وزیر حمل و نقل و دسترسی به اینترنت پرسرعت ایرانسل به 250 روستا رسید

[ad_1]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاحیه طرح دسترسی به هزار روستای شبکه ملی اطلاعات، از توسعه ارتباطات روستایی ایرانسل تقدیر کرد.

به گزارش ایرانسل، مرکز ارتباطات روستایی ایرانسل در غدیر، منطقه سیاه درنگون، استان فارس به نمایندگی از 250 مرکز ارتباطات روستایی ایرانسل، صبح روز یکشنبه 2 بهمن 1393 مصادف با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) بود. اتصال 1000 روستای بالای 20 خانوار در سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور دکتر دکتر راه اندازی شد. بیژن عباسی، مدیرعامل ایرانسل در عمارت وزارتخانه کلافرنگی. ارتباطات و فناوری اطلاعات.

در این مراسم دکتر دکتر نیز حضور داشتند. صادق عباسی شاهکوه، معاون وزیر، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مهندس ایرج روحی، مشاور وزارت توسعه روستایی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و عملیات خدمات عمومی اجباری. ایرانسل طی ارتباط آنلاین با وب سایت ارتباطات ایرانسل و گفتگوی زنده با مهندس مهرداد سهرابی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، به نمایندگی از 250 شرکت ایرانسل، یک مرکز ارتباط روستایی در غدیر، منطقه سیاه درنگون در استان فارس افتتاح کرد. . حوزه.

این تسهیلات در ادامه روند توسعه ارتباطات پهن باند روستایی توسط ایرانسل اجرا شد و فناوری LTE-Pro را برای دسترسی روستاییان به اینترنت پرسرعت فراهم کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سخنانی با تشکر از دکتر.

وی افزود: ارتباطات بستر و پیش نیاز دسترسی به بسیاری از تحولات دیگر است و زمانی که ارتباطات فرا رسید، مابقی الزامات روی این بستر ایجاد می شود و مسئولان پاسخگو خواهند بود.

زارع پور: تامین زیرساخت های ارتباطی اسلامی ایران یکی از اهداف اصلی آن است، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این مسیر را از گذشته آغاز کرده و ادامه خواهد داشت، روند در این دولت به سرعت و در صورت نیاز به تصویب بودجه پیش می رود. شورای مشورتی اسلامی هر روستای بالای 20 خانوار در سراسر کشور در سحرگاه 1401 به شبکه ملی اطلاعات متصل می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، عضویت در کلاس های آنلاین در بستر ایران پلاس و ضمن تشکر از ایرانسل برای راه اندازی این بستر آموزش آنلاین، ایجاد بستری امن برای دسترسی دانش آموزان و خانواده ها به اینترنت را از اهداف اصلی این وزارتخانه عنوان کرد. ارتباط شماره

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از ساختمان مرکزی ایرانسل در تاریخ 9 آذر 1400، به طور سرزده در کلاسی که در پلتفرم ایرانسل پلاس برگزار شد، حضور یافت و با معلمان و دانش آموزان کلاس صحبت کرد و از آنها در مورد داناپلاس پرسید. تجربه کاربری و مزایا. خواصش را بپرسید معلمان و دانش آموزان این کلاس از ادامه استفاده از پلتفرم داناپلاس در طول دو سال کرونا ابراز رضایت کرده اند.

در پروژه اتصال این 1000 خانه به شبکه ملی اطلاعات، علاوه بر ارتقاء و تجهیزات ارتباطی موجود، 489 تسهیلات جدید از جمله 86 تسهیلات جدید توسط ایرانسل، اولین و بزرگترین کارآفرین و پیشرو دیجیتال ایران راه اندازی شده است. در توسعه ارتباطات پرسرعت روستایی، 23 تسهیلات جدید توسط همراه اول و 380 مکان جدید توسط هایوب راه اندازی شده است.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما