طرز تهیه کاپ کیک تزیا تزیین خامه ; ویژه ولنتاین

[ad_1]

ـراروـ پاپ کیک کیکا کیک جنجانی نوعی کیک تک نفره فانتزی است که در قالب‌های غذیاغذی مخصوص تهیه می‌شود و روی ن را خامه و انواع میوه و لا. . . . . . . . . .

اگر در مشاهده تصویر مشکل دارید، برای شنیدن نسخه صوتی روی آن کلیک کنید. امروز در قنادی‌ها نمونه‌های متنوعی از کاپ کیک‌ها را می‌بینیم که در طعم‌ها و انواع مختلف می‌شوند. آن کیک‌ها به دلیل تک نفره بودن و اندازه مناسبی که دارند، برای پذیرایی در جشن‌ها و مهمان‌ها بسیار کاربردی نند.

پاپ کیک ویژه ولنتاین یکی از انواع کاپ یای وانیلی است که روی نن رر در این مطلب طرز تهیه کاپ کیک ویژه ولنتاین همراه با فوت و نفای مربوط به فرم دادن خامه قنادی تقدیم به شما کاربران

مواد لازم برای تهیه کاپ کیک ولنتاین

مم مرغ: ۴ عدد
آرد سفید شیرینی: ۲ پیمانه
:ر: ۱ پیمانه
روغن: نصف پیمانه
:ر: نصف پیمانه
وانیل: یک چهارم قاشق چایخوری
گنگ پودر: قاشق چایخوری
نمک: یک چهارم چایخوری
خامه قنادی: ۳۰۰ گرم
رنگ مجاز خوراکی
غذاغذ مخصوص کاپ کیک

طرز تهیه مرحله به مرحله کاپ کیک ولنتاین

پاپ کیک ولنتاین

1 ابتدا تخم مرغ ها را که به نزدیک محیط رسیده اند، همراه با وانیل، نمک و شکر داخل یک کاسه مناسب بریزید و با دورند همزن حدود 6 دقیقه هم تا تخم مرغ ها پف کنند و مایه کرم رنگ و شفافی به دست بیاید.

۲ ـ در مرحله بعد روغن را اضافه کنید و ث یهانیه دیگر هم بزنید.

3 آرد و بیکینگ پودر را که از قبل با هم مخلوط کرده و سه بار الک کرده اید، کم کم و طی سه مرحله به مایه کیک اضافه کنید و با لیسک یا همزن دستی از یک جهت هم بزنید تا آرد کاملاً در مایه حل شود و گالت کنید. گلوله های نداشته باشید.

. . . . .

. . . . . . . . .

۶ ـ بعد از پخت کاپ کیک‌ها را از خارج خارج کنید و تا کاملاً خنک شوند. برای آموزش تزیین کاپ کیک های ولنتاین با خامه فرم گرفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

زشموزش فرم دادن خامه قنادی

خامه فرم گرفته

معمولاً برای فرم دادن خامه قنادی گفته می‌شود که آن را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با همزن برقی هم بزنید. . . . . . یرای مثال ممکن است که زمزن شما یک همزن قوی تا متوسط ​​باشد. مسلماً نتیجه‌ای که در ۱۵ دقیقه یا این دو همزن می‌شود، متفاوت است. ممکن است با همزن متوسط ​​در ۱۵ دقیقه خامه آماده شود. اما نتیجه همان با یک زمزن قوی در ۸ دقیقه به دست بیاید.

گالا اگر شما قدرت همزنتان را ندانید و با همزن قوی ۱۵ دقیقه خامه را هم بزنید، نهایتاً چیزی که ست دست می‌آید، خامه هم. از بمان‌بندی‌ها توجه کنید؛ اما معیار اصلی باید شناخت و شناخت ابزار کارتان باشد. در این قسمت طریقه صحیح فرم دادن خامه قنادی را بیان می‌کنیم. همیشه وقتی خامه را از لوازم قنادی ها تهیه می کنید، بسته به نیازتان آن را در بسته های نیم کیلویی یا یک کیلویی یا کمتر بسته بندی کنید تا زمانی که نیاز دارید از آن استفاده کنید، فقط مورد نیاز را از فریزر خارج کنید. برای شروع کار خامه یخ زده را از فریزر خارج کنید و در شرایط محیطی قرار دهید تا یخ زدایی شود و حالت بستنی پیدا کند.

خدا خامه را در کاسه بریزید و همزن را روی دور متوسط ​​قرار بدهید. و یک‌دست شد، نن را روی دور نن رر بدهید. خامه زده شده نیست، براق است. اما وقتی آماده شدن می‌کند، کم‌کم رنگ آن مات می‌شود. . . .. . خامه را زیر و رو کنید تا خامه های زیر ظرف هم زده شود. .رای بهتر فرم گرفتن خامه کاسه حاوی خامه را در ظرف حاوی یخ قرار بدهید و بعد از همزن هم بزنید.

.لاوه‌بر مات شدن خامه یکی دیگر از نشانه‌های خامه‌ای این است که همزن روی آن می‌افتد. . . .. . قتی هامه آماده شود، اگر ظرف را برعکس کنید، ورون نمی‌ریزد. وقتی آماده شد، نن را زیاد هم نزنید. . . . . .

زاید زمانی رنگ را به همه اضافه کنید که زنوز کاملا فرم نگرفته است. او گفت، برای تهیه هامه قرمز رنگ می‌توانید از مایعات رنگی خوراکی و رنگ خوراکی پودری استفاده کنید. میزان رنگی و کم رنگی قرمز شما به میزان رنگی است که به هامه اضافه می‌کنید. اگر بعد از شل شدن رنگ احساس کردید، هامه خیلی پررنگ شده، کمی دیگر رنگ را به آن اضافه کنید.

. . . . . برای زیباتر شدن کاپ کیک ولنتیاین می‌توانید از ترافل‌های رنگی برای نان روی خامه استفاده کنید. .مچنین هنگام خرید کاغذ کاپ کیک غذهاغذهایی را که قرمز رنگ نن و

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما