اولین تصویر رسمی شاسی بلند رنو آسترال

[ad_1]

-رارو- پیش از شاهد انتشار تشاویر جاسوسی از جدیدترین شاسی بلند رنو که SUV رنو استرالیا نام گرفته، بوده ایم، اما طراحی داخلی کن کماکان برای ما به تورت یک رمز و راز باقی مانده است. اما اکنون رش سازنده فرانسوی ، تصویری از این خودرو را منتشر کرده است

به گزارش فرارو ، شرکت رنو پس از آن در نهایت تصاویر رسمی از طراحی داخلی SUV Renault Austral کادجار راهی بازار شود. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که دودروی جدید آسترال با به روز رسانی های قابل توجی در زمینه طراحی دازه یازدهد منتشر شده است.

تصاویر جدید همچنین نشان می دهد که سیاسی بلند رنو آسترال دارای طراحی داخلی بسیار شیک است این خودرو با یک نمایشگر کاربری دیجیتال بزرگ ۱۲.۳ اینچی مرتبط به صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی پرتره ۱۲ اینچی است که رنو آن را Open ارتباط OpenR Link اندرویدامل Android Auto و Apple CarPlay، به لاوه ویژگی جستجوی گوگل و گوگل مپ است. رنو ادعا می کند که این سیستم یکی از

معماری داشبورد ظاهری باریک و عریض آ بخشین بخشیده است. فرمان مربع‌تر و در مرکز کمی صاف‌تر از قبل است تا بدون مانع از صفحه داشبورد را برای راننده نگه‌دارند. همچنین به نظر میرسد فضای ذخیره سازی بسیاری در اینجا وجود دارد که با یک دسته کشویی عریض در مرکز شروع می شود، در حالی که خود دارای دو فضای ذخیره سازی بزرگ و فضایی برای تلفن هوشمند است که با قابلیت شارژ بیسیم کامل می شود. تابل توجه دارد که این فضا نیز با ۳۰ لیتر فضای ذخیره سازی کنار سرنشینان بیشتر هم خواهد شد.

. . . . . صندلی پشت را می‌توانم به عقب و ولو حرکت داد تا فضای پشت یا فضای پای سرنشینان عقب را در صورت نیاز دهد. آن کار را می‌توان با فشار دادن دکمه‌های انجام داد و ص نللا را در ننوق عقب جمع کرد. Agneta Dahlgren، مدیر پروژه طراحی رنو، گفت: «زمانی که ما اتاق سرنشین آسترال را طراحی کردیم، سه موضوع تکرار می شوند، طراحی هیجان انگیز و احساس امنیت وجود دارد و همه اینها را ما بر اساس بالاترین استانداردهای کیفیت ایجاد کرده ایم.»

رنوال تایید کرده است که آستر در مسیر توسعه نهایی با تعیین دقیق خط موتور و قابلیت اطمینان آن است. یک سئه ل سعه م م م م م سی سیه سیه سیه سیه CM CM CM ست ست ل ل ل ل بته آن را به قیمت مناسب ساخته است که این به معنای یک خط تولید خودروی برقی با واحدهای هیبریدی E-Tech و هیبریدی متوسط ​​است. ناوگانی متشکل از 100 خودروی آزمایشی و تیمی متشکل از 90 راننده، «تستهای نزدیک» را پوشش خواهد داد که مجموعا 600000 کیلومتر (حدود 373000 مایل) در جاده باز و 1.4 میلیون کیلومتر باقی مانده (870000 مایل) در مسیر آزمایش به پایان رسیده و می رسد. .

به رنو: «این آزمایش‌ها، تیم را قادر می‌سازد تا انجام شده در پلت فرم جدید CMF-CD3 و سیستم‌های کمک‌راننده و همچنین عایق صدا و راحتی سیستم تعلیق را می‌گویند تا بهتر از بهترین شرایط ممکن لذت ببرند.» من مدلی که رقیب فورد کوگا، نیسان قشقایی و فولکس‌واگن تیگوان خواهد بود، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ رونمایی شود. -راحی زن از هاچ بک برقی مگان E-Tech رنو الهام گرفته شده است. در واقع، نمای ظاهری چراغ‌های LED باریک و بلند، پاپوت تاشو و نمای منحنی جلوی خودروی جدید با مگان مشابه نند.

-قرال کوچکتر از شاسی بلند Kadjar ست م اما بزرگتر از مگان E-Tech در همین حال، پشت دودروی توسعه یافته و در مرکز درب عقب، نسخه بزرگی . . .. . تظ شروش برسد، بنابراین این تصاویر ممکن است آخرین تیزرها باشد.

اولین تصویر رسمی شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی شاسی بلند رنو آسترال

از: autoexpress

هرجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما