زرز تهیه مک اند چیز، مم دلچسب ماکارانی و پنیر

[ad_1]

ـراروـ . . . . . . . . . . . . . . .

غذای خوشمزه و بین‌المللی که از خانواده ماکارانی است، معمولاً در رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها تهیه می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارند. اگر شما هم مایلید تا در خانه و با روشی آسان یک مک اند چیز خوشمزه و رستورانی را برای خود و اعضای خانواده تهیه کنید، در ادامه این مطلب با ما و آموزش مرحله به مرحله مک و چیزهای همراه با نکات مهم و فوت و فن های مربوطه به طبخ هن همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه مک اند چیز

ماکارانی فرمی: ۱ بسته
هله مرغ: 300 گرم
چارچ: ۲۰۰ گرم
پنیر پیتزا: ۳۰۰ گرم
پنیر پارمسان: ۱ فنجان
زاز: ۱ عدد
:ر: ۲ حبه
گرد گندم: ۱ قاشق غذاخوری
هره: ۲۵ گرم
:ر: ۱ لیوان
نمک، فلفل سیاه و زردچوبه: به میزان لازم
روغن: به میزان لازم

نکات مربوط به مواد اولیه

پنیر .ا

نکات مربوط به پنیر پیتزا

.نیر پیتزا نوعی پنیر موزارلا با پایین نگه داشتن آن است که در ترکیب با پنیرهای دیگر می‌شود. ونیر پیتزا دارای کربوهیدرات پتیروتین، کلسیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، یامین و انواع ویتامین های گروه A و B است. مصرف پنیر پیتزا همراه با سبزیجات خام و بعثت می‌شود که مواد غذایی ناسالم در آن کم‌تر جذب شوند. ز یژگی‌ه یژگی‌ه ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی………………. .مچنین یک پنیر پیتزای مرغوب به هیچ‌وجه پس از پخت روغن پس نمی‌دهد.

نکات مربوط به قارچ

چارچ

قارچ طبع یرمی دارد و سرشار از ویتامین، مواد معدنی، آمینو اسید، فیبر، ن، تینتی اسیدان، آمینو اسید .مچنین در پیش‌گیری از سرطان سینه و پروستات درمانی است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. هنگام خرید قارچ به این نکته توجه داشته باشید که قارچ تازه حتماً نباید سفید و شفاف باشد. یکی از تشخیص‌های قارچ سالم این است که قارچ باید تا حدودی سنگین باشد. اگر قارچ سبک و توخالی باشد، سالم نیست. هکلاهک قارچ سالم نباید شکاف داشته باشد ؛ همچنین بهتر است قارچ‌هایی را که روی پوست آن‌ها لکه قهوه‌ای دارند، بخرند و اگر هم خریداری کنند، حتماً بهتر است.

نکات مربوط به پیاز

زاز

گ بخ هی هی هی هی هی ر ر ر ر ر……………………….. پین پیاز بهترین هنه برای، و پز است. زاز سفید طعم ملایم‌تری نسبت به پیاز دارد. از نظر کاربرد تقریباً مثل پیاز قرمز است و می‌شود که نمی‌خورد و یا در سالادها و دیپ‌ها از استفن استفاده کرد. این پیاز برای غذا‌های مکزیکی هم بهترین گزینه است.

زاز قرمز نسبت به پیاز ود و زرد فیبر بیش‌تری دارد و به طاطر رنگ زیبایش می‌توانم علاوه بر این برای کبابی کردن، سالاد و سندویچ‌ها هم مناسب هستند. یازهای قرمز به اندازه کافی عطر و بهم به غذا نمی‌دهند. بنابراین برای، و معمولاً مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

طرز تهیه مرحله به مرحله مک اند چیز

۱ ـ برای شروع کار پیاز را پوست و سپس به تورت نگینی خرد کنید. خزهای خرد شده را همراه کا کمی روغن داخل ماهی تابه بریزید و روی حرارت متوسط سپس کمی نمک آ ضن اضافه کنید.

2 در مرحله بعد وقتی پیاز کمی طلایی شد، سیر رنده شد را اضافه کنید و چند بعد از فیله های مرغ را که به صورت قطعات کوچک خرد شده، داخل پیاز و سیر بریزید و زردچوبه و کمی فلفل سیاه به آن اضافه کنید.

. . . . .

مک اند چیز

۴ ـ یک قابلمه را تا نیمه ک کنید و روی اجاق گاز بگذارید تا آب جوش بیاید ؛ سپس، . . . .

۵ ـ کره را داخل یک بابلمه کوچک بریزید و روی اجاق گاز تا آب شود. سپس آرد را داخل کره ذوب شده بریزید و هم بزنید. شیالا شیر را کم‌کم اضافه کنید و هم بزنید تا آرد گلوله را بزنید. زا زمانی که شیر به فرنی برسد، به هم زدن ادامه بدهید. سپس اجاق گاز را خاموش کنید.

. . . . الا دو کفگیر از ماکارانی آبکش شده را کف ظرف بریزید و با دو قاشق از سسی که تهیه کرده است، ماملا روی لایه ماکارنی را بپوشان. برای لایه بعد از چند قاشق از مایه مرغی که آماده کرده اید، بریزید و در لایه بعدی مخلوط می شود این کار را تا جایی که ظرف پر شود، ادامه بدهید. . . . . . .الا ظرف را در فر ۱۷۰ درجه به مدت ۴۰ دقیقه تا بپزد. زد از گذشت این مدت زمان مک اند چیز بسیار خوشمزه شما سرو می شود. نوش جان

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما