دارایی که به املاک استقلال اضافه شد – ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1812627 |
07 ان 1400 ساعت 12:41 |
7,032 |ازدید |

0
دیدگاه

سازمان خصوصی سازی خبر داد

قن قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی از احتمال اضافه شدن دارایی جدید به باشگاه استقلال ر داد.

به گزارش «ورزش سه»، در روزهایی که علاقه‌مندان به فوتبال در انتظار ورود رسمی استقلال و پرسپولیس به بازار بورس هستند، بحث بر سر دارایی و املاک دو باشگاه و همچنین قیمت سرخابی‌ها مطرح است و اکنون سازمان خصوصی سازی از اضافه شدن. یکدن یک دارایی جدید به املاک آبی شوشان خبر می دهد.

قن قربانزاده درمورد دارایی جدید باشگاه استقلال توضیح داد: . . . . .

وی با تاکید بر اینکه در صورتی که انتقال صورت بگیرد، ارزشی ندارد استقلال بالاتر می باشد، گفت: این موضوع در صورت مالی ذکر شده بود اما چون سند و مدرکی وجود نداشت، در ارزش گذاری باشگاه استقلال در نظر گرفته نشده بود. . . .. .

بر اساس این گزارش، قربانزاده در گزارش فرآیند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، 23 بهمن ماه ارزش باشگاه را 280 میلیارد استقلال تومان اعلام کرد و جمشیدی فر- کارشناس ارزشگذار باشگاه استقلال هفته قبل درمورد روند ارزش گذاری این باشگاه توضیح داد: عدد فعلی، عدد مصوب تات عالی بوده و ارزش سهام با مقاصد به سازمان خصوصی سازی ارائه شده است.

ی در مورد ارزیابی قیمت باشگاه استقلال عنوان کرد: به دلیل زیان‌دهی، امکان ارزیابی بر اساس سودآوری را نداشتیم و مبنا NAV. ارزش برند استقلال 100 میلیارد تومان و املاک 100 میلیون تومان است. به دلیل زیان‌دهی امکان ارزیابی طبق ضوابط سودآوری را نداشتیم و مبنا NAV بود.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما