تیم کوک: من این کد را دارم، اما اپل هیچ برنامه ای برای سرمایه گذاری در این بازار ندارد

[ad_1]

تیم کوک، مدیرعامل اپل در این کنفرانس اعلام کرد که شخصاً روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است، اما نگفت که آیا روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است یا خیر. کوک علاقه خود را به بازار ارزهای رمزپایه ابراز کرده و همچنین گفته است که اپل نه تنها به دنبال سرمایه گذاری در این بازار است، بلکه برنامه ای برای فروش محصولات خود به ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک ندارد.

تیم کوک در جلسه “Dealbookنیویورک تایمز در صحبت با اندرو راس سورکین گفت که سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از یک سبد متنوع معقول است:

“من فکر می کنم منطقی است رمزارز را به عنوان بخشی از یک سبد متنوع داشته باشیم. در هر صورت، من به کسی توصیه نمی کنم در این بازار سرمایه گذاری کند. مدتی است که به ارزهای دیجیتال علاقه مند شده ام و در مورد آنها تحقیق کرده ام.” ارزهای دیجیتال جالب هستند.”

البته تیم کوک نگفت که در هیچ ارز دیجیتالی چه سرمایه گذاری کرده است. اگرچه مدیر عامل اپل در کنفرانس سرمایه گذاری شخصی خود را در این بازار تایید کرد، اما رویکرد محتاطانه تری نسبت به برنامه های شرکت تحت مدیریت خود داشت. کوک سرمایه گذاری نقدی اپل در بازار ارزهای دیجیتال را رد کرده و البته گفته است که کوپرتینویی ها قصد ندارند در آینده نزدیک به مردم اجازه دهند محصولات خود را با ارزهای دیجیتال خریداری کنند.

تیم کوک رمزارز

البته تیک کوک در یک کنفرانس آنلاین اشاره کرد که اپل به دنبال چیزهای دیگری در بازار ارزهای دیجیتال است، بنابراین شاید روزی اپل پی از آن پشتیبانی کند.

وقتی در کنفرانس از مدیر عامل اپل درباره NFT سوال شد، آن را جالب دید. تیم کوک همچنین گفت که اپل هیچ برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ندارد زیرا سرمایه‌گذاران معتقدند سهام این شرکت را برای مالکیت ارزهای دیجیتال خریداری نمی‌کنند و در عوض به بازار ارزهای دیجیتال دسترسی مستقیم دارند.

بازار ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر رشد قابل توجهی داشته است و قیمت بیت کوین و اتریوم به بالاترین حد خود رسیده است. اگر اپل تصمیم بگیرد در آینده از ارزهای دیجیتال پشتیبانی کند، احتمالاً بازار با روند صعودی روبرو خواهد شد، اگرچه به نظر نمی رسد به این زودی ها انتظار چنین چیزی را داشته باشیم.



[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما