ارسلان و جشنی که 90 + 2 خراب شد (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1811534 |
30 14من 1400 ساعت 18:47 |
4,744 |ازدید |

2
دیدگاه

طویض طلایی فرهاد و درخششی که تکمیل نشد

ارسلان مطهری می‌تواند علاوه بر پاس گل، نامش را به‌عنوان گلزن برابر تراکتور نیز به ثبت برساند که چنین نشد.

به گزارش “ورزش سه” بدون شک ارسلان مطهری تعویض فلایی فرهاد مجیدی از زمان پیوستن به استقلال بوده است. 13ازیکنی که 13 مورد در رقابتهای مختلف به‌عنوان بازیکن جایگزین برای آبی‌پوشان موفق به زلزنی شده است.

او شب گذشته نیز منجی تیمش شد. یازیکنی که در دقیقه 66 ج جای رودی ژستد به زمین آمد و 4 دقیقه زمینه ساز گل تیمش شد. او که در میانه میدان با حسین‌زاده یک و دو کرده بود، پای،

مطهری که این بار به‌عنوان بازیکن تعویضی گاس گل تیمش را می‌داد، می‌توانست نام خودش را نیز به‌عنوان گلزن این بازی را به برسان بزند. در دقایقی که تراکتور به تدارک یک همله برای رسیدن

پاس رو به عقب مهدی کیانی به محمدرضا اخباری رسید و ارسلان مطهری که همیشه نشان داد با پرسهای شدید خط دفاعی حریف را آزار می دهد، به دنبال این توپ دوید و گلر تراکتور را به اشتباه وادار کند و توپ را از زیر پای او بدزدد. در حالی که ارسلان خارج از محوطه جریمه تبریزی‌ها صاحب توپ شده بودند و اخباری نیز بیش از 20 دارند.

مسابقات آبی ها که میتوانستند چند متری را نیز پیش روی کرده و بهراحتی دروازه را باز کند، تصمیم گرفت از همان فاصله توپ را به سمت دروازه تراکتور بفرستد که تکل به موقعیت اخباری باعث انحراف شوت ارسلان شد و توپ با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه. به ورون رفت تا بزرگترین بخت مطهری برای گلزنی از دست برود.

به هر شکل ارسلان می توانم در دقیقه 90 + 2 جشن پیروزی تیمش را شیرینتر کرده و با یک گل و یک پاس گل خودش را به بهترین بازیکن میدان معرفی کند که بخت با او یار نبود تا او اینگونه باشد از ته دل حسرت فرصت از دست رفته را .ورد.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما