خطیبی: زیازی زیبا همراه با 3 امتیاز می‌خواهیم – ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1813841 |
14 14 1400 ساعت 20:09 |
622 |ازدید |

0
دیدگاه

ز نظر فوتبالی جزو بهترین ها هستیم

مدیران شرکت می‌گوید برای انجام بازی خوب و کسب امتیازات کامل در اراک در مقابل هوادار صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش «زش سه»، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل هوادار گفت: همیشه نیم فصل دوم بازی ها فشرده و سخت می شوند و چند تیم برای سهمیه آسیایی و قهرمانی و چند تیم پایین جدول برای جلوگیری از سقوط جستجو می کنند. شرایط مم ما با این که یک دو هفته نوسان داشتیم و با وجود اینکه فرصت کمی برای تمرین انجام می دهید. باب است.

او ادامه داد: عزیزان دو جلسه برای این بازی به خوبی تمرین کرده اند. . . . . . . . . . .

. . . . . سعی یک ی زی زی زی زی بی بی بی بی بی ……………….

سرمربی تیم در مورد غایب‌های تیمش اظهار کرد: رامتین سلیمان‌زاده آن امکان دارد در صورت بازی کردن مسابقات دیگر را از دست دادن. علیرضا نقی‌زاده صمدیت داشت، اما بعداً آنها می‌شوند و احتمالاً از هفته‌های بعد می‌رسند. ساس یحیی‌بیگی همی‌حیی‌بیگی همی‌حیات طولانی مدت از ناحیه دست داشت و تازه به جمع بازیکنان تیم پیوسته و در کنار است اما هنوز آمادگی لام را. امیر نوری نیز مسمومیت دارد ; متاسفانه امروز مسموم شده و ایشان را ما نداریم، اما بقیه بچه‌ها به خوبی تمرین کردند.

او در مورد رقیب‌شان در بازی فردا توضیح داد: امیدواریم فردا در کنار بازی خوب علیرغم که تیا تیمی سخت کوش و دونده های بازی داریم. آنها یا اینکه در جدول پایین تر از تیم ما هستند اما در این نند هفته بازیکنان جذب شده اند و در نیمفصل به بیوبی تقویت شده اند. هوادار کیفیت بالاتر نسبت به قبل پیدا کرده است. امیدواریم فردا در زمین خودمان بازی خوبی ارائه و در کنارش امتیاز کسب ینیم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که گلهای دریافتیشان از دقیقه 75 به بعد اظهار کرد: ما در نیمفصل که تعطیلی این مسائل را نگفتیم و اطلاع رسانی نکردیم، اما 8-7 بازیکن ما ورزشکاران را گرفتند و از تمرینات گروهی دور شدند و تمرین نکردند. . آتن تمرین نکردن باعث افت بدنی می شود ولی بازی قبلی شرایط بسیار خوب شد و مشکل خاصی نداشت. امیدواریم بچه‌ها گیاهان نگیرند و مشکلی، وجود نیاید. اتفن اتفاق برای هر تیمی مشکل بدنی پیدا می‌کنند، اما ما مشکل بدنی خاصی نداشتیم.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما