راه اندازی اولین رومینگ بین المللی 5G توسط ایرانسل

[ad_1]

ایرانسل، اولین ارائه دهنده اینترنت همراه 5G ایران، اولین ارائه دهنده رومینگ بین المللی 5G نیز شد.

به گزارش ایرانسل، اولین نامزدهای ارائه دهندگان اینترنت همراه ۵G (۵G) که قصد سفر به کشورهای امارات، چین و تایلند را دارند، می‌توانند از خدمات رومینگ اینترنت پرسرعت ۵G ایرانسل در این کشورها استفاده کنند.

اولین و بزرگترین ارائه‌دهنده خدمات دیجیتال ایران اولین ارائه‌دهنده رومینگ بین‌المللی 5G (5G) است که این سرویس را در امارات متحده عربی، China Mobile چین و AIS تایلند فعال می‌کند. به زودی کشورهای بیشتری به درگاه رومینگ 5G ایرانسل اضافه خواهند شد.

اعضایی که قصد استفاده از رومینگ اینترنت پرسرعت 5G ایرانسل را دارند، می توانند قبل از خروج از مرز ایران، از طریق مجموعه اپلیکیشن «ایرانسل من» و یا با شماره گیری دستور #1111*، سرویس رومینگ بین المللی را فعال کنند. لغو این خدمات نیز با فراخوانی همان کد دستوری انجام می شود. اما در هنگام حضور در مرز ایران، همیشه از مشترکین تعرفه های عادی در نظر گرفته می شود و تنها در صورت خروج مشترک از کشور و در مناطق تحت پوشش اپراتور قرارداد، تعرفه رومینگ اخذ می شود.

ایرانسل تا به امروز به کانون توسعه رومینگ بین المللی، در میان اپراتورهای ایرانی، «خدمات رومینگ بین المللی نسل دوم و سوم (2G و 3G) با 272 اپراتور در 131 کشور جهان» و «خدمات رومینگ بین المللی با 66 کشور، نسل چهارم» تبدیل شده است. (4G).

پیش از این، ایرانسل هشتمین سایت 5G خود و اولین سایت 5G دولت سیزدهم را ظهر 10 آذرماه سال جاری با حضور دکتر دکتر راه اندازی کرد. عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روی باند 2.3 گیگاهرتز در اندیشه. بخش، استان البرز. راه اندازی. هفت امکانات دیگر 5G ایرانسل در سال 1378 در استان های تهران، شیراز، هرمزگان و خراسان رضوی راه اندازی شد.

ایرانسل در اولین روز مرداد ماه 1400 مصادف با اولین سالگرد راه اندازی تجاری شبکه نسل پنجم خود، رکورد سرعت اینترنت در ایران را بار دیگر به نام خود و با حضور اصحاب رسانه به دست آورد. سرعت 3.909 گیگابیت بر ثانیه در شبکه تجاری واقعی و نسل پنجم به دست آمد.

ایرانسل در حال حاضر بزرگترین پلتفرم معاملاتی 5G در ایران را با هشت باب (5G) در اختیار دارد و در صورت رفع مشکل تخصیص فرکانس مالیات، آماده است تا برنامه شبکه نسل پنجم خود را سریعتر گسترش دهد اما قبلا. ورود 5.5 گوشی موبایل به ایران.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با گسترش خدمات رومینگ 5G در کشور و سایر اپراتورها، در تلاش است تا تجربه اینترنت پرسرعت و با کیفیت استانداردهای بین المللی را برای مشترکین خود فراهم کند.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما