دار نارنجی هواشناسی

[ad_1]

هواشناسی هواشناسی نسبت به وزش شدید و افزایش ارتفاع موج تا سه متر در جنوب کشور و بارش برف و باران در ۲۹ استان هشدار داد.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی با اعلام هشدار نارنجیرنگ با اشاره به افزایش ارتفاع بین 2 تا 3 متر در پی وزش باد شدید آورده شده است: این وضعیت جوی شنبه (23 بهمن ماه) برای خلیج فارس در استانهای خوزستان و بوشهر، یکشنبه (24 بهمن ماه) برای خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان در استان های خوزستان، بوشهر، زگرمزگان و سیستان و بلوچستان و دوشنبه (25 بهمن ماه)

در این شرایط جوی وارد می شود به تاسیسات ساحلی و فراساحلی، خطر غرق شدن قایق های سبک و نیمه سنگین و اختلال در تردد با شناورهای سنگین به ویژه در نواحی فراساحل و آسیب به قفسه ها و تورهای صیادی دور از انتظار نیست بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به جلوگیری از ترد. یایقهای سبک ، تفریحی و احتیاط ترد با شناورهای نیمه ننن ،

سازمان هواشناسی با هشدار زردرنگ نیز آورده است: بارش برف، باران، وزش باد شدید موقت و رعد و کاهش نسبی دما پنجشنبه (21 بهمنماه) در استانهابی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، شمال خوزستان , ایلام, زنجان و غرب همدان, جمعه (22 بهمن ماه) در آذربایجان غربی, آذربایجان شرقی, اردبیل, زنجان, کردستان, کرمانشاه, لرستان, ایلام, شمال شرق خوزستان, همدان, مرکزی, چهارمحال و بختیاری, شمال کهگیلویه و بویراحمد, قزوین، البرز، تهران، گیلان و مازندران قابل انتظار است.

این شرایط جوی شنبه (23 بهمنماه) در استان خوزستان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، قم، همدان، مرکزی، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، یزد، نیمه شمالی فارس و شمال استانهای کرمان، بوشهر، خراسان رضوی و خراسان جنوبی و یکشنبه (24 بهمن ماه) در استانهای گیلان، مازندران، گلستان، شمال، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، اصفهان، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات سمنان حاکم بواهد .ود.

اختلال در تردد، پدیده مه، کاهش دید، لغزندگی جاده ها، کولاک برف در جاده های کوهستانی، احتمال وقوع بهمن، احتمال مسدود شدن راه های روستایی در اثر بارش برف، احتمال و احتمال لغو پرواز، احتمال آبگرفتگی معابر شهری در این شرایط وجود دارد و سازمان. هواشناسی نسبت به پرهیز از سفرهای غیر ضروری، تجهیز خودروها به لوازم زمستانی از جمله زنجیر چرخ، مه شکن و سوخت کافی، احتیاط در فعالیت های کوهنوردی، جلوگیری از جابجایی عشایر کوچرو و دستگاه های اجرایی و امدادی برای عملیات برفروبی توصیه می کند.

در هشدار نارنجی ‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌های جوی نتیجه‌گیری به دنبال داشته باشد و نتایج احتمالی را داشته باشد. ناآرامی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک رخش‌دارن رخ می‌دهد.هه رنگ زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌های جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای خطرناکی را ایجاد کند. این هشدار برای هیاهی مردم صادر می‌شود بتا بهتر است برای مقابله با پدیده‌های جوی داشته باشد که از حالت م. از سوی دیگر نیز در جریان این هشدارها قرار می گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما