آیا آمریکا در نهایت آماده است تا بشقاب پرنده ها را بپذیرید؟

[ad_1]

-رارو- ناظران مسائل و اخبار مرتبط بشقا بان ه‌هرنده‌ها معتقدند که در سال ۲۰۲۲ میلادی می‌توان سال مهمی بود، آرا جنجال سر جزیر جزئیا بیش‌تر جزئیا بیش‌تر

به گزارش فرارو به نقل از گردین، سال گذشته، برهه زمانی موفقیت آمیزی برای بشقاب پرنده ها بود، زیرا یک گزارش مهم دولتی باعث شد که فرازمینی ها در نهایت توسط همگان از سناتورها تا رئیس جمهور سابق و پنتاگون گرفته شده اند.

با این وجود، گزارش می‌گویند که سال 2022 میلادی می‌تواند حتی از سال 2021 میلادی نیز نمی‌تواند درک کند. تات غیر زمینی نزدیک می‌سازند.

در ماه ژوئن، گزارشی پنتاگون را در مورد «پدیده های هوایی غیرقابل توضیح» (UAP) منتشر کرد، گزارشی که تعداد زیادی از آنها در انتشار آن بودند و نامگذاری برای آن صورت گرفت که اکنون از نظر برخی در جامعه بررسی کننده فرازمینی نامگذاری مناسب بوده است. در گزارش اشاره شده است که بیش از 110 نمونه از پدیده های هوایی کشف شده و قابل توضیح است. این گزارش پس از آن منتشر شد که فیلم‌های نظامی فاش شده نشان می‌دادند که رویدادهای ظاهرا ماورایی را در آسمان مستند کرد.

هم، از آن شهادت دادن خلبانان نیروی دریایی آمریکا کمک کرد تا حدودی موضوعی که مدتها نظریه توطئه و یا مشاهدات مشکوک تعریف و قلمداد میشد و با بیاعتنایی مورد توجه قرار گرفت. نظر صمیم‌تر نسبت به موضوع بشقاب پرنده ها، تماشاگران دیرینه آسمان را هیجان زده کرده است.

«نیک پوپ» که اوایل دهه 90 میلادی را صرف تحقیق در مورد بشقاب پرنده ها برای وزارت دفاع بریتانیا کرد میگوید: «من مطمئن هستم که در سال 2022 میلادی سال زمین لرزه ها برای موضوع بشقاب پرنده ها خواهد بود».

در کنگره گروهی دو احزبی سناتورها برای سالها در بخشهای مختلف وزارت دفاع و جامعه اطلاعاتی طالا

«پوپ» اشاره می‌کند که می‌کند برای کنترل این موضوع احساس می‌کند. «پوپ» می‌گوید: «من فکر می‌کنم ما شاهد برگزاری جلسات کنگره در بشقاب پرنده‌ها باشیم. چم چنین، من فکر می کنم که شاهد انتشار و ویدئوهای نظامی بیشتر ایالات متحده هستم

برخی از موارد ممکن است از طریق افشاگران انجام شود، اما بسیاری از آن موارد ممکن است در نهایت، من فکر می کنم ما شاهد حضور بیشتر از جمله خلبانان خطوط هوایی تجاری، خدمه هواپیماهای، اپراتورهای رادار و افسران اطلاعاتی از اطلاعات اطلاعات مستقیم از این موضوع باشیم».

گروهی از خلبانان این موضوع را در سال ۲۰۲۱ مطرح کردند. در یک مصاحبه موفقیت بم یزا برنامه پربیننده 6 دقیقه در آمریکا اعضای نیروی دریایی آمریکا “رایان گریوز” خ بلبان بازنشسته نیروی دریایی، به این برنامه که از شبکه “سی بیاس” ر روز. آن رخدادهای عجیب ر روز دست بم برای نن سال رخ داده بودند ».

یرای سالیان متمادی خلبانان از به اشتراک گذاشتن داستان تجربیات خود درباره بشقاب پرنده ها خودداری میورزیدند.، ارا نگران بودند که صحبتا در این باره به آنها انگ و برچسب زده می شود و رای ارتقای درجه ی آن در نیروها و مشکلات ایجاد شده است.

با این وجود، گزارش خلبانان نیروی دریایی با فیلم های نظامی لو رفته که یک شیء پرنده بیضی شکل را در نزدیکی یک ناو نیروی دریایی ایالات متحده در نزدیکی سن دیه گو میداد و ویدئوهای نیروهای دریایی که اجسام مثلثی شکل را در آسمان نشان می دهد در کنار هم قرار دارند. عثاعث شدند تا معتبر و گفته یای خلبانان شود.

شارش دولت آمریکا درباره بشقاب پرنده که در وین ۲۰۲۱ میلادی منتشر شد برای فاش شدن حقایق مرتبط با این موضوع را ا. پنتا ۱۴۴ حادثه گزارش شده خوسط خلبانان در فاصله سال‌های ۲۰۰۴ ۲۰۲۱ میلادی ۲۰۲۱ میلادی در تهیه این گزارش مورد ارزیابی قرا.

. . .. . . . .. . پنتاگون از آن زمان به این سو با فشار از سوی «کریستن گیلیبراند» و «مارکو روبیو» سناتورهای آمریکایی بوده است و در نهایت دفتر تازهای را برای گزارش و تحلیل و تحلیل ارزیابی های مرتبط با بشقاب پرنده ها راهاندازی کرده است.

موجودات فضایی

برخی از فعالان در مطالعات جامعه درباره بشقاب پرنده ها گمان می کنند که دولت نسبت به انتشار یافته هایش آماده است. با این وجود، با افزایش جنجال برای اطلاعات جامعه علمی نیز افزایش یافته است و در سال 2022 میلادی مجموعه‌ای از پروژه‌های جدید راه‌اندازی خواهد شد که به طور خاص با هدف شناسایی حیات بیگانه انجام شود. “لوی لوب” در دانشگاه هاروارد گرداننده یکی از این پروژه هاست.

او رئیس روژه گالیله است که هدف یجن ایجاد شبکه‌های از تلسکوپهای پیچیده است که آسمان را برای یافتن فرازمینی اسکن می‌کند. اگر چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید، فقط بپرسید. لوب د یافته‌های پروژه‌ها را در عموم قرار می‌دهد.

این تلسکوپ از دوربین های مادون قرمز برای فیلم برداری ۲۴ ساعت از آسمان استفاده می شود و به رادیویی، حسگر صوتی و مغناطیسسن مجهز می شود. لوب میگوید: «یک رایانه از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل و تحلیل داده های دریافتی استفاده می کند و مانند پرندگان، پهپادها، هواپیماها و شهابسنگها را نادیده می گیرد و به هر شیئی که ساخته شده از سوی انسان، توجه بیشتری می کند».

لوب می‌گوید پژوهش در مورد بشقاب پرنده‌ها ممکن است مورد بی‌اعتنایی قرار گیرد و نوز هم برخی از اختر فیزیکدانان و سایرین به این رشته با دانشگاه ر می‌نگرند می‌توانند به رر دانش‌آموزی که جو بد که قلا است.

«لوب» می‌گوید: «من واقعاً می‌خواهم نسل بعدی آزاد باشد درباره نن بحث نند و به بخشی از جریان اصلی تبدیل شود. امید من این است که تصوّر تصویری با وضوح بالا از چیزهای غیر عادی یا یافتن شواهدی برای اثبات وجود آن که در یکی دو سامانده است.

هم چنین پروژه گالیله امیدوار است از داده های جمع آوری شده توسط شرکت «پلنت لبز» (Planet Labs) استفاده شود که از ناوگانی از ماهواره های مینیاتوری برای تصویربرداری از کل زمین یک بار در هر روز استفاده می کند. نگاه کردن به این تصاویر و داده‌ها احتمال کشف کشف تازه‌تر افزایش می‌یابد.

لوب اشاره می‌کند که در این منطقه همکاری بسیار مهمی دارد. دید او کسانی است که ادعا می کنند فقدان شواهد درباره موجودات فرازمینی به این معنی است که حیات بیگانه وجود ندارد گمراه نن.

در آن باره مثالی می‌زند و منکران وجود حیات بیگانه و فرازمینی را به ماهیگیری در ساحل تشبیه می‌کند که او اقیانوس نگاه می‌کند و می‌گود. من چیزی نمیبینم »؟ . . . .

علاقه‌مندان به فضا بر تلسکوپ فضایی «جیمز وب» بزرگترین و قدرتمندترین تلسکوپ در نوع خود که ناسا در دسامبر 2021 میلادی به فضا پرتاب کرد، امیدوار هستند و به اخبار مرتبط با آن توجه کنند. زمانی که این تلسکوپ در تابستان امسال روع به کار نن اخترشناسان را قادر می‌سازد تا سکلسکوپی را اسکن نندد. کاوش در آسمان ها به ما در بینش بهتر است در زمانی که کیهان برای اولین بار شروع به شکل گیری کرد و هم چنین به مطالعه سیارات فراتر و برون از زمین کمک می کند: جهان هایی دیگر که دور خورشید میچرخند.

«لئونارد دیوید» نویسنده و روزنامه نگاری که بیش از پنج دهه را در گزارش صنعت صنعت ارائه می دهد به «گاردین» میگوید: «این تلاشهای هماهنگ می توانند سال 2022 میلادی را به یک سال پرچم دار «تبدیل کنند. او می‌گوید: «اکنون برهه زمانی بسیار خوبی برای زنده بودن است. نتیجه این است که چیزی در راه است ». دیوید می‌گوید در دهه‌های بی‌س‌بقهابقه بود که این همه افراد مختلف را می‌توانستند که امروز در این سطح به هشوهش هشر بپردازند.

او میگوید: «در برخی مواقع ما با تلاقی داده های علمی روبرو می شود که این احتمال را می دهد که سیاره زمین بسیار پیش پا افتاده است و تمدن های بیگانه بسیاری از آن ها را دارند. یاید فکر کنیم که تنها نیستیم و درباره کیهان از خود بپرسیم:

پرسشی که مکررا در پس یمینه هر بحثی در مورد حیات بیگانه می‌شود این است که چگونه برای انسان‌ها در اینجا بر روی سیاره زمین است. بر این باورند که ممکن است اکتشافات در مورد زمینی‌ها تازه تا حدی باعث تضعیف ادیان شود و ممکن است آن‌ها ممکن است یا ممکن است ستد. با این وجود، این اکتشافات می تواند نشان دهنده ای باشد که موجودات فرازمینی نسبت به وجود ما آگاه هستند و عمدا سیاره ما را نادیده می گیرند که نمادی از ضرب های ویرانگر به نظر می رسد که انسان ها خواهند بود.

لئونارد دیوید می‌گوید: ما می‌توانیم نهایتاً احمق‌های جهان باشیم»!

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما