آخرین اخبار «جدید قم

سردار شاهچراغی،استاندار جدید قم را بشناسیم! رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای ۳۰ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید محمد تقی شاهچراغی، استاندار جدید قم شامگاه جمعه در آغازین روزهای مسئولیت جدید خود با حضور در دفتر مدیر حوزههای علمیه با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر و عضو شورای عالی حوزههای علمیه دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،استاندار جدید قم در اولین روز کاری خود با حضور در بیمارستانهای شهید بهشتی و امیرالمومنین(ع) از روند درمان بیماران کرونایی استان بازدید و زحمات کادر درمان قدردانی کرد. به این دلیل که از ابتدای سال ۲۰۱۸ ساخت آن شروع شده است و هنوز مراحل پایانی تدوین آن به پایان نرسیده است و منتشر نشده است. شما در بازی با هیچگونه چالش خاصی مواجه نمیشوید و روند هیجان داستان نهتنها افزایش پیدا نمیکند، بلکه در مراحل پایانی به نقطه صفر میرسد. از طرفی رنگ بندی شهرها روند مشخصی ندارد و هر لحظه ممکن است در هر شهری به رنگ سیاه تغییر رنگ دهیم.

اخبار جدید ثشاهد

در جلسه امروز هیات دولت که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، هیات وزیران پس از بررسی سوابق و برنامه های سردار شاهچراغی به عنوان استاندار قم رای اعتماد دادند. بهادر عبدالغنی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص برنامههای پیشروی شهرداری شهرکرد گفت: اجرای طرح جامع در اولویت فعالیتهای جدید شهرداری شهرکرد خواهد بود و موضوعاتی از جمله فرصتهای مناسب سرمایهگذاری با تعریف کاربریهای زمین و توسعه شهری را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهیم داد. به گزارش عصر سهشنبه ایرنا، حجتالاسلاموالمسلمین علی بنایی در جلسه هفتگی این مجمع طی سخنانی اظهار داشت: ما این انتصاب را به فال نیک میگیریم و همگی برای موفقیت ایشان آرزوی توفیق داریم و امیدواریم ایشان با تکیه و اعتماد به کارشناسان خبره و امین و نیروهای بومی استان، که در طی سالیان گذشته صلاحیت و شایستگی اجرایی خود را به اثبات رساندهاند، بتواند در ایام مسئولیت، دِین خود را به استان ادا نموده و نقش خود را در آبادانی و توسعه قم با موفقیت به انجام برساند. درآیئینی از خدمات سردار شاهچراغی فرمانده پیشین سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)قدردانی و سردار موحد به عنوان فرمانده جدید سپاه استان قم معرفی شد. پیام تبریک دکتر بهرام سرمست به سردار شاهچراغی استاندار جدید قم به این شرح است: برادر ارجمند جناب آقای شاهچراغی سلام علیکم با کمال مسرت, اخبار جدید سهام عدالت بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی به سمت استاندار قم را تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون شما را در خدمت به زائران و مجاوران بارگاه نورانی و مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحت فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا از استانداری قم در پیام سید محمد تقی شاهچراغی آمده است: درود بیکران بر روان پاک امام راحل و همرزمان شهیدم زین الدین و یاران باوفایش با سلام و احترام به مراجع عظام تقلید، علمای اعلام، و مردم شریف و انقلابی قم به ویژه ایثارگران و خانوادههای معظم شهدا؛ خدمت به شما مردم عزیز که مزین به مجاورت حضرت فاطمه معصومه (س) هستید افتخاری است ستودنی که شکر آن جز به خدمت صادقانه و بی منت محقق نخواهد شد. اعضای هیأت دولت در نشست امروز خود به ریاست سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری، پس از بررسی سوابق «سیدمحمدتقی شاهچراغی» به وی به عنوان استاندار قم رأی اعتماد دادند. به گزارش مرکز خبر حوزه وی به اهمیت جایگاه و تاریخچه قم در جهان اسلام اشاره کرد و افزود: شهر قم منشا و آغازگر قیام علیه نظام ستمشاهی و شهر انقلاب است و اسلام و انقلاب از قم آغاز شده و ضروری است که مسئولان با انجام وظایف و مسئولیت های خود با رفع کاستیها، قم را به شهری نمونه در جهان اسلام تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید قم گفت: دشمنان در انجام کارها مانع تراشی میکنند اما با همکاری مسئولان و خانواده شهدا رزمندگان اسلام و اصحاب فرهنگ این موانع برداشته میشود تا این نظام به عنوان امانت به حضرت ولی عصر ارواحنا فدا تحویل داده شود. گروه استانها ــ با حضور احمد وحیدی وزیر کشور مراسم تکریم و معارفه استاندار جدید قم برگزار شد. نشستی در وزارت راه و شهرسازی و با حضور وزیر راه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین وزیر، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و دیگر مسئولان در تهران برگزار شد. نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این که برای مسکنهای حمایتی باید وامهای کم درصد در نظر گرفته شود، تاکید کرد: البته بسترسازیها صورت گرفته تا سالیانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته شود. آرزوی مرگ Death Wish: یک پدر آرام و خونسرد از وقتی که دزدها به خانه او جمله کرده اند، تبدیل به یک انسان خشن می شود.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما