از بهبودی از اومیکرون به چه عوارضی می‌شوید؟

[ad_1]

در حالیکه سویه امیکرون به نسبت سویه های پیشین عجیبویروس خفیفتر توصیف شده است، اما برخی از علائم آن پس از بهبودی ممکن است برای هفته ها باقی بماند و همچنان این عوارض در همه گروه های سنی بهویژه آنهایی که ایمنی پایینی دارند، مشاهده می شود.

به گزارش ایسنا، از احساس، مه مغزی، ناراحتی قلبی، تنگی نفس، مشکلات خواب تا بدن درد، همگی از علائم شایع پس از بهبود یافتن کووید -19 در همه گروه های سنی از جمله کودکان و سالمندان است.

نتایج طولانی شدن علائم سویه امیکرون، واکنشی ادامه در برخی از بیماران و سایر پزشکان یک فرآیند خودایمنی است که بر اثر ایجادویروس ایجاد می شود و پس از بهبودی بیماری ادامه پیدا می کند. . . . . . پس از بهبودی بیماری کووید -۱۹، تقریباً ۶۰ درصد بیشتر از یک هفته از تداوم علائم شکایت دارند.

چه تاثیری بیشتر از کوید قرار می‌گیرند؟

گ چه یه یه یه هه ه ه ه ه هه همچنین افراد مبتلا به بیماری های زمین های مشابه، فشار خون بالا، بیماری های قلبی، بیماری من کلیوی، گروه سنی مسن، بیماری های سرطانی و بیمارانی که از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی استفاده می کنند، پس از درمان با سویه امیکرون مستعد به نوعی بیماری شدید. ند.

افراد بالای 60 سال و افرادی که به یک چاه چند بیماری دیگر مبتلا هستند، بیشتر تحت تأثیر ثیاثیر قرار می‌گیرند. . . .. . بعلاوه بر این، نن دسته از افرادی که به کووید، استرس، استرس یا بالاترین سطح، ر در معرض علاج هستند.

برخی از علائم رایج پس از کوید

– نت نفس مشکل در تنفس

– پایان و طولانی مدت

– مشکل حافظه، ضعیف و مه مغزی

– مشکل خواب

– دردهای عدلانی و بدن درد

– سردرد

– قلق و خوی، و ضربان قلب تند

– برونشیت پس از یووید که می‌تواند باعث فهرفه حرکت شود

در بزرگان:

– عدید بیماری های زمینه های

– مه مغزی

– پس از کوید

در کودکان:

مشاهده می شود که چند درصد از کودکان پس از استفاده از سیستم کوید -19 به سندرم بیماری چند بیمار مبتلا شده اند، ممکن است برخی از بزرگان نیز به دلیل روند بهبودی فیبروز ریه مبتلا شوند و باید به انجام تمرینات توانبخشی برای ریه ها تبدیل شوند. .

. . . . .

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما