چگونه کالای غیراصل خریداری شده از دیجیکالا را مرجوع و نآ را گزارش کنیم؟ – زومیت

[ad_1]

فروشگاه دیجی کالا به فروشندگان این امکان را می دهد تا محصولاتشان را از طریق این پلتفرم به فروش برسانند بپردازند. اما فروشندگان ابتدا باید باشند یا نبودن کالای خود را مشخص نند. دیجیکالا برای تشخیص دقیق این موضوع ابزارهای اعلامی را یگیار می‌گیرند تا اگر مغایرتی با آن‌هایی که فروشندگان ساخته‌اند مشاهده کنند.

بااین‌حال شرایط حاکم، بازار را مستعد تجارت کالاهای غیرقابل‌معمولی کرده است و این احتمال وجود دارد که کالایی وجود داشته باشد یا نشان دهد. احتمالاً باید بعد از دریافت کالای آن به طور دقیق و با استفاده از برخی از روش‌هایی که باید از آنها مقاله نحوه تشخیص اصل یا غیراصل بودن کالای خریداری شده از دیجیکالازد، استفاده شود.

. . . . . در ادامه با ما همراه باشید تا گام‌به‌گام با مراحل مرجوع و روش‌هایی باشید که می‌توان در جریان جریان صرع نبودن کا.

نحوه مرجوع کردن کالای غیراصل به دیجی کالا

. . . . . گ کالای غیراصلاح کرده‌اید می‌توانید درخواست مرجوعی خود را از ناحیه‌ای ثبت کنید. یرای این کار می‌توانید به روش عمل کنید.

  • وب سایت دیجی کالا

۱. وارد حساب کاربری خود شده و مطابق تصویر از منوی لالا وارد بخش شهارش‌ها شوید.

مراحل مرجوع کردن کالای غیراصل در وب سایت دیجی کالا

۲. در سفارش‌ها روی تحویل‌شده کلیک کنید و سفارش‌هایی را که کالای غیرقانونی از طریق آن به دست شما رسیده است.

مراحل مرجوع کردن کالای غیراصل در وب سایت دیجی کالا

۳. روی ثبت درخواست مرجوعی کلیک کنید.

مراحل مرجوع کردن کالای غیراصل در وب سایت دیجی کالا

۴. کالایی که مد مرجوع را از لیست انتخاب کرده و روی ادامه کلیک کنید.

مراحل مرجوع کردن کالای غیراصل در وب سایت دیجی کالا

۵. در این صفحه اگر از آن کالا چند عدد خریداری شده، تعداد آن‌ها را به هر کدام از آن‌ها که بیلبی است تغییر دهید و لل مرجو کنید. یالای غیراصل دریافت کرده ام ر دهید، در ادامه خودتون بر اصل نبودن کالا را به طور کامل شرح داده و تصویر یا سند دال بر این موضو.

مراحل مرجوع کردن کالای غیراصل در وب سایت دیجی کالا

۶. در این مرحله، اگر سفارش خود را با پیک دریافت کرده اید، آدرسی که پیک مرسوله را به دست شما می رساند انتخاب کرده و ساعت و روزی که مایل هستید به آدرس شما مراجعه کنید و کالا را دریافت کنید، انتخاب کنید. در غیر این صورت ارسال با تیپاکس یا پست را انتخاب کرده و درخواست خود را ثبت کنید. جهوجه داشته باشید که یاید منتظر پیامک رسیده و تا قبل از آن اقدامی برای ارسال مرسوله با یا تیپاکس نکنید.

مراحل مرجوع کردن کالای غیراصل در وب سایت دیجی کالا

  • اپلیکیشن دیجی کالا

صفحه منوی پایین وارد بخش دیجی کالای من شوید. در صفحه بعدی از بخش شهارش‌های من، تحویل داده می‌شود، سپس سفارشی را که کالای غیرعادی از طریق آن به دست شما رسیده است، انتخاب کنید. زط ایقریق منوی بالای صفحه د درخواست مرجوعی کلی یا جزئی را انتخاب کرده و ادامه مراحل را از شماره‌ی ۴ در بالا دنبال نند.

مراحل مرجوع کردن کالای غیر اصلی در اپلیکیشن موبایل دیجی‌کالا

. . . .

اگر پس از مهلت بازگشت هفت روزه مشخص شد که لالا تقلبی است چگونه آن را مرجوع کنیم؟

. . . . . . . . . . بدین منظور فروشگاه این کالا پس از پیگیری‌های زومیت، مدت زمان مرجوعی تقلبی را به ۹۰ روز افزایش داد.

مشتریان برای مرجوع‌کردن کالای تقلبی خریداری‌شده از دیجی‌کالا تا ۹۰ روز (سه ماه) فرصت دارند.

اما فعلاً امکان ثبت درخواست از طریق ناحیه‌ای با ذکر این دلیل وجود ندارد. مدین منظور شما باید از طریق فرم تماس با ابزار دیجیکالا ارتباط برقرار کرده و با ارائه نن و مدرک، در موضوع را کا ر. برای پیگیری می‌توانید به این لینک وارد شده و در ادامه چ نند روش وارد عمل شوید:

  • ترم تماس: در فرمی که پیش‌روی شما قرار گرفته است، مطابق تصویر زیر، موضوع را خدمات پس از فروش نمال کرده و در ادامه مشخصات فردی . . . . . ستر است شواهد خود را با استفاده از گزینه‌ی افزودن عکس یا ویدئو میل کنید. در نهایت روی گزینه ثبت و کلیک کنید.

contactdigikala

  • تماس تلفنی: شماره ی 61930000-021 تماس گرفته شده، ابتدا 1 و سپس شماره 3 را وارد کنید تا به واحد خدمات پس فروش متصل شوید، در ادامه از شما درخواست می شود تا شماره سفارش را وارد کنید و منتظر پاسخ اواتور بمانید.
  • ارسال ایمیل: می‌توانید شکایات خود را به‌صورت کامل‌تر به ایمیل سازمانی دیجی‌کالا به آدرس [email protected] ارسال کنید. توجه داشته باشید همه‌ی اطلاعات مهم از جمله مشخصات و اطلاعات فردی و شماره‌های سفارش را در ایمیل ذکر کنید تا بررسی‌های لازم را ذکر کنید.

. . . .

شماره سفارش را از کجا پیدا کنم؟

.ماره‌ای سفارش را می‌توان از طریق بخش ش‌هارش‌ها در سایت پای اپلیکیشن موبایل دیجی‌کالا پیدا کرد. .مچنین پس‌ از ثبت شارش توسط مشتری ی یک کامک حاوی شماره سفارش برای ارسال می‌شود.

نکات مهم در صوص مرجوع کردن کالای غیراصل

اگر مستندات و ادله‌ی کافی به‌منظور اثبات تقلبی کالای دریافتی خود را داشته باشید:

  • . . . .
  • هر تصویر ما مدرکی که می‌توان تقلبی بودن یک محصول را به‌وضوح نشان دهد یا تشخیص ندهد را ساده‌تر کند، نمی‌تواند در فرم‌های مشخص شود.
  • پشتیبا پشتیبانی دیجیکالا حتماً در تماس باشید و نارضایتی خود را از این موضوع کاملاً به انان بیان کنید.
  • گ ها ۹۰ روز حق زگشتازگشت بی‌قید و شرط کالای غیراصل را دارید و حتماً این موضوع را با واحد دارید.
  • در صورت پذیرفته نشدن درخواست، و واحد شکایات تماس بگیرید یا شکایت خود را به صورت
  • . . . . .
مقاله مرتبط:

نحوه گزارش کالای غیراصل به دیجیکالا

افزونه هایی که باید در خصوص مرجوع کردن کالای غیراصل انجام شود، به دیجی کالا گزارش دهید. این کار را به نند طریق می‌توانید انجام دهید. می توانید در بخش نظرات به این موضوع اشاره کنید و هم از طریق فرم تماس خود را برای دیجی کالا ارسال کنید. راهی که خود دیجی‌کالا پیشنهاد استفاده از گزینه‌های «گزارش نادرستی مشخصات» در ‌مورد کالایی است که نشان می‌دهد غیرقانونی نیست

در خصوص گزارش کالای غیراصل لزومی ندارد که حتماً آن کالا را خریداری کنید. . . . . . مدین منظور کالا مطابق با عکس، وارد صفحه مورد نظر در دیجی کالا شوید و در زیر اسلایدر تصاویر محصول روی صفحه وارد شوید. اطلاعات شارش نادرستی یکک کنید، در ادامه گزینه‌ی غیالا غیراصل است یکک کرده ، توضیحات خود را نوشته و ارسال کنید.

.ارش کالای غیراصل به دیجیکالا

تیم نظارت پس از بررسی گزارش، ابتدا پیامکی را مبنی بر پذیرش یا رد کردن ادعای غیرقانونی بودن برای کاربر ارسال کالا و در صورت اثبات ارزیابی طبق جرائم تعریف شده فروش کالای غیراصل، با فروشنده خواهد کرد; بته یطرایط برخورد و جریمه بسته به دفعات تکرار متفاوت خواهد بود.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما