من مواد غذایی را هرگز فریز نکنید

[ad_1]

ستف اهاده از مواد غذایی یخزده داعث در تهیه مواد لازم برای پخت انواع غذاها می‌شود، بما باید حواستان باشد که کدام ماده غذایی را دیرتر و کدام را زودتر در فریزر گذاشته شده است. . . . . . یا این کار از فراموش شدن زمان مصرف مواد قدیمی در قسمت انتهایی فریزر جلوگیری می‌کند. در ادامه این مطلب زمان نگهداری این مواد غذایی در حالت یخ زده به شما یادآوری می‌کنیم.

یزریز کردن سبزیجات

اگر سبزی‌های خرد شده مانند سبزی کوکو، سبزی رمه و سبزی آش را در فریزر نگهداری می‌کنید باید بدانید که مدت‌زمان ماندگاری این سبزی‌ها نیست. ماندگاری سبزی سرخ شده بیشتر و بهتر از سبزی مام است. یرای همین بهتر است سبزی کوکو و قرمه را قبل از فریزر کردن کمی تفت دهید.

. . . . . پس خیا خیال راحت می‌توانید این سبزیجات مقوی را فریز کنید.

ذرت ، قارچ و نخود سبز فریز شده عمر کمتری نسبت به بقیه سبزیجات دارند. ا من مواد غذایی نهایت تا ۸ ماه در فریزر ماندگاری دارند و قابل استفاده هستند.

یزریز کردن حبوبات پخته

حبوبات، و یکی از مواد اولیه است که در همه فریزرها پیدا می شود، زیرا باعث سرعت دادن به روند آشپزی می شود. . . . . . حبوبات در فریزر تا ۳ ماه ماندگاری دارند.

یزریز کردن لبنیات

قرار دادن کره در فریزر کاری است که همه ما انجام می دهیم، اما برخی تصور می کنند با این کار می توانند کره را تا مدت های بسیار طولانی نگهداری کنند در حالی که کره فقط 9 ماه در فریزر ماندگاری دارد. پنیر باز نشده و بسته شده است تا ۱۲ ماه می‌توان در فریزر نگهداری کرد. ور و خامه به صورت یخ زده استفاده نکنید.

یزریز کردن گوشت و مرغ

ماندگاری گوشت قرمز کمتر از گوشت مرغ است. بته ر دوی آن‌ها باید به صورت تکه‌های کوچک‌تر درآمده و سپس می‌شوند. شتوشت قرمز بین ۶ تا ۱۲ ماه و گوشت مرغ بین ۹ ۱۲ ماه در فریزر ماندگاری دارد. شتوشت اردک و غاز نیز نهایت تا ۶ ماه در فریزر ماندگاری دارند.

نگهداری دل و جگر

. . .. .

میوه های یخ زده

ی ی آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ……………………….

سیسوسیس و جامبون

ماندگاری سوسیس نسبت به بامبون بیشتر است. نواع سوسیس تا ۳ ماه و ژامبون تا ۲ ماه در فریزر سالم می‌مانند. جز این مواد در ترکیباتشان نگهدارنده‌های شیمیایی قوی دارند. .ر از مصرف آن‌ها پرهیز بیشتر داشته باشید.

نگهداری انواع نان در فریزر

کریز کردن نان نیز یکی دیگر از کار‌هایی است که بانوان شاغل را انجام می‌دهند. نان فریز شده بین ۲ تا ۳ ماه ماندگاری دارد.

در بالا به مواد غذایی اشاره می شود که بابلیت قرار دادن در فریزر یخچال را دارند، اما برخی از مواد غذایی یزا یزن کهن کهن. .رنج یکی از غذاهای پرمصرف است که باقیمانده آن نیاز به مراقبت دارد. منجمد کردن برنج پخته باعث ایجاد تغییراتی در طعم، و و کیفیت ی‌شا می‌شود. پس بهتر است برنج پخته را فریز نکنید. قرار دادن غذاهاي كنسروي درون فريزر باعث مي شود و در نهايت مي شود تخم مرغ آبپز، سس مایونز، دوغ، پنیرخامه ها، پودینگ، انواع سالادها، پاستاهای پخته نشده، غلات، سیب، خربزه، کاهو، سیبزمینی، تربچه و جوانه های گیاهی هستند که هرگز نباید منجمد شوند چرا که مواد مغذی و طعم خوبی دارند. در میرود.

از: خبرفوری

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما