دانشمندان از ECG برای پیش بینی مرگ بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب استفاده می کنند

[ad_1]

محققان بیمارستان مونت سینا در نیویورک دریافتند که با بررسی فعالیت الکتریکی قلب ، می توان پیش بینی کرد که کدام بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب بیشتر در خطر مرگ هستند. این دستگاه بیولوژیکی می تواند به راحتی چند روز قبل از این مرگ را اندازه گیری و پیش بینی کند.

با استفاده از دستگاه الکتروکاردیوگرام ساده (EKG) یا دستگاه ECG ، محققان وضعیت 140 بیمار قلبی را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند که کاهش فرکانس موج QRS در 74 درصد موارد نشان دهنده وخامت وضعیت است. این دستگاه که توسط محققان کوه سینا توصیه شده است ، LoQRS نام دارد و گفته می شود که راه خوبی برای انتخاب بیمارانی است که خطر مرگ بیشتری دارند.

متوسط ​​زمان مرگ و میر از اولین مشاهده LoQRS تقریبا 52 ساعت بود. جاشوا لامپرت می گوید: “مطالعه ما نشان می دهد که کاهش امواج نوار قلب در طول بیماری کووید -19 می تواند یک ابزار مهم در کمک به مراقبت بهتر از کادر پزشکی از بیماران باشد و به آنها این امکان را بدهد.” تغییرات بالینی را زود تشخیص داده و اقدام فوری انجام دهید. با افزایش تعداد بیماران و بستری شدن مجدد در بیمارستان قلب ، استفاده از نوار قلب می تواند به بیمارستان کمک کند تا مراقبت های لازم را قبل از بدتر شدن وضعیت ارائه دهد. »

محققان می گویند استفاده از LoQRS همچنین می تواند در تشخیص خطر مرگ ناشی از آنفولانزا م effectiveثر باشد ، با این حال ، متوسط ​​زمان مرگ شش روز اعلام شده است. بنابراین ، می توان نتیجه گرفت که کووید -19 یک بیماری خطرناک تر از آنفولانزا است.

از آنجا که روش LoQRS فقط از طریق مطالعات متعدد قابل استفاده است ، لامبرت توصیه می کند که بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در اسرع وقت نوار قلب را دریافت کنند. وی گفت: “وقتی صحبت از بیماران کووید -19 می شود ، یافته های ما نشان می دهد که اسکن نوار قلب نه تنها هنگام ورود به بیمارستان مفید است ، بلکه می تواند در آینده به تشخیص LoQRS کمک کند.”

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما