()اویر) جنجال استایل دیسکویی جف بزوس

[ad_1]

-رارو- «جف سوس» بنیانگذار «آمازون» و «للو اوریجین» . . . . .

به گزارش فرارو، «بز بزوس» سله با اکسسوری‌ها سرگرم می‌شود و افراد متنفر از این اکسسوری‌ها سرگرم می‌شوند. . . . . “لورن سانچز” دوست دختر بزوس در روز پرواز فضایی در حالی که او لاه بر سر داشت

()اویر) جنجال استایل دیسکویی جف بزوس

اخیرا این زوج ا انتشار عکسی از لباس های پر زرق و برق شان برای نن سال نو با دم دیسکو ننر ستخر در اینستاگرام بار د.

اوه !، چه عکسی. در نن بزوس یکا یک ولوار سفید تنگ و یک راهن ابریشمی طرح دار شیک، عینک آفتابی بیماری شکل دیده می‌شود و سانچز با لباسی درخشان. در عکس‌ها در قایق تفریحی لاکچری در نزدیکی سنت بارت در دریای کارائیب گرفته شده اند.

()اویر) جنجال استایل دیسکویی جف بزوس

پیراهن ابریشمی بزوس از برند فرانسوی کازابلانکا به قیمت ۱۲۴۷ دلار بوده است. کنک آفتابی بیماری ممکن است از برند “ایو ن لورن” باشد که حدودا ۵۰۵ دلار قیمت دارد.

سوس مد را ع ونوان ابزاری برای جلب توجه پذیرفته است. . . .. . . . . . . . . . .

()اویر) جنجال استایل دیسکویی جف بزوسقویری قدیمی از جف بزوس

این تغییر، اما باعث عصبانیت مردم دست کم در رسانه های اجتماعی شده است. “آنیش کی میترا” س هاله بانکدار سابق در لس آنجلس در حساب های محبوب اینستاگرام و توئیتر خود با تمسخر بزوس و عکس های او در

به ناهماهنگی بین عکسهای پر زرق و برق بزوس در رسانه های اجتماعی و آن چه بیشتر در سراسر جهان می پردازد به پیوندهای تازه ای که در سراسر جهان به آن اشاره می کند. ر مردم بدترین دوران زندگی خود را می‌گذرانند.

این استدلال می‌تواند توضیح دهد که چرا بخش ه‌مده‌ای از ۸ هزار نظر در پست لال نوی اینستاگرامی بزوس منفی هستند. برخی از دنبال نندگان حساب کاربری او تنگی شلوارش را مشابه شلوار پیت بول خواننده دانسته‌اند.

بسیاری از ثروتمندانی که نام شان در فهرست “فوربس” دارند مدیرانی هستند که به روش های حرف های و بی سر و صدا لباس می پوشند از “وارن بافت” مدیر و رئیس هیئت مدیره شرکت برکشایر هاتاوی دهمین فرد ثروتمند جهان گرفته تا “آمانسیو اورتگا” موسس. برندهای زارا و دولچه گابانا. یا این که وجود دارد، بسیار سال است که به طور مداوم از چن و قالب‌های رسمی خارج می‌شود و اگر نگو م می‌دهد.

او در سال 2012 میلادی به عنوان رئیس افتخاری معتبرترین رویداد مد سال در جشن انستیتو لباس موزه متروپولیتن با پوشیدن لباس تاکسیدو در کنار “کری مولیگان” بازیگر، “آنا وینتور” مجله سردبیر مد “وگ” و “میوکیا پرادا” مدیر مرکز مد پرادا شاضر شد. نن رویداد که زمازون سهم قابل توجهی کمک (دودا ۱ میلیون دلار) در سالهای بعد، علاقه فزاینده خود را به مد نشان داد. . . . . .

()اویر) جنجال استایل دیسکویی جف بزوسبز سوس در کنار آناوینتور (راست) مجله سردبیر ووگ

خیرخی معتقدند ظاهر تازه کوس ممکن است یک استراتژی از سوی او برای نفوذ در رسانه های اجتماعی ،اشد ، آرا وی تاا

. . . . .

اگر هدف آقای بزوس این است که از او عکس دیده شود و نام او در عرصه مد مطرح شود پس موفق شده است. بعدم او ممکن است جذب بیشتر دنبال نندگان اش ظا ظاهر تازه اش باشد.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما