تد تاریخ عرضه گوشی وان پلاس Nord CE 2

[ad_1]

-رارو- پریخ رونمایی از گوشی OnePlus Nord CE 2 در بازارهای هند مشخص شده است. مشخصات این گوشی احتمالا با آن چه پیشتر منتشر شده بود، متفاوت باشد.

به گزارش فرارو ، منبع اطلاعاتی به تازگی ادعا کرده است که شرکت OnePlus سری کاملا جدید OnePlus TV Y1S را در ۱۷ فوریه (۲۸ نبهم) اطلاعات جدید توسط یک افشاگر هندی به نام Abhishek Yadav ، نشان می دهد که احتمالاً شرکت وان پلاس از رویداد شی یزوریه برای م

P گزارش شد OnePlus Nord CE 2 ممکن است در ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) عرضه شود. تاریخ نزدیک است و نوز هیچ به روز رسمی در مورد ورود این گوشی هوشمند وجود ندارد. OnePlus Nord CE 2 را بررسی خواهد کرد Pخریق رسانه‌های

شارش جدید بیان می‌کند گشیوشی Nord CE 2 چیپستا چیپست Dimensity 900 این سیستم، مامل لنزهای ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این گزارش همچنین بیان می‌کند که این دستگاه برای افزایش حافظه به یک اسلات کارت SD اختصاصی مجهز خواهد شد.

گزارش همچنین بیان می‌کند که شیوشی Nord CE 2 در دو نسخه ارائه شده می‌شود. نسخه اول دارای ۶ بابایت رم و ۱۲۸ بابیت فضای ذخیره سازی خواهد بود و نسخه دوم با ۸ بابیت رم و ۱۲۸ بابیت شای ذخیره شده سا و گزارش های قبلی ادعا کرده اند که این دستگاه در بازار نمی تواند دارای قیمت 2000 روپیه باشد. . . . . .

تد تاریخ راه اندازی گوشی وان پلاس Nord CE 2
پیام های زیادی درباره مشخصات گوشی OnePlu Nord CE 2 منتشر شده است. طبق ش شایعات این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED FHD + یی دستگاه بر روی اندروید ۱۲ به رمراه OxygenOS 12 اجرا خواهد شد.

یک یک یک یک یک یک یک دو دو یک…………….. . . . . . در مورد طراحی این دستگاه نیز می‌دانیم که احتمالاً در دو رنگ مشکی و سبز روانه بازار خواهد شد.

از: gizmochina

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما