الهامی: خاک یزدانی و مرادمند فردا بازی نند! – ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1812865 |
08 ساعت 1400 ساعت 19:54 |
6,897 |ازدید |

0
دیدگاه

مردانه در زمین فوتبال نتیجه بگیرید نه از شکایت کشی

سرمربی نساجی مازندران در آستانه بازی با استقلال مدعی مشکلی برای بازی کردن دو بازیکن سرباز این تیم ندارد و نباید در آن باشد.

به گزارش “ورزش سه” س ساکت الهامی در آستانه بازی تیاس تیمش مقابل استقلال که قرار است در مشهد برگزار شود شو گفت یا طیا طیا طیا طیر. شاید بهترین تیم تاریخ این باشگاه نباشد اما بهترین نتایج تاریخ گرفته شده است. توانمندی صاحبان زیادی دارد و تیمی است رار سبک، به مجموعه کادرفنی و راس نن آقای مجیدی. آنها در پاس هم ثابت کردند بهترین مدیر هستند و توانمند هستند. . . . . . رفته به احترامی که باید برای نساجی قائل شوند نزدیک می شوند. امیدوارم فردا یک بازی خوب از سوی دو تیم شاهد باشیم و به دنبال امتیاز بود.

سرمربی نساجی درباره غیبت مرادمند و یزدانی استقلال گفت: نبود آنها تاثیرگذار خواهد بود. اگر تا به حال یک عکس شلیک نکرده اید، باید آن را امتحان کنید. استقلال برای این دو بازیکن دنبال کرده و حق دارد که از آنها استفاده کند. درست است که یک وانون را نظام وظیفه هرده و به آن نوووو ورود نمینی. اما می توان از مقامات بالاتر استفاده نند تا این دو برگردند. آن دو می جام برای مم ملی ما در جهانی هم به درد بخورند. در سخت ترین شرایط این بازیکن دو را استقلال ندارد. اا استقلال بازی داریم و اینکه این، و آن نیست درست نیست. . . . . ای کاش این دو بودند و ای کاش کاری شود که فردا باشند. استقلال این حق را دارد که تا تمام قوا بازی کند نه اینکه رار خودش را نداشته باشد.

و او به او گفت: «ای بنده بدکار، از دهان خودت تو را داوری خواهم کرد. به دلیلی که از دقیقه 70 همه می روند به لیگ برتر تا ببینند کدام محروم بوده است طبق کدام قانون می‌گویم که شکایت کنیم و تمام مدیران به دنبال این نند. به نظرم فوتبال باید در زمین باشند و دو تیم مردانه بجنگند. این حق استقلال است که فردا همه بازیکنان خود را داشته باشند. این حق پرسپولیس و ما هم هست. . . . . . یلکه باانن باید سه زیازی ملی پوش داشته باشد و فلان قانون را من قبول ندارم و به نظرم فوتبال باید مردانه در زمین باشد.

هامی درباره فرصت سوزی‌های تیمش در دیدارهای قبلی این واکنش نشان داد: تمام بچه ها زحمات خودش را کشیده است. ی به شخصیت تیمی برمی گردد و بچه یای ما هنوز آ خن خودباوری نرسیده اند. بچه یای ما هنوز باور نکردند که می‌گویند پرسپولیس را ببرند. اگر به این باور برسند به تمام احترامی که برای پرسپولیس و لل گهر قائل هستم، کملکرد فنی تیم ما برابر آنها خیل. انشاالله امیدوارم بچه ها به این شرایط برسند که نساجی به جایگاهی رسیده که در مقابل هر تیمی به بهترین کیفیت و با بهترین نتیجه از زم

رئیس نساج با اشاره به اینکه محرومیت برای بازی با استقلال ندارد، درباره تیمش گفت: داریم اما اجازه می دهیم آنها را اعلام کنند چرا که شرایط به شکلی است که بهتر است نامی برده نشود.

. . . . . د دلیل اصلی دارد که اگر بگویم بیشتر می شود بهانه تراشی. اولین مسئله این است که پروازها ما را اذیت می کند. . . . . . اگر میزبان بودیم این قرعه خیلی خوب بود. مد انان همه جوره ما ما همکاری قائمشهر و وطنی شرایطش برای همه هم سخت است. انزلی را مثال بزنم که زمینش حتی بدون تماشاگر هم سخت است.
سرمربی نساجی مازندران درباره بازگشت محرم نویدکیا به سپاهان نیز: قتی ی یویند آقای ساکت مدیر توانمندی اینجا فرقش مشخص است. مهره ای که باشگاه اسطوره را نخواستند بسوزانند. همه جوره پایش سختند و بعد از دو استعفا هم ن را قبول نکردند. آن نشان دهنده ساختار و شخصیت این تیم است و مدیریت توانمند آن است. اگر آقای نویدکیا برگشته خودش هم می داند که چقدر به وی ارادت دارم. محرم باید بداند که روزهای سخت تری مر در مربیگری هست. او نباید باشد خالی کند. همه توقع دارند اما او اسطوره این باشگاه است. او می تواند مربی خوبی وود و، و نوع مربیگری اش مدرن است. می تواند به آینده سپاهان کمک کند و اینجا باید به آقای ساکت بار دیگر تبریک گفت.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما