افشای مشخصات کلیدی گوشی ریلمی Narzo 50

[ad_1]

-رارو- Meoshi Realme Narzo 50 قرار است در ۲۴ اسفند (۵ اسفند) عرضه شود. مشخصات این دستگاه جدید پیش از عرضه رسمی وب سایت FCC منتشر شده است.

به گزارش فرارو ، شیوشی Realme Narzo 50 شا شماره مدل RMX3286 گواهی FCC را دریافت کرده است. این گوشی جدید دارای قابلیت هایی مانند صفحه نمایش 6.6 اینچی، دوربین سه گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی لیتر آمپر ساعتی و شارژ 33 واتی اشاره دارد. همچنین در تصاویری که از این دستگاه منتشر شده است، برخی از ویژگی های طراحی این دستگاه منتشر شده است. گن گوشی در بالای نن جلویی دارای سوراخ پانچ است و در نن پشتی م دوربین سه‌گانه دارد. ی‌مچنین می‌دانیم که این دستگاه به اثر انگشت در کنار جهزاب مجهز است.

Meoshi Realme Narzo 50 در ۲۴ یهوریه (۵ اسفند) در بازار عرضه نمی‌شود. یرید این دستگاه از طریق وب سایت آمازون و ریلمی نن امکان پذیر است. اگن گوشی پس از مدل‌های 50A و 50i، یومین محصول این سری خواهد بود. تاید شده است که این مدل دارای چیپست MediaTek Helio G96 و نمایشگری است که به تازگی ۱۲۰ هرتز است. تص ی ی ی یت یت یت یت ی ی ی ی ………………………… شما در حال مرور آرشیوهای دسته نکات بازاریابی هستید. در وب سایت FCC یا بر روی مشخصات کلیدی تصویر زنده این گوشی نیز به اشتراک گذاشته شده است.

افشای مشخصات کلیدی گوشی ریلمی Narzo 50
در ابتدا به طراحی این دستگاه می‌پردازیم. Meoshi Realme Narzo 50 دارای صفحه‌نمایش تخت، به رمراه یک روراخ پانچ برای دوربین سلفی و حاشیه‌های باریک در کنار دستگاه‌های می‌باشد. گن گوشی دارای یک ماژول مستطیل ل در نن پشتی است که سنسورهای دوربین سه هانه و فلش LED در قرار گرفته است. ستنل پشتی دارای روکش براق تا طراحی بافت است. لبه پایینی قاب دارای یک پورت USB Type-C، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و اسپیکر می‌باشد. دکمه پاور در سمت راست قاب قرار دارد. دکمه تنظیم صدا و سینی سیم کارت نیز در سمت چپ قاب قرار دارند.

. تصمچنین تصویری وجود دارد که تهامتهای داخلی Narzo 50 را نشان می دهد. در این تصویر یک هیت سینک برای کاهش دمای گوشی در اجرای بازی و یک تا 500 میلی لیتر آمپر ساعتی دیده می شود. رنگ گوشی در تمام مشکی است، اما می‌توانم مطمئن باشم که در هنگام راه‌اندازی رنگ‌های بیشتر تصاویر ارائه می‌شود.

To contact Realme Narzo 50 in website FCC زرخی از مشخصات کلیدی دستگاه را نیز فاش کرده است. گفته می‌شود گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی FHD + و این ۱۶۴.۱ در ۷۵.۵ در ۸.۵ میلی‌متر می‌باشد. اگن گوشی دارای طرح‌بندی دوربین سه‌گانه در پنل پشتی است. دوربین اسیستن مم شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. به نظر می‌رسد که لملا بیشتر از لنز ۵۰ مگاپیکسل اصلی استفاده خواهد شد. برای گرفتن عکس فیلفی و چت یویری نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در نن جلویی قرار دارد. .اتری ۵۰۰۰ میلی‌متر آمپر ساعتی (۴۴۸۰ میلی‌متر آمپر ساعتی) انرژی گوشی را تامین می‌کند. خطوط اتصال دستگاه احتمالا شامل 4G LTE، وای فای دو باند و بلوتوث خواهد بود.

در حالی که در لیست مشخصات FCC درباره پیکربندی حافظه دستگاه صحبتی نشده، شایعه شده است که شیوشی Realme Narzo 50 ۶ا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ابا .مچنین احتمال دارد که دستگاه قابل ارتقا باشد. در پایان باید اضافه کنیم که این دستگاه احتمالاً سیستم اندروید ۱۱ را با رابط کاربری Realme UI 2.0 اجرا می‌کند، اما این احتم

از: 91 موبایل

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما