بانک غذا نیویورک در حال رشد است تا نیاز به کمک را برآورده کند.

[ad_1]

ویدئو

یادداشت

یادداشت

Food Bank of NYC با فاز اپیدمی سازگار است

ناامنی غذایی مداوم و فشارهای اقتصادی، آژانس‌های امدادی را مجبور کرده است تا سیستم تامین غذا را برای نیازمندان گسترش داده و تنظیم کنند.

“بانک غذا برای شهر نیویورک بزرگترین سازمان کمک غذایی در شهر نیویورک است. ما به حدود 800 سازمان یا بیشتر در پنج شهر نیویورک خدمات می دهیم. ما روزانه 40 کامیون را به داخل و خارج از اینجا جابجا می کنیم.” کامیون‌هایی که ما خریداری کرده‌ایم و منتظر تحویل به موقع هستند. و سپس باید این واقعیت را متعادل کنیم که دائماً به دنبال راننده‌هایی هستیم که آن کامیون‌ها را سوار کنند. و ما این کار را در محیطی با حجم رو به رشد انجام می‌دهیم.” ما در سال گذشته بیش از 1.6 میلیون وعده غذایی از این مرکز دریافت کردیم. و اگرچه ما شاهد کاهش تعداد مراجعین در مقایسه با اوج شیوع بیماری بوده‌ایم، اما همچنان با تأثیر یک اپیدمی مقابله می‌کنیم. و در سرتاسر شهر شاهد افزایش 44 درصدی در نیویورکیانی هستیم که به خدمات بانکداری مواد غذایی متکی هستند. «در خانه من هشت نفر و دو بچه هستند. و ما فقط سه نفر در خانه کار می کنند. بنابراین، برای ما مهم است زیرا ما پول زیادی برای خرید غذا نداریم. “” بسیاری از مسائل زنجیره تامین همه در برانکس در انبار ما رسیدگی می شود و توسط تیم ما در آنجا رسیدگی می شود. خوشبختانه، ما اکنون غذای مورد نیاز خود را داریم. اما ما شرکای سخت‌کوشی نیز در سرتاسر شهر داریم که می‌بینند خطوط زیادی با ما در انبارهایمان تماس می‌گیرند و غذای بیشتری درخواست می‌کنند، زیرا افراد بیشتری دارند.” وعده های غذایی در روز، از دوشنبه تا جمعه. تقاضا بیشتر از آن چیزی است که انجام شده است، اما من فکر می کنم کاری که انجام داده کمک به بازکردن چشم مردم بوده است، بسیاری همیشه این را درست دیده اند. فقط الان پرده ها بسته است و همه می توانند دقیقا ببینند چقدر می خواهند.”

در حال بارگیری پخش کننده class=
ناامنی غذایی مداوم و فشارهای اقتصادی، آژانس‌های امدادی را مجبور کرده است تا سیستم تامین غذا را برای نیازمندان گسترش داده و تنظیم کنند.اعتباراعتبار …نیکو کوپل / نیویورک تایمز

یک بار در ماه، دومینگا اسپینو، 59 ساله، از شغل خود به عنوان دستیار بهداشت خانگی در هارلم به رستورانی نزدیک می رود تا برای خانواده اش در برانکس لوازم آرایش جمع کند. او سال‌ها در کافه تریا بوده است، اما می‌گوید از دست دادن شغل مربوط به همه‌گیری یکی از اعضای خانواده‌اش به این نیاز فوری کمک کرده است.

او گفت: «مردم قبلاً در سوپرمارکت ها کار می کردند و سوپرمارکت ها تعطیل می شدند. و یکی قبلاً در یک رستوران کار می کرد و رستوران بسته شد.»

اسپینو یکی از 1.6 میلیون نیویورکی است که از بانک غذای نیویورک کمک غذایی دریافت می کند. در زمستان دوم اپیدمی، تقاضا برای بانک های مواد غذایی در شهرها، آشپزخانه ها و حمام ها همچنان بالا بود. تقاضا برای غذای گرم از اوج اپیدمی کاهش یافته است، اما تقاضا برای کالاهای خشک همچنان در حال افزایش است.

در عین حال، اختلالات زنجیره تامین و کمبود نیروی کار سیستم مورد استفاده برای توزیع مواد غذایی بین خانواده های فقیر را پیچیده کرده است. در پاسخ، سازمان کمک های غذایی فعالیت های خود را در سطح شهر گسترش داده است.

از یک انبار 90000 فوت مربعی در برانکس، کارکنان بانک غذا برای شهر نیویورک، غذا را به بیش از 800 سوپ‌پزخانه و انباری در پنج شهرستان سازماندهی، بسته‌بندی و تحویل می‌دهند. دنیس گاروی، که مدیریت حمل و نقل انبار این سازمان را بر عهده دارد، گفت که میزان مواد غذایی که آنها توزیع می کنند از زمان شیوع بیماری بیش از دو برابر شده است.

او گفت: «ما هرگز شاهد کاهش واقعی نبودیم. “در این زمستان، در این سه ماهه، ما در واقع بیشتر از همیشه مواد غذایی را از انبار خارج می کنیم.”

برای مقابله با افزایش حجم، بانک غذا نیویورک یک شیفت دوم را در یک شب به موجودی خود اضافه کرد. عملیات حمل و نقل داخلی نیز برای رفع کمبود کامیون در سراسر کشور سازماندهی شده است.

گاروی گفت که تنها 25 کامیون که انتظار می رود در ماه ژوئن تحویل داده شود، هنوز وارد نشده اند. و سپس چالش پیدا کردن راننده در میان کاهش نیروی کار و افزایش رقابت.

این محموله ها و تأخیرها تأثیر قابل توجهی بر کمک های غذایی در نیویورک داشته است. الکساندر راپاپورت، مدیر اجرایی آژانس گفت که شبکه آشپزخانه سوپ ماسبیا، که در سه مکان در بروکلین و کوئینز فعالیت می کند، راه حل های نوآورانه ای مانند پیش سفارش محصولات از پیش بسته بندی شده برای جلوگیری از محصولات خودسروی پیدا کرده است. اما وی افزود که مشکلات حمل و نقل، سفر را دشوارتر کرده است.

«اگر کامیون ظاهر نشود چه؟ یعنی فروشنده حاضر نمی شود و افراد در صف هستند؟ دیروز چه اتفاقی افتاد.» راپاپورت روز پنجشنبه گفت. ما کامیون‌هایی با محصولات تازه داریم، اما کامیون‌های کافی در محل فروشنده برای ارسال همه کالاها به بیرون وجود ندارد.»

در آشپزخانه و کافه تریا در هارلم، همه گیری به معنای توزیع غذای کمتر با داوطلبان کمتر بود. اما سازمان دهندگان همچنین موفق می شوند هر دوشنبه تا جمعه بین 800 تا 850 وعده غذایی را از آشپزخانه خود به خانواده های نیازمند تحویل دهند و مدیر غذا و سرآشپز شری جفرسون را خوش بین می کند.

او گفت: “خوشبختم که ما کارکنانی داریم که به اندازه من مشتاق کار ما هستند.” “ما هنوز هم داریم.”

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما