به آن روغن جامد استفاده نکنید!

[ad_1]

مصرف روغن های جامد و نیمه جامد، باعث رسوب اسیدهای چرب اشباع در رگ ها، تنگی می شود. .نابراین برای محافظت از قلب خود این روغن‌ها را مصرف کنید.

. . . . بر اساس نتایج آخرین یافته های علمی در جهان، مصرف روغن های جامد و نیمه جامد همچنین به دلیل دارا بودن اسید چرب ترانس خطر ابتلا به سرطان سینه در خانم ها و سرطان پروستات در آقایان را افزایش می دهد.

مصرف روغن‌های جامد به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. روغن جامد به علت بافت مورد نیاز شیرینی‌ها، تمدتاً در قنادی‌ها کاربرد دارد. اسیدهای چرب اشباع موجود در روغن جامد به بیماری‌های قلبی _ بیماری و انواع سرطان‌ها را به دنبال دارد.

اگر چه این روغن ها در حال حاضر در ما با اصلاح فرمولاسیون و بهبود کیفیت به روغن نیمه جامد تبدیل شده اند که مقدار اسیدهای چرب اشباع و ترانس کمتری نسبت به روغن جامد دارند، ولی باید توجه داشته باشد که روغن نیمه جامد هم در مقایسه با روغن های گیاهی مایعات. ، اسید چرب اشباع و اسید چرب ترانس دارد و مصرف آن خطراتی مانند افزایش کلسترول بد خون LD ، گینگی و انسداد عر بویژه که دچار مشکل از خون و کلسترول بالا است نباید از روغن جامد و نیمه جامد استفاده نند.

بنابراعلام دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، صیهوسیه می‌شود برای بیماری‌های قلبی _ سلامتی

وضعیت‌های جسمی، روند بروز آترواسکلروز (سفت شدن جدار بدن) را کند می‌کند. روغن نباتی درصد بسیار کمی اسید چرب اشباع و مقدار قابل توجهی اسیدهای چرب غیر اشباع است که برای حفظ قلب نیازی به آن دارد و میزان اسید چرب ترانس آن کمتر از 2 درصد است و به میزان قابل توجهی از اسیدهای چرب ترانس آن کمتر از 2 درصد است. . . . . .

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما