دلیک و کرواسی از این دو ستاره ناراضی نیستند

[ad_1]

کد خبر: 1964133
18 سپتامبر 1402 ساعت 13:15
2K بازدید |

1
چشم انداز

او در شب 5 گل به لتونی زد

عملکرد درخشان برونو پتکوویچ و لوکا مودریچ باعث شد کرواسی به راحتی پنج گل مقابل لتونی به ثمر برساند و هفت امتیاز از گروه خود بگیرد.

دلیک و کرواسی از این دو ستاره ناراضی نیستند

به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته پتکوویچ مقابل لتونی هر کاری که دالیچ نیاز داشت انجام داد. مودریچ؟ مثل همیشه یک بازی شاعرانه در میدان. در این بازی در رویویکا، لتونیایی ها متوجه شدند که وقتی در مقابل یک برنده توپ طلا بازی می کنید به چه معناست.

گرگ های بالتیک مانند سوپ جو معروف این کشور، لتونی را لیس زدند و با آرامش هفت امتیاز را برداشتند تا آنها را بالاتر از ارمنستان قرار دهند. هنوز دو بازی و سه امتیاز کمتر از ترکیه صدرنشین است.

1922501

پس از 13 دقیقه، کرواسی از طریق پتکوویچ و ایوانوویچ دو گل به ثمر رساند تا مشخص شود چه شب کابوس آور پیش روی لتونی است.

لتونی به زودی متوجه شد که مقابل کرواسی چه انتظاری دارد. اگرچه واکنش ضعیف کرواسی در دفاع دو یا سه موقعیت را به آنها داد، اما تیمی بودند که در بیشتر دقایق تسلیم شدند و خیلی زود تسلیم شدند. بازیکنان لتونی بیشتر اوقات به دنبال توپ بودند و آن را به دست نیاوردند.

این دقیقاً همان چیزی بود که پتکوویچ می خواست. او یک گل زد و گل هایش ارزش طلا را داشت چرا که مدت هاست در کرواسی بهترین گلزن ندیده ایم. مودریچ بار دیگر موتور محرک تیمش بود و در 38 سالگی با سبک شاعرانه اش نشان داد که هنوز هم می توان به او تکیه کرد. زمانی که او در دقیقه 61 بازی را ترک کرد، مورد تشویق هواداران قرار گرفت. لوکا ایوانوویچ گل دوم این تیم را به ثمر رساند، کراماریچ و پاسالیچ نیز گلزنی کردند و پریشیچ گل برتری را برای لتونی ها به دست آورد.

1922502

یوشکو گواردیول، یکی از نامزدهای توپ طلای 2023، در پایان نیمه اول بازی را ترک کرد. با این حال، دفاع لتونی هرگز احساس خطر نکرد، زیرا کرواسی از همان دقیقه اول لتونی را خفه کرد.

انتظار می رفت کرواسی مقابل لتونی امتیاز کامل بگیرد و حالا ماموریت مهم بعدی کسب سه امتیاز از ارمنستان در روز دوشنبه است تا راه را برای صعود آلمان به یورو 2024 هموار کند. قدم به قدم همه چیز در دست تیم زلاتکو دالیچ است.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما