تات سفرهای نوروزی اعلام شد

[ad_1]

ینگوی ستاد ملی برای مقابله با بحران عا اعلام جزئیات انجام سفرهای نوروزی از لزوم ارائه تست منفی برای مسافرت و اکسن‌نه‌ها.

به گزارش شارش تسنیم ، دکتر عباس شیراوژن درباره سفرهای نوروزی اظهار داشت: سر قانون ستاد ملی مقابله با کاظم، افراد برای تهیه یتلیت و اقامت در مراکز اقامتی باید سه دوز واکسن تزریق کر.

تعریف‌های سفر با خودروی شخصی

. . . . . . . . . می‌توان بدون تزریق دوز سوم به سفر برود.

لزوم ارائه تست مثبت برای مسافرت واکسنزده‌ها

:راوژن اضافه کرد: اگر کسی به‌هردلیلی نمی‌تواند واکسن آسیبی به خود بدهد را نیز نمی‌تواند به ضرر ورونا (تست PCR) به ر.

پاسخ به یالی مبنی بر این‌که . . . . .

. . .. . کان کرد: قرارگاه عملیاتی ستاد مرکزی در وزارت کشور مستقر است و با همکاری دستگاه‌ها نحوه اجرای تصمیمات را اعلام می‌کند.

هدف از اجباری‌شدن دوز سوم برای رانندگان خودروهای شخصی

ستاد ملی مقابله با در پاسخ به این سوال که “در این مصوبه امکان بررسی وضعیت واکسیناسیون سایر سرنشینان خودرو وجود ندارد؛ بنابراین هدف از تصویب اجرایی شدن تزریق سه دوز واکسن برای صاحبان پلاک خودروها چیست؟” یشایش وضعیت واکسیناسیون سایر سرنشینان خودرو وجود ندارد و راه دیگری جز بررسی وضعیت واکسیناسیون صاحبان پلاک نداریم. این راهکار در نظر گرفته شده است تا احتمال خطر کاهش احتمالی وجود دارد.

شیراوژن با این‌که مردم به سفر نیاز دارند و بخشی از اقتصاد کشور نیز به سفرهاست وابسته است. گفت: جريان پرداخت را پشت‌سر گذاشته‌ايم و اگر در همين ايام نيز مردم با نند ميزان کاهش مي‌يابد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما