۱۰ علامت کلسیم



نتایج کلسیم می‌تواند وجود داشته باشد.

روزنامه جام جم نوشت: «ما معمولاً کلسیم را با نقشی که در سلامت استخوانها دارد میشناسیم اما این ماده معدنی مورد نیاز کارکردهای دیگری هم دارد که تثبیت فشار خون، تنظیم هورمونها و هدایت نورهای عصبی از جمله آنهاست. .نابراین تعداد کلسیم می‌تواند وجود داشته باشد. موارد زیر برخی از این علائم هستند.

پوست

هیپوکلسمی یا هر گونه کلسیم می‌تواند در پوست قم قابل مشاهده باشد. . . . . .

مورد

میزان کلسیم می‌تواند بر سلامت کلی بدن تأثیر بگذارد. .نابراین اگر احساس مفرط، بی‌حالی، بمب‌گذاری انرژی یا احساس سستی دائمی داشته باشم، کلسیم می‌تواند یکی از عوامل آن باد باشد.

آسیب

کلسیم برای تنظیم خلق وخو نیز ضروری است. این ماده معدنی یک آرامبخش طبیعی است که آرامش بخش دارد. چقر چقدر کلسیم کمتری مصرف کنید، ممکن است استرس و تحرک پذیری بیشتر را تجربه کنید.

بیوابی

خنگام خواب، ک سیلسیم بدن افزایش و کاهش می‌بد و در طول خواب سطحی بالاتر از این افزایش و کاهش می‌دهد. در صورت شبكه كلسيم، احتمالاً خواب شبانه يكي از مشكلات. اشکن مشکل به نقش کلسیم در تولید ملاتونین (هورمونی که کمک می‌کند به خواب برویم) مربوط می‌شود.

ستزیارستزی یا خوابرفتگی اندامها

ستزیارستزی شامل علائم عصبی مرتبط با شدید کلسیم است. این رایط ممکن است احساس سوزن سوزن شود و بیحسی در اطراف دهان یا انگشتان دست و اا، تکانش عضلانی،

بیمارشدن مکر

کلسیم نقش مهمی در حفظ سیستم ایمنی سالم دارد. مقاومت کلسیم بدن را در برابر میزان پاتوژن‌ها کاهش می‌دهد و باعث می‌شود که بیشتر دچار سرماخوردگی، سرفه و عطوش شود.

ناخن های شکننده

ناخن‌ها هم مانند استخوان‌ها برای یک پک چگیارچگی خود به مقدار خاص کلسیم نیاز دارند. .نابراین در شرایط استفاده از کلسیم، ناخن‌ها خشک، و مستعد پوسته‌پوسته‌شدن و نن در ساده‌ترین فعالیت‌های روزانه می‌شوند.

مشکل در علا

.اید عجیب به نظر می رسد اما نمی توان به دیسفاژی شکا در بلاعوض رسید. . . . . .

دندان‌درد

ع همده کلسیم در استخوان‌ها و دندان‌ها ذخیره می‌شود. .نابراین گزارش کلسیم زودتر از همه این بخشها را تحت تاثیر قرار میدهد. یمبود آن عنصر حیاتی، شردشدن و پوسیدگی دندان‌ها را به دنبال دارد و می‌تواند به اماری پریودنتال (نوعی بیماری ل)

فتگیرفتگی عدلانی

گ ع ع ز گ گ گ گ گ گ ز ز ز ز گ ز……… ز ز ز.. ز………. .رفتگی عضلانی ممکن است با درد در ن حرکت همراه باشد و با گذشت انمان به اسپاسم در سراسر بدن تبدیل شود.

درمان کلسیم

همه بزرگان باید حدود ۱۰۰۰ میلی‌گرم کلسیم در روز مصرف مصرف کنند. یای دارای برگ تیره، بیشتر ماهی‌های چرب از جمله سالمون، ساردین و تن و همچنین پنیر، ر، سویا، بادام و دانه‌ها. چمچنین برای کمک به جذب ر کلسیم، یاید مصرف ویتامین D را افزایش می دهد که در زرده تخم مرغ، فدف، میگو، قارچ و ل

از: ba-bamail.com


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم