themicbanner

مشاوره کنکور تجربی 1401 ✅ برنامه ریزی خصوصی

با آقای فلاح در سال کنکور جدا از مسائل تحصیلی، از جنبههای انگیزشی و روحی هم پیشرفت زیادی داشتم و یاد گرفتم که شکستها موانع پیروزی من نیستند؛ بلکه فرصتی هستند که بیشتر از قبل یاد بگیرم و با سرعت بیشتری پیشرفت کنم. استراحت به مغز شما این امکان را میدهد که مطالب را یاد بگیرد. قطعاً پشت کنکوریهای نظام قدیم که حتی فصل تابستان را از دست داده اند و تازه می خواهند شروع به درس خواندن کنند حداقل ده برابر یک نظام جدیدی شانس قبولی در رشته های خوبی مثل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی را خواهند داشت. با این کار شما میتوانید نظرات دیگران را درمورد مطالبی که میخوانید جویا شوید ، ابهامات خود را برطرف کنید و از طریق مشارکت ،علاقه و لذت خواندن کتاب را در خود تقویت کنید. سعی کنید قبل از اینکه به سراغ خواندن کتاب خود بروید در مورد موضوع آن تحقیق کنید. فلش کارت ها ابزاری بسیار موثر در مطالعه و یادگیری هستند و کمک زیادی به یادآوری مطالب میکنند. اما موضوعی که در تعیین هدف وجود دارد این است که بعد از مدتی ممکن است دچار سردی و بی انگیزگی شوید در این حالت مشاور به شما برای بالا بردن روحیه تان کمک می کند.

بهترین مشاور کنکور

پتانسیل هدف - دکتر معین الدین مشاور کنکور :: دکتر معین class= مشاور کنکور فردی است که با بینش کامل نسبت به مشاوره کنکور و آزمون کنکور و با اطلاع از تمام مسیر های که دانش آموزان رتبه برتر طی کرده اند می تواند دانش آموزان و دانشجویان فارق التحصیل را راهنمایی کنند تا به رشته و دانشگاه مورد علاقه شان راه یابند. مشاور کنکور تجربی بهتر است در یکی از رشته های تجربی تحصیل کرده باشد و روش ها و سختی های راه شما را بشناسد تا بتواند به بهترین شکل ممکن شما را در مسیر خود قرار داده و کمکتان کند. یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما معرفی کنند. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم استفاده نمایید. بنابراین بدون استرس باید کار خود را شروع کنند و با یک برنامه ریزی عالی و روحیه خستگی ناپذیر، سرنوشت خود را در دست بگیرند، چرا که عملاً با توجه به تغییرات کنکور در سال ۹۸ و البته ۵ مورد بالا که توضیح داده شد سرنوشت آنها در دستان خودشان است و واقعاً اگر از این فرصت استفاده نکنند و تمام تلاش خود را نکنندد و اشتباهات خود را به حداقل نرسانند بعدها خیلی بیشتر حسرت می خورند و پشیمان می شوند.

کنکور رشته تجربی دارای ۵ زیر گروه است که ضرایب هر زیر گروه در دروس اختصاصی با هم متفاوت اند لذا باید به این نکته توجه داشته باشید که رشته موردنظرتان در کدام زیر گروه است و ضرایب دروس اختصاصی آن چقدر است و با دیگر زیر گروهها چه تفاوتی دارد. کسانی که خودشان قبلا این شرایط را داشته اند و نظام قدیمی هستند به خوبی می دانند که چقدر سخت است که همزمان هم مدرسه رفت و هم کنکور داد. در نتیجه از نظر منابع و بانک سوالات، شرایط برای نظام جدیدی ها بسیار بسیار سخت است. از دیگر عواملی که باعث می شود در کنکور تجربی بهترین نتیجه را بگیرید، انتخاب بهترین منابع تستی است. دلیل اول این که آنها سال قبل نیز کنکور داده اند و با تیپ سوالات کنکور و جو کنکور آشنایی بیشتری دارند و دلیل دوم این که کلی منابع تفکیک شده و عالی تستی برای بچه های نظام قدیم وجود دارد. این به شما یک زمینه کلی برای مطالب فصل می دهد. ۵- نظام قدیمی ها کتابهایی را خواهند خواند که به هیچ وجه تجدید چاپ نخواهند داشت و درواقع هر چه که خوانده اند را باید دوره کنند ولی نظام جدیدی ها با کلی کتاب جدید و البته به احتمال زیاد به دور از استانداردهای واقعی کنکور طرف هستند.

بهترین مشاوران کنکور باید منظم و وقت شناس باشند.مواردی که در جلسات باید به شما اطلاع دهند را از قبل تنظیم کنند.از اخبار و اطلاعات جدید در حوزه کنکور و … باید بگیم که تمام مشاورین دکتر لهرابی، رتبه های تکرقمی، ۲ رقمی و ۳ رقمی کنکورهای گذشته هستند که دوره های مشاوره را در این موسسه گذرانده اند و همگی تقریبا از یک سطح عالی برخوردار بوده و میتوانند دانش آموز را به بهترین شکل راهنمایی کنند. باید بگیم که تمام مشاورین آیدی نوین، رتبه های تکرقمی، 2 رقمی و 3 رقمی کنکورهای گذشته هستند که دوره های مشاوره را در این موسسه گذرانده اند و همگی تقریبا از یک سطح عالی برخوردار بوده و میتوانند دانش آموز را به بهترین شکل راهنمایی کنند. ۱- با توجه به اینکه در سرفصلهای مشترک بین نظام قدیم و نظام جدید سوالات یکسان مطرح خواهد شد، نظام قدیمی ها به دو علت شانس بیشتری در پاسخ دادن به سوالات مشترک دارند. دکتر رونقی با توجه به دانش و تخصصی که در رابطه با بودجه بندی کنکور تجربی داشته، دانش آموزان را در مسیر درست تحصیلی هدایت کرده و موجب قبولیشان در بهترین رشته های کنکور تجربی شدهاند. ۲- با توجه به افزایش تاثیر معدل، استرس در بین بچه های نظام جدید تشدید می شود در حالیکه پشت کنکوریهای نظام قدیم با علم بر اینکه چه نمره ای دارند و با توجه به اینکه یک فرصت ترمیم معدل دارند، از این نظر در شرایط روحی بهتری قرار دارند.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما