خودرویی را با 40 تا 50 درصد پیش پرداخت در ستوده – نمایندگی زومیت خریداری کنید

[ad_1]

به گفته خبرنگار ما ، سازمان ستوده با هدف ملاقات بیشتر با مشتریان ، شرایط رزرو 12 سرنشین ، سدان و شاسی ، شامل گیربکس X 22 سرعته و اتوماتیک ، گیربکس X33 S اسپرت و اتوماتیک ، X55 EX و EXS ، تیگو 5 ، تیگو 7 ، آریزو 5 ، آریزو 6 و Areoo 4 ، Tigo 7 Sport 50٪.

بر اساس این گزارش ، مابقی قیمت 12 خودرو را می توان به صورت اقساط به مدت یک سال ، دو سال ، سه سال ، چهار سال و پنج سال پرداخت کرد. در این فروش ها 18 تا 21 درصد سود تسهیلات در نظر گرفته می شود.

خریداران هر یک از محصولات ارائه شده در نمایندگی های برتر مدیران خودرو ، خودرویی را خریداری می کنند که بلافاصله دریافت می شود.

سازمان ستوده

تیگو 8 و X22 نیز در بازار موجود است

نیمی از برنامه های نمایندگی ستوده عرضه محصولات به بازار خودروی کشور است ، بنابراین در نیمه دوم سال جاری ، شاهد عرضه موفق ترین محصول چری در بازارها و صادرات چین ، یعنی قاب بلند “Tigo. 8 Pro” خواهیم بود. به این خودرو در برخی بازارها مانند روسیه در رقابت تنگاتنگ با هیوندای سانتافه است.

رقبای اصلی تیگو 8 پرو در بازار ایران را می توان مدل های وارداتی هیوندای سانتافه ، رنو کولئوس ، میتسوبیشی اوتلندر و … دانست. Tigo 8 Pro for Car Manager با ظرافت کامل و طراحی مدرن ، از یک موتور 197 لیتری TGDI با 197 اسب بخار استفاده می کند که با راحتی و ایمنی کامل ، رقیب را به چالش می کشد و طراحی زبان و زبان مهندسی جذاب خواهد بود. به

اما X22 Pro خودروی دیگری است که قرار است به زودی وارد بازار شود. سطح این محصول به طور کامل طراحی شده است ، از جمله شیشه جلو ، شامل چراغ های جلو ، شیشه جلو و برف پاک کن و ویژگی های مشابه مدلهای جدیدتر مانند هیوندای کونا و سانتافه را دارد. فضای داخلی نیز در حال تغییر است و مدرن و به روز است.

چراغهای جلو LED هایی هستند که 2.7 برابر قوی تر از لامپهای هالوژن هستند و از سنسور نور پیشرفته خود برای روشن کردن خودکار آنها در مواقع مورد نیاز استفاده می کنند. اما تغییرات X22 Pro تنها به ویژگی های آن محدود نمی شود و گزینه ها و فناوری به کار رفته در این خودرو نیز بهبود یافته است که از جمله آنها می توان به صفحه نمایش لمسی بزرگ خودرو اشاره کرد که اندازه 9 اینچی آن برآورده کننده تمام نیازهای راننده است. به به و می توان گفت که بزرگترین صفحه نمایش لمسی در بین رقبای خود است.

فیس لیفت X 22 Pro تغییرات بیشتری مانند AutoHold و EPB دارد.

X22 Pro مجهز به موتور توربوشارژ 107 اسب بخاری است. در سال های اخیر ، مارک های معروف مانند سیتروئن ، مینی و بیامو از موتورهای جمع و جور و با کارایی بالا استفاده می کنند. گیربکس این خودرو 9 سرعته CVT است که روی آریزو 6 به خوبی آزمایش شده است و انتظار می رود X22 Pro X22 را در بازار ایران تکرار کند.

یک ماشین دست دوم و یک ماشین جدید تهیه کنید

صفایی ، مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی های ستوده ، یکی دیگر از خدمات نمایندگی ستوده را برای دارندگان محصولات مدیران خودرو با مدل 1390 به بعد در نظر گرفت تا صاحبان محترم این خودروها جایگزین خودروهای فرسوده شوند.

سازمان ستوده

وی خاطرنشان کرد: در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با محصولات جدید ، تا 70 درصد امکانات و حداکثر 60 ماه اقساط در نظر گرفته شد.

صفایی افزود که کارشناسان قیمت گذاری محصولات مدیر خودروهای فرسوده در این طرح می توان به صورت رایگان انجام داد.

این گزارش می افزاید که شعبه مرکزی ستوده کد 401 در جاده ستارخان تهران و سه شعبه آن در نازی آباد ، فدائیان اسلام و شیخ فضل الله واقع شده است. ارائه خدمات پس از فروش به صاحب محصول مدیر خودرو در شعبه شیخ فضل الله این نمایندگی انجام می شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات مدیریتی می توانند با شماره های 02144251055 (شعبه ستارخان) ، 02155333553 (شعبه نازی آباد) ، 02136652646 (شعبه هایپرسان) و 02144271619 (شعبه شیخ فضل الله) تماس بگیرند ؛ یا آدرس این سازمان https://mvm401.com منابع

یادآور می شود آخرین اطلاعات طرح فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیر خودرو آدرس اینستاگرام مامور ستوده هنوز موجود است.

https://www.instagram.com/mvm401/



[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما