بت یدام میوه‌ها دوری کنند؟

[ad_1]

مصرف میوه، یکی از خوشمزه ترین روش های تشخیص گرسنگی و دریافت مواد مغذی روزانه است. . . . . .

اگر تا به حال یک عکس شلیک نکرده اید، باید آن را امتحان کنید. یا اینحال همه میوه‌ها به یک‌اندازه مفید.

میوه‌های مزر برای مصرفی‌ها

بنابه گفته پزشکان هیچ کس نباید به‌طور طبیعی میوه‌های را از رژیم غذایی خود حذف کند. اما افراد مبتلا به مصرف میوه‌ها را در حد مصرف می‌کنند:

*میوه های سرشار از قند

میوه‌هایی که شاخص گلیسمی (GI) بالاتر هستند، مقدار نن خون رر را می‌دهند. . . . از این میوه‌ها می‌توانم به هندوانه، خربزه، خرما خشک، اناناس و موزهای لل رسیده اشاره کرد. البته می‌توان از این میوه‌ها در حد بسیار کم و محدود مصرف کرد.

*میوه‌های سرشار از کربوهیدرات

کربوهیدرات‌های موجود در میوه‌ها روی مقدار نن خون افراد اثر می‌گذارند. فنابرین افراد مصرفی در هنگام مصرف میوه باید این مورد را در نظر داشته باشند. ز ی ی ی ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب……………………….

میوه های مناسب برای خرید

خوردنی‌ها پیش از هر چیز یاید میوه‌های زهازه مصرف نند و هرگز به سراغ میوه‌های کنسروی یا یخ‌زده که یاوی شکرافزوده، نوروند هستند. یند میوه‌ها طبیعی است و ررر بسیار کمتری برای افراد مبتلا به این بیماری وجود دارد اما میوه‌های فرآوری‌شده حاوی نان‌های طبیعی هستند.

۱. نواع توت‌ها

توت‌ها برای خوردنی‌ها ابرغذا به حساب می‌آیند. یک جنجان توت تازه ۸۴ لالری و ۲۱ رم کربوهیدارت دارد. این میوه حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی است که انواع بیماری‌ها، سرطان و بیماری‌های قلبی، مبارزه می‌کنند.

۲. .لبلو

.لبالو ضدالتهاب است و یک جنجان از ۵۲ن ۵۲ لالری و ۱۲,۵ گرم کربوهیدرات دارد. آلبالوها از آنتی‌اکسیدان هستند. این میوه به صورت تازه، سنسروشده، یخ‌زده یا خشک جم وجود دارد. اما بیشتر میوه‌های کنسرو شده و یخزده حاوی شکرافزوده‌اند و رای‌های مردمی مناسب هستند. پس بهتر است این میوه تازه مصرف شود.

۳. .لو

یک عدد هلوی متوسط ​​حاوی ۵۹ لالری و ۱۴ رم کربوهیدرات است و بهترین میوه برای خوردنی‌ها به حساب می‌آید. این میوه حاوی ویتامین C و پتاسیم است و بدن را خشت‌وساز می‌دهد. راد مطمئنی بدون هیچ نگرانی می‌تواند از این میوه مصرف کند.

۴. .ردآلو

یک عدد رزدآلو حاوی ۱۷ ​​لالری و ۴ رم کربوهیدارت است. یک مصرف ۴ عدد زردآلو ویتامین یک مکمل بدن روزانه می‌شود. یمین این میوه سرشار از فیبر و بهترین میوه برای افراد مبتلا به خوردن است.

۵. سیب

یک عدد سیب، ۹۵ نقد و ۲۵ رم کربوهیدرات دارد. سیب مملو از فیبر است و ویتامین C م دارد. پوست سیب بسیار مغذی است و حاوی آنتی‌اکسیدان‌های محافظ قلب است. این میوه قابل مصرف.

۶. .رتقال

منبع ویتامین C نن و از آنجایی‌که کربوهیدارت کمی دارند، می‌توانند باشندی‌ها مناسب‌اند. ع عدد پرتقال ۱۵ گرم کربوهیدارت و کللری انرژی دارد. پرتقال حاوی فولات و پتاسیم است که می‌تواند فشار وون را در وضعیت یادی حفظ کند.

۷. بیلابی

بیلابی حاوی ویتامین K و فیبر میوه‌های عالی برای خوردنی‌هاست.

۸. یوی

یوی یاوی پتاسیم، ور و ویتامین C است و یک دد از آن فقط ۱۰ رم کربوهیدرات دارد که این میوه را دبابتی‌ها مناسب می‌کند.

. . . . .

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما