تا 70 درصد تخفیف برای خرید سوپرمارکت اسنپ

[ad_1]

با خرید اقلام مورد نیاز خود می توانید به راحتی و در عرض چند دقیقه در یک سایت یا اپلیکیشن، بدون صرف چند ساعت وقت، ترک خانه یا محل کار، تمامی خریدها را انجام دهید. خرید روزانه یا ماهانه سوپرمارکت (مانند برنج یا گوشت و مرغ) معمولاً آسان نیست. علاوه بر صرفه جویی در زمان خرید اینترنتی سوپرمارکت، می توانید به راحتی هر محصولی را بدون نگرانی در مورد ارسال سفارش دهید. یکی از خدمات اسنپ سوپراپ، امکان سفارش و تحویل سریع محصولات سوپرمارکتی است.

سرویس سوپرمارکت اسنپ از بدو تاسیس سعی کرده است تا در زمان ها و مناسبت های مختلف پیشنهادات متنوعی را به مشتریان خود ارائه دهد. سوپرمارکت اسنپ بار دیگر از شما دعوت می کند تا برای معاملات هیجان انگیز به ما بپیوندید. پس به مدت دو هفته با ۷۰ درصد تخفیف میهمان اسنپ مارکت پارتی هستیم.

تا 70 درصد تخفیف برای خرید سوپرمارکت اسنپ

سوپرمارکت برای همه
میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی تیم اسنپ گفت: برای مدیریت بهتر فرآیند سفارش به کمک این سرویس آمده است.

ملا شریفی آخرین کمپین بازاریابی سرویس سوپرمارکت اسنپ، سفر به ارومیه و یزد و تا 70 درصد تخفیف را توضیح می دهد. در این کمپین سعی شده تا با ارائه سریع و مقرون به صرفه به مصرف کنندگان، راحتی خرید را تحریک کنیم.

اگر در این شهرها زندگی می کنید، می توانید ظرف مدت دو هفته تا 70% تخفیف اجناس خود را سفارش دهید.

نحوه سفارش از سوپرمارکت اسنپ

دو مزیت اصلی سوپرمارکت اسنپ سرعت بالای ارسال و قیمت مقرون به صرفه به دلیل پیشنهادات ویژه است. Snape Suprap را باز کنید تا یک خرید راحت و با تخفیف انجام دهید و وارد سرویس “سوپرمارکت” شوید. سوپرمارکت اسنپ دو نوع خدمات “تحویل فوری” و “تخفیف اضافی” ارائه می دهد.

با انتخاب «ارسال فوری»، می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را در کمتر از 30 دقیقه با سفارش از سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های اطراف سفارش دهید. اسنپ ​​علاوه بر سوپرمارکت‌های این منطقه با انواع فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند هایپرتار، جانبو، رپا، حیات، گندم، هایپر فامیلی و حتی فروشگاه‌های محلی همکاری می‌کند تا مصرف‌کنندگان حق خرید داشته باشند.

اگر معاملات بیشتری می‌خواهید، می‌توانید گزینه «پیشنهادهای بیشتر» را انتخاب کنید تا اقلام مورد نظر خود را از نزدیک‌ترین ستاره خود سفارش دهید. هنگامی که گزینه “پیشنهاد اضافی” را سفارش می دهید، محدودیت زمانی مورد نظر را برای ارسال همزمان خریدهای خود انتخاب می کنید.

علاوه بر محصولات مختلف این بخش، مزایای دیگری نیز برای سهولت کار شما در هنگام سفارش محصولاتی مانند شیر، دستمال و صابون، نوشیدنی ها، تنقلات، محصولات پروتئینی، آجیل و غیره وجود دارد.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما