بهترین انیمه های سریال فصل زمستان

[ad_1]

-رارو- در همین دو ماهی که از لا جدید گذشته است، طرفداران از آن نن رنا آریال انیمه هست که به دلیل کیفیت بالایی که

به گزارش فرارو . . . . ی سریال‌ها به داستان جذابیت و ه‌هلوه‌های بصری‌شان می‌توانند حتی برای کسانی که علاقه‌مند به آن‌ها هستند جذا و جذا کنند.

۱. کشانکش (کشانکش) (ل دوم)

بهترین انیمه های سریال فصل زمستان

اولین ویژگی این سریال جلوه‌بصری فوق‌العاده آن است. صوص صحنه‌های نبرد در این سریال بسیار زنده و پر جنب و جوش و هیجان‌آور نند. داستان سریال هم کاملا سراست و پر کش است. سه شخصیت اصلی در سریال داریم که هر کدام ویژگی خاص را دارند. ینیتسوی ترسو، اینوسوکۀ پر سر و صدا و تنجیروی مهربان. . . .. .

. . . . . زر زمان این فصل مربوط به مبارزات سه قهرمان با این شیطان است. از این جهت داستان خیلی ساده‌ای را می‌توان، اما جنب و جوش خیره‌کننده و ریتم نن سریال جذابیت نن را حفظ می‌کند. . . . . .

۲. دوست خوش‌لباس من (My Dress-Up Darling)

بهترین انیمه های سریال فصل زمستان

داستان این سریال دربارۀ یک دانش‌آموز سال اول دبیرستان به اسم واکانا گوجو است که دوست دارد به روسک‌ساز حرفه‌ای تبدیل شود. یک روز یکی از همکلاسی‌های او به اسم مارین کیتاگاوا او را در حال درست کردن لباس برای عروسک‌ها می‌بینند. مارین عاشق پوشیدن لباس شخصیت‌های خیالی و داستانی است. او وقتی مهارت گوجو را می‌بیند از او می‌خواهد که لباس‌های یک شخصیت انیمیشنی را برایش بدوزد. . . . . ذبۀاذبۀ اصلی این سریال در ظرافت و پیچیدگی شخصیت‌ها و ارتباط آن‌ها با همدیگر است.

۳. اورای مدار (The Orbital Children) (ال اول)

بهترین انیمه های سریال فصل زمستان

داستان این انیمه شش قسمت در سال ۲۰۴۵ اتفاق می‌افتد. و ی ی کی کی کی کی کی کی کی کی کی کی کی کی کی کی……)))) نها در حال مهاجرت به زمین هستند که ثهادثه‌ای در ایستگاه فضایی اتفاق می‌افتد و این دو نفر به رمراه کودکی در آنجا می‌روند. ارتباط اینترنتی قطع شده و ایستگاه رو به پایان است. آن‌ها با استفاده از چند ابزار دیجیتالی و شوش مصنوعی طبیعی را از این وضعیت نجات بدهند.

این سریال با ترکیب مضامین اتفاق مثل بلوغ، روابط انسانی، آینده پیشرفت های تکنولوژیک و گسترش سکونتگاه های انسانی به سمت فضا، داستانی جذاب و خیالانگیز و در عین حال واقعی و قابل تامل خلق کرده است. بصلوة بصری زیبای سریال هم به گیرایی ضن اضافه کرده است.

۴. رتبه‌بندی پادشاهان (رده‌بندی پادشاهان) (ال اول)

بهترین انیمه های سریال فصل زمستان

مثل اکثر قصه‌های پریان، داستان سریال یک جور تاریکی عمیق را در پشت ظاهری زیبا و خوش رنگ و لعاب پنهان کرده است. چقدر داستان جلوتر می‌رود لایه‌های بیشتر از واقعیت می‌شود. این سریال خیلی بیشتر از آن چیزی که در ابتدا به نظر می‌رسد. بعن‌ها چیزهای زیادی در وجودشان دارند که با آن‌ها آشنا می‌شویم.

داستان سریال دربار شاهزاده‌های ناشنوا و ضعیف به اسم بوجی است که حتی یک شمشیر بچگانه را نمی‌توان در دست گرفت. . . . . . . . . . . یک روز بوجی با شخصی به اسم کاگه ملاقات می کند. .ازمانده‌ای از یک خاندان جنگجو که رویای بوجی را می‌فهمد و تصمیم می‌گیرد به او کمک کند.

شخصیت‌پردازی این سریال فوق‌العاده و شخصیت‌های جیوجی است که واقعاً در ننده همدلی ایجاد می‌کند. آیا مطمئن هستید که می خواهید آن را حذف کنید؟

۵. ATTACK ON TITAN بخش دوم از فصل آخر)

بهترین انیمه های سریال فصل زمستان

در سریال واقعا نیازی به تعریف ندارد. الاول «حمله به تایتان» در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و در این سال‌ها سه فصل دیگر هم به نن اضافه شد و حالا آخرین قسمت‌های فصل است. داستان پیچیده و پرماجرای سریال در ابتدا نبرد بین آخرین انسان‌های بازمانده و غول‌هایی عجیب و غریب و آدمخوار بود. اما به چرخش‌هایی که تکان‌ها می‌دهند و جذاب هستند در ماجرایی که همه چیز را تغییر داد. . . . . . . . . . .

در سریال پر از روابط عاطفی عمیق است و خیلی از صحنه ها واقعا اشک ننده را درمی‌آورد. در نال، وان و دلهره و تعلیق هم جزئی یشگیمیشگی از داستان سریال است. امکان ندارد این سریال را ببینید و در ذهنتان پرسشهای اخلاقی، سیاسی و فلسفی شکل نگیرد. پرسش‌هایی دربارۀ کارکرد، مهم وفاداری و معنای انسان بودن.

آخر سريال يك پايان‌بندي فوق‌العاده و تكان‌دهنده است. نبردهای بزرگ و چرخش‌هایی شوکه‌کننده هستند که در پوشش یک غده بصری خلاقانه و تماشایی عرضه می‌شوند. این سریال یکی از مهم‌ترین انیمه‌های ده لال است و آخر آخر هم یکی از بهترین بخش‌های این اثر ماندگار و دیدنی است.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما