دام درمان های خانگی باعث مسمومیت می شوند؟

[ad_1]

درمان‌های خانگی که با استدلال به وب‌سایت‌های نامعتبر صورت می‌گیرند، جان ما را در بیاندازند.

داروهاي گياهي و ممكن است با يكديگر تداخل داشته باشند و به مسموميت ما شوند. . . . . .

۱. مصرف همزمان داروی گیاهی و شیمیایی

. . . . آیا نتیجه رضایت بخشی گرفتید؟

همه ما میدانیم که گیاهان خواص دارویی بسیار دارند. اما ممکن است برخی از آن‌ها برای ما مسمومیت‌زا باشند. یرای مثال، ترکیب زنجبیل، سیر، چای سبز و چای کوهی با دارو‌های شیمیایی ممکن است عوارض خطرناکی مانند مانند و خون‌ریزی داشته باشد.

صمچنین مصرف سیر با داروی شیمیایی «سپلوسپورین» که از عمل پیوند تجویز می‌شود تداعی می‌شود و ممکن است دن عضو پیوندی ر. نباید داروهای گیاهی و شیمیایی را هم مصرف کنیم.

۲. کرم های درد تسکین دهنده

نِه‌های موضعی برای ما یکی از بیخطرها حساب می‌شود. چون فکر می‌کنیم خطرات قرص و پمپول را ندارد. در ادامه با خطرات خوردن احتمالی این کرم‌ها و مسمومیت (حتی در مصرف موضعی) آشنا می‌شویم.

به گزارش کتابخانه ملی پزشکی آمریکا، متیل سالیسیلات

بر اساس بررسی تحقیقاتی که در سال ۲۰۰۷ در درمان های خانگی کالیفرنیا منتشر شد، مسموم با سالیسیلات زریق خوردن می‌تو منتشر کرد. . . . . .

۳. ترکیب اشتباه ادویه‌ها

هیاهی اوقات برای بهتر شدن طعم غذا از چند نوع ادویه استفاده می‌کنیم از این که ادویه‌ها نوعی هستند و ترکیب اشتباه آن‌ها هستند.

همزمان استفاده از سیر، آویشن و زنجبیل به لالا بردن فشار خون می‌شود. در مواردی که از قرص‌های وارفارین استفاده می‌کنند، استفاده از این ادویه می‌تواند منجر به پاره شدن مویرگ‌ها و خون‌ریزی داخلی شود.

استفاده از بابونه ز جبینجبیل و ننکو که اثر رقیق‌سازی خون دارند، تأثیر منفی بر آسپیرین و وارفارین می‌گذارند و نوعی آن‌ها را نا.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما