اینستاگرام حتی از سیمای سلیمانی هم می‌ترسد!

[ad_1]

ایسنا: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: سالگرد شهادت او را در شرایطی برگزار می کنیم که ابزارهای استعمار نوین و مجازی آمریکا مانند اینستاگرام حتی از انتشار تصویری نیز هراس دارند!

. . . . . بته این درست است، اما حاج قاسم فراتر از اینها بود. . . . . . . . . . . کالک الی الله … عمیقا ر ن بن باور داریم که رمز ماندگاری این فرمانده . . . .

ویژگی اصلی شهید سلیمانی، ولایتمداری ایشان بود. فارغ تواضعی که جاجسم در برابر خلق خدا و قاضی خشوعی که در برابر پروردگار داشت، ایشان فرد به تمام معنا ولام. ایشان یک سرباز واقعی برای امامین انقلاب اسلامی بود. جاج قاسم امر ولی را «مطاع» و خود را مطیع ولایت فقیه می‌دانست. تادت ایشان در مسیر تحقق رمان‌ها و مهم جمهوری اسلامی ایران، مترادف با سربلندی ایشان در آزمون سخت ولایتمداری ولار. یژگیومین ویژگی حاج قاسم سلیمانی، «اقتدار در برابر دشمنان» بود. اگر این خصلت حاج قاسم را با خصلت قبلی ایشان مبنی بر «تواضع در برابر دوستان» کرد.

سردار سلیمانی در برابر دشمنان تروریستی- تکفیری و سایر دست پروده های ایالات متحده آمریکا و رژیم رژیم صهیونیستی در منطقه، لحظه ای مدارا به خرج نمی دهد و در نابودی آنها لحظه ای شک و تردید به خود راه نمی دهد. چهارمین ویژگی حاج قاسم سلیمانی، نگاه نظام مند و استراتژیک آنها در قبال تحولات میدانی منطقه بوده است. هر همین اساس، حاج قاسم را یک “مرمانده بودن” شرط لازم برای “ضربه زدن به دشمن”

رصد هوشمندانه عرصه نبرد، آینده پژوهی صحنه منازعه و ارائه راهکار در برابر هر مولفه احتمالی سه ویژگی هستند که یک «مهندس میدان نبرد» باید از آنها جهت غلبه بر توطئه دشمنان و پیروزی در میدان بهره مند باشد. این خصائص، جملگی به بهترین نحو ممکن در حاج قاسم سلیمانی متبلور بود. . . . . . آنها قدرت مقاومت در عرصه نظامی را در طول شکل گیری و استمرار گفتمان مقاومت می‌کردند. به عبارت بهتر، دفاعی سردار سلیمانی در عرصه نظامی، پیوست فرهنگی و گفتمانی داشت. این همافزایی- فرهنگی باعث شد تا امروز از یمن و عراق گرفته شود تا سوریه و لبنان و کشورهای دیگر شاهد انسجام کانون و تمرکز آن بر یک هدف مشترک، یعنی «مواجهه با دشمنان واقعی».

جاج قاسمی در قالب استراتژی مقاومت بیشتر سلیمانها را برای منطقه و جهان اسلام کسب رد و متعاقبا، سخت‌ترین هزینه‌ها. . . .. . امروز دشمنان دیگر توانی برای پرداخت هزینه‌های مقابله با استراتژی هوشمند جمهوری اسلامی ایران مبنی بر «مقاومت فعال» ند آن در حالی است که در ن سوی معادله، این راهبرد در حال تبدیل شدن به قطب قطب نما »در کشور و من ا «سد سلیمانی»، حتی پس از شهادت مظلومانه نیز محاسبات دشمنان را بر هم زد.

برآورد محاسبه کاخ سیاه تروریسم، منطقه و به ویژه کشور عراق به جائی که به جولانگاه معدود عناصر خودفروخته و خرسند از ماجرای شهادات سردار دلها تبدیل می شود، به بستری برای درمان خشم مقدس و ملت ها نسبت به جنایت آمریکا تبدیل می شود. سالگرد آن شهید بزرگوار را نیز در شرایطی برگزار می کنند که ابزارهای استعمار نوین و مجازی آمریکا مانند اینستاگرام حتی از تصویر سلیمانی نیز هراس دارند و این نشان از محبوبیت قاسم سلیمانی در قلوب ملت هاست دارند. تشییع با شکوه سردار سلیمانی در کاظمین، بغداد، نجف و کربلا و متعاقبا تظاهرات میلیونی و بیسابقه سال گذشته ملت عراق در مخالفت با استمرار آزادگان در این کشور و کل منطقه، ثمره خون پاک همین شهید بزرگوار و مخلص بود. تصور و محاسبه اولیه کاخ سفید، نهتنها خون پاک دو سردار شهید به تقویت جایگاه حامیان آمریکا در منطقه نشد، بلکه به صورت اعجاب انگیز، به عاملی کلیدی جهت «مطالبه خروج فوری آمریکا از منطقه» تبدیل شد.

سردار سلیمانی، نماد پیروزی مقاومت در منطقه می‌شود. از عمق وان و دل باور داریم شه شهدا زنده‌اند و حاج قاسم، این شهید بزرگوار نیز همچنان اسم رمز رر زیر تروریسم آمر است. امروز تنین صدای مقاومت را در سرتاسر منطقه می‌شنویم. صدای مقاومت هر روز بلندتر از قبل شنیده شده و نه دشمنان را می لرزاند. در پایان حدود بیعت با آرمان های امام و رهبری عزیز و ادای احترام به شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس و مقاومت شهدای مقاومت به ویژه شهید عزیزمان سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید داریم که از نظر ما قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار ترور شد. صرفا تبلور وحشی‌گری این رژیم تروریست بوده است. آا آمدن بایدن ما این جنایت بزرگ را نه فراموش می کنیم و نه فکر می کنیم. انتقام بزرگ برای آمران، ماملان و مباشران این وعده حتمی جمهوری اسلامی است. »

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما