دستور ویژه طرح توسعه کوراسان جنوبی

[ad_1]

استاندار کره جنوبی در بازدید از گروه صنعتی نصری ضمن تشکر از سرمایه گذاران و مدیران پرتلاش این صنعت بر اجرای طرح توسعه هفت هکتاری تاکید کرد. طرح مجتمع کشت و صنعت هیدردستان بیرجند.

مجتمع کشت و صنعت سزار دستان شامل یک گلخانه بزرگ برای تولید گل رز، پرورش اسب، ماهی و توسعه صنعتی مدرن است و نزدیک به هزار نفر را در خود جای داده است.

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی ضمن تمرکز بر پیگیری تجهیزات ضروری طرح توسعه محصول این گروه، از نزدیک با خطوط تولید انواع سرامیک و کاشی به ویژه کاشی های نیلوفر و آیدا سرام دیدار و با مدیران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد. و کارکنان گروه صنعتی نصری.

دستور ویژه طرح توسعه کوراسان جنوبی
انتصاب فرماندار جدید کوراسان جنوبی را به آلیسزا ناصری مدیرعامل گروه صنعتی ناصری تبریک گفت و افزود:

به گفته وی، گروه صنعتی ناصری تاکنون با ایجاد فرصت های شغلی و مبارزه با آسیب های اجتماعی اقشار مختلف اقتصاد را تولید کرده است که از آن جمله می توان به طبقه نیلوفر ۱، صنایع کاشی تیما، طبقه ۲ نیلوفر، آیدا اشاره کرد. کاشی و سرامیک آرام، کاشی ونیلوفر 3، رنگ و لعاب مارال، شرکت معدنی صدف خاوران، مجتمع کشت و صنعت هزاردستان و رزنتایل، مجتمع جدید و مدرن کاشی، فرصت های شغلی و اشتغال زایی گسترده ای را ارائه می دهد. کشور، به ویژه در دوره بزرگ.

وی گفت: تیم صنعت ما با همکاری دولت مردمی پروژه‌های ویژه‌ای برای مقابله با بحران اشتغال در منطقه و افزایش تولید، صادرات و تقویت پول ملی دارد.

دستور ویژه طرح توسعه کوراسان جنوبی

به گفته این کارآفرین بزرگ و موفق، این منافع سیاسی مدیران عامل است که کشور را در وضعیت فعلی نجات می دهد. امید طبق گفته مدیر اجرایی جدید کشور عمل می کند.

وی گفت: تنها راه تقویت پول ملی و شکستن حصر اقتصادی در سایه تولید ناخالص داخلی است چرا که تولید مایه حیات جامعه است.

گروه صنعتی نصاری با راه اندازی حدود ۱۲ واحد تولیدی در استان خراسان جنوبی تاکنون علاوه بر تولید بیش از هزار نفر به ویژه افراد دارای معلولیت و آسیب های اجتماعی تولید کرده است. براشون کار کن..

بیشتر محصولات این گروه صنعتی صادر می شود

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما