توسعه جام جهانی ایران

[ad_1]

میوه –تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق رفت و آخرین دیدار خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی برگزار کرد. این دیدار از ساعت 18 آغاز شد و با گل دقیقه 48 مهدی طارمی با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

ایران با 19 امتیاز با دو امتیاز کمتر از کره جنوبی دوم و با 10 امتیاز از امارات متحده عربی سوم است.

این خبر سه روز مانده به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی اعلام شد و ایران سریعترین تیم برای حضور در این مسابقات معرفی شد.

در این دیدار که با حضور 10 هزار تماشاگر برگزار شد، بانوان نیز شاهد مبارزات ملی کشورمان بودند.


خلاصه بازی

تیم ملی ایران امیر عبدزاده، شجاع کلیل زاده، حسنی کنعانی زادگان، امید نورافکن، صادق محرمی، سعید عزت اللهی (87 کمال کامیابی نیا)، وحید امیر، علی گلزاده، سامان قدس (77 میلاد سرزا)، انصاریفورد به میدان رفتند.

قضاوت این دیدار بر عهده کریستوفر جیمز از استرالیا بود. در این دیدار شجاع کلیل زاده از ایران، سعد عبدالامیر و بشار الرسن از عراق کارت زرد گرفتند.

بازی با حمله به تیم ملی عراق آغاز شد که از زمین ایران رانده شد و قصد داشت برای عبدالفتاح گلزنی کند. به عراقی ها اجازه دهید به حملات خود ادامه دهند.

در دقیقه 10 بازی، تیم ملی ایران با تساوی بدون گل کاپیتان آلرضا جهانبخش دروازه حریف را باز کرد.

با این حال دو تیم تا دقیقه 20 بازی کردند که توپ در هوا بود.

25 دقیقه؛ ایران از نردبان بالا رفت تا دروازه عراق را باز کند و در فاصله کم دو ضربه به دروازه بان حریف زد. در وهله اول آلیسزا جهانبخش توپ را مهار کرد اما توپ از مهاجم ایرانی برگشت و وارد دروازه شد.

حمله ایران ادامه دارد در دقیقه 29 ایران یک موقعیت دیگر داشت و ضربه ایستگاهی گلزاده فرصت خوبی برای ایران بود اما ضربه جهانباش توسط محرمی از کنار دروازه خارج شد.

38 دقیقه Alliza ሀ ንባ ንባ ንባ ንባ ንባ ጎ ንባ ጎ በግራ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎ ጎጎ ጎ ጎ ጎ أن و توپ ارسال شد

نیمه دوم:

شروع نیمه دوم برعکس شروع بازی بود و این شاگردان اسکاتلندی بودند که بازی را ظالمانه آغاز کردند و مدت زیادی منتظر گلزنی نشدند. در دقیقه 48 مهدی ترمی یک ضربه ایستگاهی را به محوطه جریمه تبدیل کرد و دروازه دو عراقی را برای باز کردن دروازه باز کرد.

در دقیقه 58، همکاری درخشان مهدی طارمی با سامان قدس، فرصت بسیار خوبی برای ایران برای زدن گل دوم داشت اما ضربه قدوس با اختلاف کمی به بیرون رفت.

72 دقیقه تخفیف ایران برای سومین بار درهای عراق را باز کرد، اما فقط برای بار دوم در این لحظه علی گلزاده در محوطه جریمه حضور داشت و در آستانه توپ با دروازه بان برخورد کرد.

دقیقه 73 خطای وحید امیری روی ضد حمله متمرکز شد و بازیکنان عراق در آستانه یک ضربه ایستگاهی قرار گرفتند تا دروازه ایران باز شود اما مدافعان ما اجازه شکست نهایی را ندادند.

در دقیقه 85 خطای متهورانه خلیل زاده روی دست چپ، فرصت خوبی را از سمت چپ محوطه جریمه به عراق داد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما