عرضه اینترنتی کالاهای اساسی کا کالاها ارزان خواهد شد؟

[ad_1]

-رارو- با اختیارات قانون انتزاع، وزارت جهاد کشاورزی، به منظور گرانی و حذف عوامل غیر ضروری از 18 آبان توزیع اینترنتی مرغ و تخم مرغ را در تهران آغاز کرد که از دهم آذر نیز توزیع اینترنتی 5 قلم کالای اساسی شامل مرغ، تخم مرغ، جرنج، روغن و رر با قیمت تنظیم بازار در سامانه بازرگام عرضه و ارسال رایگان می‌شود.

به فرارو، عرضه کالای اینترنتی در سامانه بازرگام امروز در اکثر نقاط کشور انجام می شود و با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز و سیبزمینی، این اقلام در کنار برخی محصولات لبنی نیز به صورت اینترنتی گزارش می شود. این در حالی است که بنابر اعلام قادری برای هیچ سازمان مرکزی تعاونی، محدودیتی در عرضه اقلام سامانه بازرگام ندارد و برای جلوگیری از احتیاط و دلالی برای هرشخص، محصولات را به میزان مصرف سالیانه در نظر گرفته شده است.

برخی از ارزيابي‌هاي اقتصادي ارزيابي مي‌كنند، گرچه‌هاي مختلف ايده‌هاي اينترنتي و فكر خوبي هستند، اما اجتماعي ديگر مانند خارج شدن،دن از سویی بخش غیردولتی در طرح توزیع کالاهای اینترنتی باید نقش بیشتری ایفا کند، بر این اساس دولت به جای عامل اجرا باید سیاست گذاری و ناظر باشد چرا که در شرایط فعلی، سازمان دهی روستایی رقیب بخش خصوصی است.

عرضه اینترنتی کالاهای اساسی  گا گوشت، سیبزمینی، برنج و ... ارزان خواهد شدشیاید شیوه کوپنی برای توزیع لالا اجرا شود

مرتضی افقه کارشناس مسائل اقتصادی در بو با فرارو با اشاره به عرضه مستقیم کالای اساسی و محصولات کشاورزی توسط دولت به صورت اینترنتی، اظهار داشت: اگر این کار به صورت درست و اصولی انجام شود یعنی فرد بر اساس کد ملی در هفته مقدار معینی کالا خریداری شود، این مکانیزم می تواند قبول کند. ،اشد، زیرا اگر قرار باشد افراد بدون محدودیت خرید نند دلالان و واسطه‌ها با استفاده از آن باشند

وی افزود: در چنین مکانیزم ارائه کالای مستقیم جواب نمی دهد، مواردی که اشاره می کنند این کار با محدودیت همراه باشد، مانند مکانیزمی که در زمان جنگ ایجاد کرده بود و بر اساس آن برای هر فرد به اندازه نیاز به کالا در دستیابی است. قرار می گیرد، قدر مسلم با چنین وضعیتی بازار قابل کنترل است، اما اگر غیر از این باشد، مانند طرح های دیگر فقط در این وسط افراد سودجو نفع خواهند برد و این کار در نهایت نخواهد داشت.

افقه گفت: معمولاً در شرایط جنگ اقتصادی و وضعیتی که با سختی های فراوانی روبرو هستند، استفاده از سیستم کوپن می تواند بسیار مناسب باشد، شرایطی که در زمان جنگ بسیار مفید بود، الان اگر دولت این سیستم را توسعه دهد تا زمانی که تحریم ها باشد. .ابرجا است که به کار می گیرد، می توانم از مایحتاج مردم را از این طریق توزیع کند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: با توجه به اینکه هیچ کالایی در کشور وجود ندارد، ما داریم، همیشه کالاهای بین‌ها و دلالان دست‌های مختلف به دست می‌آیند که در چنین فضایی قیمت کالاها و مایحتاج مردم افزایش پیدا می‌کند. . . . . .

این کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه تا زمانی که تحریم ها برداشته نمی شود، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم نمی تواند پیدا شود، ادامه داد: علاوه بر رفع تحریم ها باید در زمینه سیاست های اقتصادی نیز اصلاحات اساسی انجام شود، زیرا در حال حاضر کشور از لحاظ اقتصادی نیز وجود دارد. در یک بحران اقتصادی فرو رفته و برای برون رفت از این وضعیت باید راهبردهای به کار گرفته شود، اگر این کار انجام نشود، نمی‌توانیم به آینده امیدوار باشیم، که تغییر خواهد کرد.

افقه با اشاره به اینکه نظام اداری و اجرایی کشور با مشکلات بسیار زیادی روبروست، بیان کرد: تولید این موضوع همچنین در تفکر ضد و سرمایه گذاری است که برای سالها حکم فرماید و به همین خاطر است که وضعیت اقتصادی کشور امروز به این ورطه است. افتاده، بنابراین اگر خواهان تغییر وضعیت است، باید با یک تغییر و شیفت پارادایمی روبرو شود، در غیر این صورت در مدت زمان نه تنها وضعیت بهبود خواهد یافت، بلکه در مدت زمان اقتصادی کشور با وضعیت بغرنجتری خواهد شد.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما