نیرو، از خود مقدار فوق‌العاده تغییر شکل الاستیک ن)

دوچرخه

همچنین از اتصال متوازی الاضلاع برای کنترل جهت حرکت استفاده می‌کند. . . . . . والاوه ر شکر اشکال مختلف سیستم تعلیق ، Mavaro Neo ندازه چرخ‌های مختلف نیز بین فریم‌های کوچکتر و بزرگ‌تر مشخص شده‌اند که به حفظ تناسب کمک می‌کند. ندازهای کوچک و متوسط ​​دارای چرخ‌های ۲۷.

اطمینان
آن دوچرخه دارای لاستیک‌های پهن و محکم می‌باشد. از ویژگی های ویژه به فرد این دوچرخه می توانم به رادار عقب Varia گارمین اشاره کرد. یک رادار از طریق کنسولی که روی فرمان نصب شده است، به اما می‌گوید که آیا ماشینی پشت شر شما خیا خیر است و چقدر با شا. نورهایی در جلو و عقب یک دوچرخه برای دیدن ر در شب تعبیه شده اند. این دوچرخه دارای یک همه کربنی گیتز پیشرانه است که تعمیر و نگهداری را به حداقل می‌رساند. را نیازی به روغن کاری یا درمان زدایی ندارد و در رایط ننگ نمی‌زند.

دوچرخه

تدرت
آن دوچرخه دارای یک باتری عظیم ۷۵۰ و ساعتی با بردی فوق العاده می‌باشد. اکثر دوچرخه های باتری های الکترونیکی در حدود 400 ساعت دارند. وانا براین ادعا می‌شود که Mavaro Neo با یک رار شارژ می‌تواند ۱۷۵ سال (۱۰۹ مایل) را طی کند. در صورتی که قفسه دوچرخه را با توانایی بیشتری برای خود بارگیری کنید و در حالتی بالاتر از سمکی سوار دوچرخه شوید،،ا Uramchenin استفاده از روتور (چرخانه) ‌های ۲۰۳ میلی‌متری جلو و، و کالیپرهای هیدرولیک Magura CT2 باعث ایجاد قدرت زیادی خواهد شد. در جاده، معمولاً ۱۶۰ میلی‌متر متر نند. معمولاً دوچرخه‌های کوهستانی چنین ترمزهای فوق‌العاده‌ای دارند.

تمت
آن دوچرخه دارای دو نوع باب (تینتی و پله ای) در حال حاضر فقط تمت ۵۸۰۰ پوند برای این محصول اعلام شده است.

از: cyclingweekly

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما