بهترین سیستم پارکینگ را در هواوی بسازید

[ad_1]

میوه – صبح امروز (دوشنبه 24 ژانویه 2022) وبلاگ نویس معروف خودرو گاراژ 42 @ او ویدیوی جدیدی را در حساب کاربری خود در Weibo به اشتراک گذاشت که در آن می‌توانیم سیستم پارک خودکار هواوی ADS را ببینیم که خودروهای الکتریکی را در شرایط سخت و پیچیده متوقف می‌کند.

به گزارش فرارو اگرچه سیستم پارک خودکار چندین سال پیش در عمل معرفی شد، اما همچنان در حال رشد و رشد است. این اقدام بخشی از تلاش‌های مداوم برای رسیدگی به مشکل پارک‌ها در مناطق شهری بود، جایی که کمبود فضای پارک و افزایش تعداد خودروها وجود دارد. اولین گام ها توسط موسسه فرانسوی INRIA برای توسعه سیستم پارک اتوماتیک برداشته شد و امروزه تمامی سیستم های پارک اتوماتیک از اصول اولیه مورد استفاده در تحقیقات این شرکت فرانسوی استفاده می کنند.

اکنون یک وبلاگ نویس مشهور ادعا می کند که هواوی بهترین سیستم پارک خودکار در جهان را توسعه داده است. در این ویدیو می توانیم خودروی برقی کامل را مشاهده کنیم ArcFox Alpha S مجهز به سیستم عامل Huawei HarmonyOS است و از سیستم پارک خودکار ADS این سازنده چینی برای انجام عملیات پارک استفاده می کند. این تست توانایی کنترل و کنترل خودروی سیستم را نشان می دهد. سیستم جدید ADS که برای بهینه سازی فضای پارک طراحی شده است، نشان می دهد که راه حل جدید غول فناوری چینی حتی در شرایط سخت نیز به خوبی عمل می کند. در اینجا راننده مکانی را که می خواهد ماشین را پارک کند، انتخاب می کند، جایی که واقعاً مکان دشواری است و برای توقف نیاز به حرکات پیچیده دارد.

بهترین سیستم پارکینگ را در هواوی بسازید

با این حال همانطور که تصاویر نشان می دهد سیستم پارک خودکار هواوی می تواند این فرآیند پیچیده را تحمل کرده و خودرو را در سریع ترین زمان ممکن متوقف کند. به گفته این وبلاگ، این سیستم پارک اتوماتیک بهترین سیستم موجود در حال حاضر در بازار است. برای کسانی از شما که نمی‌دانند، ArcFox Alpha S یک وسیله نقلیه الکتریکی با پیشرانه BAIC با موتور ARICX است. گفته می شود خودروی جدید حاصل سرمایه گذاری بیش از یک میلیارد دلاری در تحقیق و توسعه خودروهای الکتریکی و تحقیقات خودروسازی است. دارای یک اسکنر لیزری، 12 رادار اولتراسونیک و 13 دوربین پانوراما با چیپست Kirin 990A برای کار با سیستم ADS است. موتور الکتریکی این خودرو دارای موتور الکتریکی 218 اسب بخاری است که حداکثر گشتاور آن 360 میلی آمپر ساعت است. این خودرو با انواع پیکربندی باتری با حداقل 525 کیلومتر و حداکثر 708 کیلومتر عرضه می شود.

منبع die gizmochina

ترجمه: مصطفی جورفی-فارورو

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما