ایجاد جهان های مجازی سه بعدی با کمک هوش مصنوعی مولد امکان پذیر شد [تماشا کنید]

[ad_1]

نسخه جدید شرکت هایبر ابزار ایجاد جهان سه بعدی او خود را مهمترین ویژگی گروهش معرفی کرده است هوش مصنوعی ساخت دنیای سه بعدی و مجازی برای کاربران بسیار مفید است.

Hiber نسخه جدیدی از ابزاری به نام Hiber3D را معرفی کرده است که با همکاری Datatonic و Google Cloud در رویداد Google Cloud Next ایجاد شده است. ادغام Generative AI با Hiber3D به سازندگان اجازه می دهد تا از دستورات زبان برای ایجاد جهان های سه بعدی استفاده کنند.

ایجاد دنیای مجازی با هوش مصنوعی Hiber3D

مایکل یانگفورز، مدیر عامل شرکت مستقر در گوتنبرگ در سوئد، گفت که کاربران تاکنون بیش از 5 میلیون دنیای سه بعدی را در HiberWorld Hub با ابزارهای توسعه‌دهنده Hiber، از جمله کیت توسعه Hiber3D و یک ابزار بدون کد برای مصرف‌کنندگان ایجاد کرده‌اند. مصاحبه با GamesBeat..

او در مصاحبه خود گفت:

“این یک نقطه عطف بسیار مهم برای شرکت ما است. هوش مصنوعی این روزها در سراسر وب وجود دارد و ما از زمانی که ساخت Hiber را شروع کردیم، روی آن کار کرده ایم.”

Hiber از سرویس‌های Google Cloud و الگوریتم‌های جدید هوش مصنوعی برای افزودن قابلیت‌های هوش مصنوعی به ابزار خود استفاده کرد. به گفته Yingfors، این امر برخی از هزینه های مرتبط با هوش مصنوعی مولد را کاهش می دهد که به قدرت محاسباتی زیادی نیاز دارد. با این ویژگی، کاربران می توانند با استفاده از زبان طبیعی چیزهای مختلفی مانند ساختمان ها را به دنیای خود اضافه کنند.

Youngforce همچنین اعلام کرد که شرکت آنها هیچ برنامه ای برای اعلام محدودیت یا هزینه برای خدمات خود در آینده نزدیک ندارد.

Hiber در آینده قصد دارد یک دستیار هوش مصنوعی برای کاربران خود ایجاد کند که بتواند دستورالعمل های زمان واقعی را به آنها ارائه دهد و روند ساخت و ساز را آسان تر از همیشه کند.

ابزار Hiber3D تاکنون توجه برندهای بزرگی را به خود جلب کرده است که قصد دارند حضور خود را در دنیای مجازی گسترش دهند و روی Metaverse و تجربیات نوآورانه سرمایه گذاری کنند.

برند لوکس مد تامی هیلفیگر اخیرا با کمک این ابزار دنیای مجازی خود را به نام Tommy Parallel ایجاد کرده است.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما