خرید ملک با شرایط اقساطی 60 ماهه در استانبول T اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک

تابستان‌های استانبول گرم و مرطوب و زمستان‌های آن، بارانی و برفی است. میزان بارش سالیانه به طور تقریبی 870 میلی متر است که نشان می‌دهد میزان رطوبت و بارندگی در این شهر زیاد است. زمستان‌های این شهر دما معمولاً پایین است و بالاترین درجه دمایی در زمستان‌ها 7 تا 9 درجه است. در بعضی از ماه‌های سال در زمستان‌ها برف می‌بارد و دما به زیر صفر درجه هم می‌رسد. تابستان‌ها دما در این شهر حداکثر 24 درجه سانتی گراد است، گرچه برخی از اوقات در تابستان دمای 40 درجه هم به ثبت رسیده است. ایرانیان نیز مانند شهروندان ترک خانه خریداری شده را مجاز هستند به هرقیمتی و به هر فردی بفروشند.

شما با زندگی در باکرکوی شما به انواع امکانات تفریحی و اجتماعی از جمله وسایل حمل و نقل، بیمارستان، مراکز خرید، ادارات دولتی و… دسترسی خواهید داشت. ساحل فلوریا، مرکز خرید آکوافلوریا، آکواریوم ایستمون استانبول در این منطقه واقع شده‌اند. همچنین شنبه بازار باکرکوی، کلیسای ارامنه باکرکوی، لوناپارک باکرکوی، میدان آزادی باکرکوی نیز از دیگر نقاط توریستی و گردشگری محله باکرکوی هستند.

خرید ملک در استانبول

یکی از بی نظیرترین فرصت های ممکن برای خانه دار شدن، امکان خرید قسطی خانه در استانبول است. دولت با ارائه فرصت های متعدد، سعی در فراهم آوردن شرایط مطلوب برای خرید خانه در استانبول کرده است. در این بین شرکت های سازنده با پیشنهاد پکیج های اقساطی، این امکان را پدید آورده اند که اقشار با درآمد متوسط نیز بتوانند، به راحتی نسبت به خرید آپارتمان قسطی در استانبول مبادرت ورزند. در زمان خرید ملک در استانبول، چک کردن سند یا تاپو مهمترین کاریست که باید انجام دهید. سند یا تاپو، سند مالکیت است که توسط اداره ثبت تنظیم گردیده و در آن حق مالکیت و اطلاعات صاحب ملک به جزئیات ذکر شده است.

سرمایه گذاری با خرید ملک در ترکیه

شاید هم جزو آن دسته از افرادی هستید که خریدن یک ملک و یا داشتن پاسپورت کشوری دیگر، همیشه در رویاهای‌تان وجود داشته اما نمی‌دانید چطور رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید. برای دانستن قیمت مناطق، باید هر منطقه را خرید ملک در ترکیه بطور کامل مورد ارزیابی جداگانه قرار دهید. به همین منظور، ما تمامی مناطق را در بخشی مجزا، بطور کامل توضیح داده ایم که با مراجعه به آن میتوانید با هر منطقه آشنا شده و از قیمت ملک در آنها، بطور کامل مطلع شوید.

شما می‌توانید با کسب اطلاع راجع به مناطق این شهر در نهایت ملکی را خرید یا اجاره نمایید که با بودجه‌تان تناسب داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از مشاوران ما کمک بگیرید. به‌طورکلی مهاجرت به ترکیه و شهر استانبول مانند یک پل بزرگ است و برای افرادی که می‌خواهند مهاجرت پرفایده‌ای داشته باشند یک گزینة عالی تلقی می‌شود.

فایل های خرید خانه در استانبول

به همین دلیل، رویای خرید ملک در ترکیه دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست. بسیاری از ایرانی‌ها برای خرید ملک در ترکیه و گرفتن اقامت این کشور اقدام می‌کنند و جمعیت ایرانیان در ترکیه رو به افزایش است. این منطقه ازیک‌طرف با دریا و از طرف دیگر با جنگل هم‌جوار است و همین باعث گشته تا سلطان قاضی از آب‌وهوای خوب نیز بهره ببرد. در کنار تمامی این مزایا لازم به ذکر است پروژه‌های ساخت‌وساز فراوانی در این منطقه در حال اجرا هستند. تمامی این آیتم‌ها در کنار هم باعث شده‌اند این منطقه برای کسانی که به‌قصد سرمایه‌گذاری به شهر استانبول وارد می‌شوند بهترین انتخاب باشد.

  • اسکودار یکی از محله‌های محبوب برای خرید ملک در استانبول بین ایرانیان است.
  • ساحل کارتاس، تپه دراگوس، تپه آیدوس و جنگل آیدوس از مهم‌ترین مناطق تفریحی کارتال هستند.
  • اگر برای خرید خانه  به دنبال خرید ویلا در استانبول هستید، بهتر است یکی از مناطق ساحلی آن را انتخاب کنید.
  • شهرداری آتاشهیر از سال 2009 مورد بهره برداری قرار گرفت که یکی از بهترین شهرداری‌ها در زمینه ایجاد زیر ساخت‌های شهری محسوب می‌شود و پروژه های عمرانی زیادی را در طی این سال‌ها با موفقیت به پایان رسانده است.

شما بایستی در ابتدا از این شهر اطلاعاتی را کسب نموده و طریقه شهروندی در این شهر و زندگی در آن را دریابید. سپس بدون درنظرگرفتن بودجه موردنیاز و دارایی‌ای که دارید، اقدام به سرمایه‌گذاری در این کشور نموده و تابعیت دوم کشور دلخواه خود را اخذ نمایید. در نهایت با یک پروسه ساده و در عرض سه ماه تابع این کشور می‌شوید و پاسپورت خود را دریافت می‌کنید. شما با کمی هوشمندی قادر به یادگیری زبان و جابه‌جایی از کشوری به کشور دیگر هستید، فقط بایستی کمی در این زمینه‌ها اطلاعات خود را ارتقاء دهید و سپس بدون گرفتن ویزا به هر نقطه از جهان که می‌خواهید، سفر کنید. همچنین می‌توانید با خرید یک ملک در استانبول و اجاره آن به درآمد خوبی نیز دست یابید.

استانبول یک بازار جدید برای سرمایه‌گذاری املاک سرمایه‌گذاران خارجی محسوب می‌شود. به همین دلیل است که پتانسیل رشد خوبی دارد و خرید ملک در استانبول سرمایه گذاری بهتری نسبت به شهرهایی مانند پاریس و لندن است. در این رابطه باید بگوئیم که تا به امروز به هیچ عنوان، چنین تصمیمی در قوانین ترکیه مطرح نشده است و این تنها یک احتمال در رابطه با روی کار آمدن حزب مقابل دولت فعلی ترکیه در انتخابات پیش روست. سازمان آمار ترکیه در گزارشاتی که منتشر کرده، 5 شهر را میزبان خارجی‌ها دانسته است. این بدین معنی است که شهرهای استانبول، آنتالیا، بورسا، یالووا و آنکارا محل تمرکز سرمایه گذاران برای خرید ملک در ترکیه بوده است.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما