ام ملان ماسک: امکان اجرای همه بازی‌های استیم در خودروهای تسلا ارائه می‌شود – زومیت

[ad_1]

ایلان ماسک اعلام کرده است که در حال حاضر امکان اجرای کتابخانه‌های بازی‌های استیم در خودروهای ارسال است. Cyberpunk 2077 CD Projekt Red و رایان مک‌کافری IGN گفت تسلا در جستجو است تا بازی های استیم را به طور خودکار دردسترس دارندگان خودروهای تسلط قرار دهند.

این سطح از حمایت از وعده‌های استیم‌داک نیز بیشتر است. به‌عبارت‌دیگر، اگر یکی از بازی‌های استیم روی خودروهای تسلا اجرا شود، این موضوع به‌عنوان باگ در نظر گرفته خواهد شد.

گزارش تامزهاردور در پیام بعدی منتشر شده در توییتر، شخصی پرسیده است: ماسک در پاسخ به اپن پرسش به‌سادگی پاسخ داد:

The Witcher 3 را روی سیستم سرگرمی داخلی بازسازی شده است .نابراین، پیش از انتشار توییت، جزئیات درباره این اقدام تسلط دردسترس قرار گرفته بود. .اینحال، هدف از سازگاری با پشتیبانی کامل از کتابخانه‌ای بازی‌های پی‌سی استیم، خبر بزرگی می‌شود.

نمای سه چهارم اصلی تسلا سایتبرتراک / Tesla Cybertruck

بلا با معرفی اولین سواری برقی ممتاز، یعنی مدل اس، در سال ۲۰۱۲، مرزها با ارائه امکانات سرگرمی و اطلاعاتی دال. Uain‌حال، حرکاتی که از سیستم‌هایی می‌آیند، بر تراشه‌های اتم اینتل به APU یای مدرن سری رایزن شرکت AMD سرگرم‌کننده این صفحه‌نمایش هستند.

مشخصات فنی:

دمرهای استیم باید انتظار چه‌نوع عملکردی را از خودرو تسلای مجهز به تراشه‌ای AMD داشته باشد؟ خیرخی آزمایش‌های اولیه نشان می‌دهد سیستم اطلاعات سرگرمی رایانه‌ای به تراشه‌ای AMD در استفاده از برنامه‌های عمومی سه تا چهار برابر سر سر بر درزمینه اجرای بازی‌ها، فعلاً فقط ادعای تسلا را داریم که اعلام می‌کند سیستم اطلاعات سرگرمی را اصلاح کرده است.

Y ششارشهای بعدی، هاراً از تراشه سفارشی سازی شده Ryzen YE180FC3T4MFG. دلاوه‌براین از شتاب‌آوری سه‌بعدی، هسته‌های گرافیکی داخلی RDNA2 را پشتیبانی می‌کند. .ایان ذکر است سیستم سرگرمی از سیستم‌عامل سفارشی‌شده‌ای لینوکس استفاده می‌کند.

چهودروهای تسلا از سیتسم کمک‌راننده‌ی قدرتمندی بهره می‌برند، انتظار نداریم که این خودروها را کنترل و کنترل کنند. خااینحال، سم سرگرمی داخلی این خودرو می‌تواند برای افراد و مواقع مفید باشد که راننده‌ها در تول شارژ ژارژ ن.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما