به آن دلیل ، روزانه یک آووکادو بخورید

[ad_1]

مدن ما به‌طور طبیعی فزای افزایش نن پیر می‌شود و این روند شامل کاهش تراکم استخوان، ون و روک و رتقیا در مغز است. افزایش به طرق مختلف بر روی مغز ما تأثیر می‌گذارد، اما ممکن است ماده غذایی وجود داشته باشد که در این مورد کمک‌کننده باشد.

. . . . بخش‌های بخش‌ها مسئول شناسایی‌های پیچیده مانند هستند.

افزایش سن باعث می شود که ارتباط بین سلول های عصبی در نواحی خاصی از مغز کمتر باشد و بر عملکرد ذهنی تأثیر بگذارد همچنین با کاهش جریان خون در مغز افزایش می یابد و ممکن است باعث شود که افراد مسنتر اســتفاده کنند و کلمات را آهسته تر به خاطر داشته باشند. نناها شکا مشکل بیشتر می شود و توجه به آن ها سخت می شود.

در صورتی که ممکن است چنین اتفاقی برای افراد مسن رخ دهد، اما نتایج تحقیقات نشان می دهد که روند زوال شناختی می تواند زودتر از آنچه قبلاً انتظار می رود، یعنی در اوایل 30 سال شروع شود. یا این همان طور که مشخص شده رژیم غذایی می تواند در برابر زوال شناختی کمک نکند.

Frontiers in Aging Neuroscience: Frontiers in Aging Neuroscience ron اگر چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید، فقط بپرسید و آن را پیدا خواهید کرد.

لوتین یک ماده مغذی است که در بافت مغز و تجمیع می‌یابد و می‌توانم آن را در غذاهایی مانند سبزیجات برگ‌دار، ووکادو و تخم‌مرغ پیدا کنم. ن نمی‌تواند را ت نناایی بسازد، بنابراین باید غذا‌های غنی باشد

نتایج تحقیق دیگری که در همان سال در نشریه Nutrients منتشر شد، نشان داد که یک آووکادو در روز غزاعث فزای‌ش سطح لوتین در م. افزاینده‌ها با بهبود حافظه‌های جهوجه و لل موضوعات مرتبط بود و تصور می‌شود که آووکادو به رژیم غذایی شما می‌تواند برای سلامتی شما کمک کند.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما