استارتاپ آمریکایی می‌خواهد از هوای گوشت تازه بسازد – زومیت

[ad_1]

لیزا دایسون و آن رید, اولی فیزیکدان و دوم دانشمند مواد, در آزمایشگاه برکلی وزارت انرژی ایالات متحده با هم کار میکردند و هدف مشترکی دارند: آنها میخواستند به تغییر آبوهوایی کمک کنند و یکی از راههای مناسب و کارامد برای انجام این کار را هم میدانستند; راه حلی که یک یوی آن را به بشقاب های غذای روزمره افراد انسان های زمین گره می خورد. مسئول بخش کشاورزی انتشار سالانه‌های یک‌چهارم کل مقدار گازهای گلخانه‌ای در اتمسفر کره‌ای زمین است.

کشاورزی از کل صنعت حمل‌ونقل روی سیاره‌ای ما گازهای آلاینده وارد جو می‌کند و در میان بخش‌های مختلف صنعت کشابی‌تر هم صنعت گویا. جا وجود این، مردم به خوردن گوشت ادامه می‌دهند. مصرف گوشت جهانی حدود 35 میلیون نفر در سال است و این رقم روزبه‌روز می‌شود. زمین زده می‌شود سال ۲۰ ج عیتمیت جهان به ۱۰۵۰ نفر افزایش می‌یابد. فز یش ق ق ی ی ی ی عیت عیت عیت عیت عیت عیت عیت……… عیت عیت عیت عیت عیت عیت عیت عیت عیت عیت عیت

اما این دو دانشمند در ابتدای مسیر به طور کامل در مورد انجام کار مد نظرشان مطمئن نبودند. . . . . . در یک نند از سال ۱۹۶۷ راه‌های تغذیه‌ای وانوردان در سفرهای فضایی در طول بررسی موضوع قرار گرفته بود. از اصلی ترین شاخصه های سفرهای فضایی این است که منابع کم و محدودی در طی سفر وجود دارد. . . . . .

گوشت قرمز

زآ ج ج ن ن ن ن ن ن ن ………………………… . . . . . دایسون م :وید:

ما از جایی که آن‌ها طرح‌ها را وارد کرده بودند، ادامه دادیم.

. . . . . طرحی کیوردی است که از دی‌اکسید کربن بازیافت‌شده به‌منظور تولید محصولات جایگزین‌های جایگزین بر یکر مبارک می‌شود.

در سال 2019، هن‌ها استارتاپ مستقر در کالیفرنیا موسوم به Air Protein را به‌عنوان یک پروژه جانبی برای درد می‌کنند. فدف این استارتاپ تولید گوشت از هوای رقیق بود. این شرکت گاز دی‌اکسید کربنای (زاز گلخانه‌ی مخربی که سیاره‌ای ما را گرم می‌کند) را گرفته و نن را به یک افن مشابه روش تولید ماست از ستر است.

مقاله مرتبط:

پروتئین هوا، میکروبهای هیدروژنوتروفیک . . . . . نتیجه نهایی یک آرد غنی از تولید با اسید آمینه گوشتی مشابه است. پایید پرسشی به تنتان رسیده باشد: یرا نمونه آیا امکان تبدیل گاز دی‌اکسید کربن به سینه‌ای مرغ هم وجود دارد؟ دایسون در مورد پرسش فوق اینگونه توضیح می دهد:

. . . . [گوشتی] متفاوت مد نظرتان را به شما بدهید.

انسیل نجات‌بخش بودن در زمینه‌های تغییر آب‌و‌هوایی در این فناوری دارای دو جنبه است. به‌به‌هی اول این است که فرآیند ذاتاً به‌عنوان فرآیندی با خروجی کربن صفر می‌شود. زیرا همانگونه که توضیح داده شد، بنیان برای استفاده از دیاکسید کربن برای ساخت است و Air Protein قصد دارد در ادامه مسیر، دیاکسید کربن را از طریق گیاهانی که می تواند این گاز را به طور مستقیم و بهینه از اتمسفر زمین جذب کنند، به دست می دهد. .ورد.

ماجرای دوم این است که در پردازش جدید زمین بسیار کمتری برای تولید گوشت نیاز داشته باشد. در واقع مقدار مورد نیاز زمین برای تولید مقدار یکسانی از گوشت گاو، به‌میزان ۱/۵ میلیون برابر بیشتر است. چمچنین فناوری جدید مقدار مصرف آب در مسیر تهیه گوشت را نیز به میزان ۱۵ رار به میزان می‌دهد.

مقاله مرتبط:

. . . . . در واقع مهم‌ترین موضوع، رقابت انمان با فرآیند تولید گوشت سنتی و حتی امکان رقابت با سایر جایگزین‌های گو دایسون هیچ یادآوری می‌کند ف آناوری شرکتشان به یمینی نیاز ندارد، از حداقل منابع استفاده می‌کند و به انرژی‌های انرژی‌پذیر متکی است.

فناوری آخر به ما این امکان را می‌دهد که نه‌تنها از همان ابتدای کار مقرون‌به‌صرفه عمل کنیم. کهلکه هزینه بود‌های پیش رویمان نیز دائماً در حال کاهش خواهد بود.

این استارتاپ توجه سرمایه‌گذاران را هم به خود جلب می‌کند. منها در ابتدای سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۰ میلیون دلار از سرمایه سرمایه گذاری مانند ADM Ventures، Barclays و GV دریافت کردند. دایسون م :وید:

در جستجو هستیم یک روش تولید گوشت را دوباره تعریف کنیم. .اً از اینکه بخشی از چنین جنبشی هستم، زانزده‌ام.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما