نن گر نو و دست دوم چند؟

[ad_1]

-رارو- سنگ مرمر، سنگ هرات، سنگ نانو، سنگ گرانیت برزیلی، گرانیت نطنز، گرانیت تویسرکان، گرانیت سیمین، سنگ شبق، سنگ ازنا، سرامیکی و کریستال مهم سنگهایی هستند که معمولا برای قبور مورد استفاده قرار می گیرند. یینگ‌هایی که تا همین چند سال پیش حرفی از قیمت کهکشانی آن‌ها نبود. اما حالا چند ماهی است که موضوع افزایش قیمت آن‌ها محافل شده است.

به گزارش فرارو ، تمت سنگ‌ها متفاوت است و رر به مقاومت، ییایی و شفافیت آن‌ها دارد. بنابراین به همان میزان که مقاومت سنگ دربرابر سرما و گرما بالاتر است، رگه های کمتر و ب راق‌تری داشته باشد از مقاومت بال باشد. ینگهای مرمر معمولاً چنین ویژگی‌هایی دارند و در رنگ‌بندی‌های رنگی، نارنجی، سبز، مرم، ه‌وه‌ای و سفید یافت می‌شوند.

بررسی آگهی های منتشر شده در سایت های خرید و فروش آنلاین نشان می دهد که قیمت سنگ های مرمر بسته به قیمت های کمتر و سطح براقتر آن ها، از 16 میلیون تومان آغاز می شود و به 290 میلیون تومان هم می رسد. . . . . .

گنگ هرات افغانستان و ازنا نیز سنگ‌هایی گران به شمار می‌روند. . . . . . گنگ ازنا نیز از 10 میلیون تومان تا 15 میلیون تومان قیمت خورده است.

پس از این سنگ ها ، گرانیت برزیلی در ردیف سنگهای گران قیمت قرار دارد. فروش سنگ قبر برزیلی از ۱۵ میلیون تومان قیمت می‌دهند و برخی با تعریف و تمجید رقم بسیار عجیب ۶۵ میلیون تومان را اعلام می‌کنند.

نن گر نو و دست دوم چند؟

کدام سنگ قبرها قیمت کمتری دارند؟

ینگهای ایرانی مانند گرانیت نطنز و اصفهان، رگنیت تویسرکان و گرانیت سیمین قیمت منصفانه تری دارند. مثلا گرانیت اصفهان و سیمین که طرفدار بیشتری دارند قیمت شان از ۶

گنگ گرانیت نظنز نیز بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد. ینگ‌های نانو نیز قیمت زان از ۶ میلیون تومان شروع می‌شود و در نهایت به ۲۸ میلیون تومان هم می‌رسد.

اما احتمالا ارزان‌ترین سنگ قبر، گنگ قبر سرامیکی است. این نوع از سنگ قبر از یک میلیون و 500 هزار تومان شروع می شود و در نهایت به 4 میلیون تومان می رسد. اما این نوع از سنگ قبر یک مشکل بزرگ دارد. . . . . .

گنگ قبر دست دوم چند؟

من ماهی است که موضوع فروش سنگ قبرهای دست دوم سر زبان‌ها افتاده است. . . . . . اما تنها یکی از آن‌ها موضوع را تایید می‌کند.

این فروشنده سنگ قبر در حوالی به زهرا تهران، در جاده باقر شهر به که ریزک مغازه دارد، موضوع فروش سنگ قبرهای دست دوم را تایید می کند و میگوید که سنگ قبر دست دوم وجود دارد، اما کیفیت دلخواه شما را ندارد. کهرا که از شمرشان گذشته و خیلی دوام نمی‌آورد.

آیا مطمئن هستید که میخواهید ادامه دهید؟ او ننااد می‌کند که اگر اسرار ر خرید سنگ ر دست دوم داریم، باید نند روزی به

از او می‌پرسم که این سنگ‌ها قبرهای دست دوم از یآیا می‌آید. از خارج از کشور وارد می شود ما مال کشور خودمان است؟ او سخت می دهد که مال ایران است. از بیرون می‌شود. یعنی آن‌ها یی که می‌خواهند سنگ قبر را عوض کنند، معمولاً سنگ‌های قدیمی را به ما می‌فروشند و اضافه می‌کنند سنگ قبر جدید را.

یطرایط سنگ قبر اقساطی!

از این فروشنده سنگ قبر می‌پرسم، شرایط فروش اقساطی هم دارند یا خیر. می‌گوید به نن معنای بانکی نداریم، اما اگر طرف سنگ قبر را برای بهشت ​​را و تهران بخواهید و چک کنید به شکل اقساطی هم می‌فرستید.

از او می پرسم یعنی با چه شرایطی اقساطی می‌دهید. فروشنده پاسخ می‌دهد: هما همین سنگ قبر دست دوم تومانی را چقدر می‌توانید پرداخت کنید. می‌گویم من یک میلیون و پانصد هزار تومان. یگد می‌گوید اگر بخواهید باقی مانده را یک ماه پرداخت کنید.

یگد می‌گویم که شرایط اقساطی فقط یک ماه است!

می‌گوید نه این سنگ قی تمت بالایی ندارد. اگر سنگ گران قیمتی در حدود ۴۰ ۵۰ میلیون تومان باشد. نصف ارزش نن را نقدی می‌گیریم و باقی مانده را در سه چک یک دو ماهه.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما