قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۴ نمن ۱۴۰۰

[ad_1]

.رارو– تمت دلار در بازار آزاد دیروز چهارشنبه سیزدهم بهمن روند نزولی خود را ادامه داد و به نیمه کانال 27 هزار تومان اسکناس آمریکایی روز یکشنبه به محدوده ۲۷ رار تومان عقب‌نشینی کرد و ۲۷ رار و ۹۵۰ مومان فروخته شد. دوشنبه و ننبه چا چند قدم دیگر به هز رار و ۸۰۰ مومان رسید و دیروز با ۲۵۰ مومانی ۲۷ رار و کوتاه مومان رسید. رقمی دلار آخرین بار روز دهم آبان امسال تجربه کرده بود. آیا ارزش اسکناس آمریکایی به‌کمترین سطح خود طی سه ماه اخیر رسیده است، اما رفتار امروز این اسکناس در بازار چگونه خواهد بود؟ شما در حال مرور آرشیوهای دسته نکات بازاریابی هستید. موضوع اول جو کاهشی شکل‌گرفته در روزهای گذشته است. با ارزيابي‌هاي نسبتا مثبت برجام ديروز شاهد عقب رفتن دلار تا نیمه کانال 27 هزار تومان بودیم و اگر امروز هم ارزهای ارزی در بازار فروش ارزان می‌شود، می‌توانیم منتظر باشیم اسکناس آمریکایی بشوند. یا این حال رفتار دلار در پشت‌خطی روز گذشته از احتمال نوسان محدود این اسکناس در جریان امروز خرید و فروش‌های حکایت داد.

تمت دلاردر بازار آزاد

. . . . نرخ پایانی روز گذشته دلار در بازار آزاد نن ۲۷ هزار و ۵۵۰ مومان، آخرین بار روز دهم آبان امسال در تابلو صرافی‌ها د. اسکناس آمریکایی که خرید و فروش دیروز را با رقم 27 هزار و 800 تومان آغاز کرده است، روند نزولی روزهای گذشته خود را ادامه داد و با افت 250 تومانی به نیمه کانال 27 هزار تومان رسید. دیگر آرزوهای پرکاربرد روز گذشته را در مسیر کاهشی همراهی کردند. یورو ۱۳۵ مومان ارزان و ۳۱ رار و ت مومان فروخته شد. درهم امارات کاهش ۷۰ تومانی را تجربه کرد و هفت رار و ۵۰۰ مومان قیمت خورد. لیر ترکیه هم که یک رقم دو هزار و ۴۵ مومان پول شد، ۲۰ تومان نسبت به روز سه‌شنبه افت قیمت پیدا کرد.

قیر قیمت دلار در بازار آزاد

تمت روز سه شنبه

تمت روز چهارشنبه

۲۷ وار و ۸۰۰ مومان

۲۷ وار و ۵۵۰ مومان

۲۵۰ مومان کاهش

تمت ملی دلار در صرافی

تمت دلار در صرافی ملی سه شنبه سیزدهم بهمن گران شد. بانکمرکزی دیروز اولین بانک دلاری دولتی را 24 هزارو 980 تومان اعلام کرد که این رقم نسبت به روز سه شنبه افت 40 تومان ارزش این اسکناس در صرافی های منتخب را نشان میداد، اما در ادامه روز این اسکناس در محدوده 25 هزار تومان نوسان داشت. . . . . . به‌این ترتیب قیمت دلار در صرافی ملی روز گذشته افزایش ۱۶۰ تومانی را تجربه کرد و رفتار کاملاً متفاوتی را در بازار آزاد انجام داد. دلار آزاد روز گذشته ۲۵۰ تومان ارزان شد. .این ترتیب اختلاف این اسکناس در بازار و رافی ملی روز گذشته حدود دو هزار و ۳۵۰ مومان رسید.

قیر قیمت دلار در صرافی ملی

تمت روز سه شنبه

تمت روز چهارشنبه

۲۵ وار و ۲۰ مومان

۲۵ وار و ۱۸۰ مومان

۱۶۰ مومان افزایش

تمت دلار در پشت‌خطی

تمت دلار در پشت‌خطی چهارشنبه سیزدهم بهمن روند کاهشی داشت. معاملات عمده خرید و فروش های فردایی خود را با رقم 27 هزار و 700 تومان انجام دادند و به عدد 10 به 27 هزار و 70 تومان رسیدند. رقم ابتدایی ابتدایی پشت‌خطی دیروز بالاترین سطح دلار فردایی بود و پنجاهمین ارزش این اسکناس در جریان اصلی به‌ثبت رار و ۴۵م رقم پایانی ۲۷ هزار و ۵۴۰ مومان تفاوت متفاوتی با آخرین نرخ دلار آزاد یعنی ۲۷ هزار و ۵۵۰ مومان ندارد. .این ترتیب رفتار دلار در رفتار فردایی نشان می‌دهد احتمالا امروز شاهد نوسان محدود آن اسکناس در بازار وواهیم بود.

قیر قیمت دلار در پشت‌خطی

عروع معامله

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان

۲۷ وار و ۷۰۰ مومان

۲۷ وار و ۴۵۰ مومان

۲۷ هزار ۷۰۰ تومان

۲۵۰ مومان

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما