کریستینی‌ها با خودروی شخصی ممنوع نیست؟

[ad_1]

در شرایطی که پیش از این اعلام میشد، سفر درونشهری و برون شهری استرالیایی ها یا از و به شهرهای قرمز و نارنجی با جریمه همراه بود، به نظر میرسد خبری با تغییر تصمیمات و عدم اجرای کامل پروتکلهای جدید، از این جریمه ها نیست.

به گزارش ایسنا، در ماهها و به ویژه سال گذشته اگر مردم با خودروی شخصیشان در پیکهای تومانی از یا به شهری نارنجی و قرمز سفر میکردند، 500 هزار تا یک میلیون تومان جریمه میشدند و در برخی مواقع ورودی و خروجی شهرهای قرمز و نارنجی بسته شدند. م ود و از تردد و سفر خودروهای ج گیلوگیری می‌شد.

اما در ماه های گذشته قرار بود سفرهای مردم با وسایل حمل و نقل عمومی و شخصی هوشمند شود و ممنوعیت ها و پروتکل های بهداشتی به صورت هوشمند برای افراد مشکوک و مجروح شوند نه برای شهرهای قرمز و نارنجی.

بر این اساس قرار شد تا سامانه امید که امکان اتصال سیستم اطلاعاتی وزارت بهداشت را به حمل و نقل و انتقال می‌کرد راهاندازی تا مردم با کد ملی‌هایشان کنترل و رصد شده و در صورت بروز مشکل با آنها برخورد شود. گرچه همین تصمیم تصمیم‌گیری‌ها و نقایصی داشت، اما در ماه‌های گذشته این سامانه در بخش‌های مختلف حمل‌ونقل تکمیل نشده و خبری از اجرای سیستم هوشمند مدیریت و کنترل در همه بخش‌های حمل و نقل نیست.

ابوالفضل حکیم پور، پزشک و فعال حوزه سلامت در این باره گفت: بیش از هر چیز همان توصیه همیشگی است که حالا دیگر تکراری هم می شود در برابر سویه امیکرون ساده درمان است، یعنی مردم باید حتما واکسن بزنند، اگر دز اول را زده اند در زمان ممکن. . . .. . صیهوصیه دیگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است و دیگری پرهیز

. . .. . ینی می‌توان مانع از سفر واکسن نزده‌ها شد با برخی از خدمات به نان ارائه شود. این موضوع به نظر می‌رسد تا اینکه بگوییم می‌توانیم مانعی برای ابتلای افراد مبتلا به آن‌ها شویم. بته یاید این موضوع را نیز مدنظر هیرار کنیم که حتی افراد واکسن ممکن است به امیکرون بتوند یا ناقل ،اشند ،ام پس نباید فردی را تصور کرد که واکسن زده صددرصد از امیکرون در امان است.

‌پم‌پور تاکید کرد: مردم حتما از انجام سفرهای غیرضروری به تعطیلات پیش رو پرهیز نند. . . .. .

البته بر اساس اطلاعات بدست آمده، نه تنها راه حلی برای سفرهای شخصی سفرهای شخصی و واکسنزده ها با خودرویی در نظر گرفته نشده است، بلکه مانند گذشته پلاک های مردم در سفر به شهرهای قرمز و نارنجی، ثبت و ضبط نمی شود تا پلاک های غیربومی یا همان سفرهای مردم را ثبت کند. جا جریمه های ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیون تومانی کمتر و کمتر شود.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما