تاکسی هوایی عمودی هیوندای سوپرنال – زومیت نامیده می شود

[ad_1]

سوپرنال نامی است که هیوندای برای تاکسی هوایی عمودی خود انتخاب کرده است و این کلمه در لاتین به معنای کیفیت الهی یا بی رقیب است. انتظار می رود این هواپیمای الکتریکی در سال 2028 (1407) به فضا پرتاب شود. به گفته هیوندای، سوپرنال فقط یک هواپیمای الکتریکی نیست. چشم انداز گروه هیوندای ایجاد یک اکوسیستم برای حمل و نقل است که می تواند با کمک برنامه های کاربردی برای هماهنگی و رزرو تاکسی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبر اطلس، این اکوسیستم می تواند شامل اسکوتر برقی، تاکسی هوایی عمودی یا اتوبوس باشد. هیوندای قصد دارد پس از ساخت هر قطعه، قطعات را با نرم افزار هوشمند متصل کند.

اکوسیستم هواوی می تواند مانعی بر سر راه توسعه خودروهای خودران باشد. زیرا در این اکوسیستم دیگر مالکیت خودرو معنا ندارد و خودرو تنها راه خدمت است.

eso2

دفاتر سوپرنال در قلب ترافیک ایالات متحده، واشنگتن، دی سی و در سرتاسر کالیفرنیا قرار دارند، و شرکت اکنون بر روی کار حقوقی و سیاسی ترافیک هوایی در ایالات متحده متمرکز شده است. فرآیند صدور گواهینامه برای تاکسی برقی جدید سوپرنال در سال 2024 (1403) آغاز می شود. شرکت های پیشرفته ای مانند Joby Aviation در حال برنامه ریزی برای راه اندازی این سرویس هستند.

اگرچه هواپیماهای الکتریکی سوپرنال تا سال 2028 (1407) نمی توانند به مشتریان خود خدمات ارائه دهند، اما به نظر می رسد فناوری جدید کاملاً مورد استفاده در محصولات سوپرنال ارزش صبر کردن را دارد.

مقالات مرتبط:

یکی از عواملی که فرآیندهای متعدد تولید تاکسی های هوایی ماورایی را به تاخیر انداخت، اجرای این سرویس مستقل از راننده بود. سوپرنال قصد دارد تاکسی هوایی خود را از روز اول بدون نیاز به راننده به صورت خودکار راه اندازی کند.

عامل دیگر ممکن است زمان عملکرد سیستم پیل سوختی هیدروژنی باشد. پیل های سوختی هیدروژنی یک مبدل انرژی شیمیایی بسیار کارآمد برای انرژی الکتریکی هستند.

کره جنوبی و ژاپن نسبت به ایجاد اقتصاد مبتنی بر این مبدل بسیار خوش بین هستند و سوپرنال قصد دارد از کارشناسان نیروگاه هیدروژنی HTWO برای پیاده سازی این سیستم ها استفاده کند.

سوپرنال قصد دارد از شهرت هیوندای نهایت استفاده را ببرد. این شرکت همچنین با Boston Dynamics برای ساده‌سازی تمام جنبه‌های زنجیره تامین و عملیات، با هدف تولید پرواز عمودی بی‌سابقه برای صنعت هوافضا، کار می‌کند.

ویدیوی معرفی Supernal را در زیر تماشا کنید:


نظر شما در مورد تاکسی هوایی عمودی سوپرنال چیست؟ آیا واقعاً مالکیت خودرو در آینده معنا خواهد داشت؟

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما