روش درمان برای درمان خانگی پوستی

[ad_1]

آسیب‌های پوستی هستند و بسیاری از افراد در طول ننگی گیلی از نن را تجربه می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در موارد بیشتر دلیلی برای نگرانی از آسیب‌های پوستی نیست. اما گاهی اوقات نیاز به مداخله پزشکی دارد. گروه، پمادهای موضعی به درمان آسیب پوستی کمک می‌کنند. . . . . .

نواع ایجاد از آلودگی‌ها و بثورات پوستی وجود دارد و هر کس ممکن است رخ دهد. یا این حال، بسیاری از این موارد را می‌توان در خانه با چند ماده طبیعی درمان کرد. به جای استفاده از مواد شیمیایی آا آنتی بیوتیک‌ها که هر دو دراز مدت برای سلامتی مضر نن. خیرخی‌راه‌های طبیعی برای درمان وجود دارند.

۱. سمپرس آب گرم

مواد و وسایل لازم: ک کاسه آب داغ، یک تکه پارچه

روش انجام درمان: پارچه را در آب رو نند، آب اضافی را با فشار خالی کنید و به رامی روی محل محل حادثه یا جوش بما. ثاند نگاه دارید و روند را تکرار کنید. می‌توانید هر نند ساعت یک رار این کار را انجام دهید یک نتیجه را ببینید.

گرما به افزایش گردش خون کمک می‌کند، منافذ شما را باز می‌کند و به قسمتی از پوست اجازه می‌دهد تا بهتر با مقابله با آن مقابله کنید.

۲. بل برای درمان خانگی بیماری پوستی

مواد و وسایل مورد نیاز:،ل، قاشق

روش انجام درمان: عسل را به صورت موضعی روی منطقه عفونی بمالید که به کاهش قرمزی و تورم کمک می‌کند. می‌توانید چند بار در روز انجام دهید. دارای خواص ضد باکتریایی است و به درمان بیماری های ناشی از استافیلوکوکوس کمک می کند.

۳. بهردچوبه

مواد و وسایل لازم: زردچوبه و عسل

روش انجام درمان: ر دو ماده را طوری که خمیری به دست آید مخلوط کنید. میر را روی قسمت آلوده به آلودگی بمالید و پس از خشک شدن دن ن را بشویید. می‌توان این درمان را دوار در روز، یک رار صبح و یک رار از خواب انجام داد.

زردچوبه دیرباز به دلیل خواص بد، ضد قارچ و حتی از ویروس شناسایی شده است. یک ادویه دارویی تاثیر فوق‌العاده‌ای در درمان دارد.

۴. ئهلوئه ورا درمان خانگی آسیب پوستی

مواد و وسایل لازم: آل آلوئه ورا

روش انجام درمان: . . . ایمی صبر کنید و بعد با آب سرد بشویید. می‌توان این کار را ۲ تا ۳ رار در روز انجام داد. ئهلوئه ورا به دلیل داشتن آنتراکینون دارای خواص ضد باکتریایی است.

۵. زنجبیل

مواد و وسایل لازم: ایمیر یا عصاره زنجبیل

روش انجام درمان. می‌توان این درمان را دوار در روز، یک رار صبح و یک رار از خواب انجام داد.

زنجبیل یکی از درمانهای خانگی عالی برای مقابله با قارچی پوست است. مرا مانع از رشد می‌شود.

۶. روغن نارگیل

مواد و وسایل لازم: نن قطره روغن نارگیل

روش انجام درمان: نن رقط روغن نارگیل را روی ناحیه آلوده روی پوست خود بمالید و اجازه دهید جذب شود. می‌توان بعد از نیم ساعت را بشویید. زرین زمان شب است اترا میتوانده آنترا

روغن نارگیل به دلیل وجود مونولورین به گی لوگیری از ویروس های ویروسی یا باکتریایی پوست کمک می کند و از آن رو درمان خانگی و

۷. شوش شیرین

مواد و وسایل لازم: نصف قاشق چایخوری جوش آیرین و مقداری آب

روش انجام درمان: ر دو ماده را با خم مخلوط کنید خاخمیری به دست آید. حمیر حاصل را روی ناحیه آسیب دیده بمالید. زد از چند دقیقه نن را بشویید. می‌توان این روش درمانی پوستی را دو بار در روز انجام داد.

شوش شیرین یکی از درمانهای خانگی عالی برای درمانهای پوست است. ا من ماده به رشد استرپتوکوک موتانس کمک می‌کند.

۸. لیمو و روغن زیتون ، درمان خانگی آلودگی پوستی

مواد و وسایل لازم: یک لیمو و روغن زیتون

روش انجام درمان: این دو ماده را خم مخلوط کنید. زیرا روغن زیتون یک روغن حامل است. ترکیب به دست آمده را روی محل مقابله بمالید و ۳۰ دقیقه باقی بماند. در نهایت آن را با آب گرم بشویید. می‌توان این درمان را تا دو بار در روز انجام داد تا زمانی که بهبود یابد.

آب لیمو دارای خواص قد قارچی، بدایی و قابض است که به درمان کمک می کند.

۹. ور و زردچوبه

روش انجام درمان: لیوان شیر گرم را با پودر زردچوبه مخلوط کرده و بنوشید. می‌توانید این کار را یک بار در روز انجام دهید. زردچوب دارای خواص ضد حساسیت است و شیر اسید لاکتیک دارد که تقا تقویت کلاژن به سلامت پوست کما کمک می‌کند.

۱۰. ماست و .ل

مواد و وسایل لازم: ف جنجان ماست ساده و عسل

روش انجام درمان: ماست را با مقداری عسل ترکیب کنید و بخورید. می‌توان این درمان پوستی را تا دو بار در روز انجام داد.

ماست ساده یکی از بهترین درمانهای خانگی برای مقابله با قارچی پوست است. یک ماده لبنی پر از پروبیوتیک است و به کمک مواد خوب می‌کند. سلامت روده به رور خودکار روی پوست شما تاثیر خواهد گذاشت.

۱۱. جهوجه فرنگی ، درمان خانگی آسیب پوستی

مواد و وسایل لازم: جهوجه فرنگی و مخلوط کن

روش انجام درمان: گوجه فرنگی را خوب پوره کنید. از خمیر به دست آمده در ناحیه آسیب دیده می شود. اجازه بدهید چند دقیقه و بعد بشویید. یک ار در روز می‌توانید انجام دهید.

جهوجه فرنگی حاوی انواع مختلفی از اسیدها است که باعث ایجاد خواص ضد باکتریایی می شود.

۱۲. نمک دریا

مواد و وسایل لازم: ف جنجان نمک دریا و سط آبل آب

روش انجام درمان: می‌توان با مخلوط کردن نمک در سطل حمام این درمان را شروع کرد و حتی نمک را مستقیماً در وان مام انجام داد. می‌توانید یک بار در روز را انجام دهید.

خواص ضد میکروبی در حمام‌، و نمک به دود عملکرد سدِ پوست کمک می‌کند. نمک و آب درمان خانگی خوبی برای پوستی هستند.

۱۳. یای سبز

مواد و وسایل لازم: چای سبز کیسه‌ای و د غ

روش انجام درمان: کیسه‌های چای سبز را برای مدتی در داخل بیاورید و بیرون بیاورید. از چای دم شده در ناحیه آسیب دیده استفاده کنید. یک بار در روز نمی توانید انجام دهید. تنان‌های موجود در چای سبز برای درمان بیماری‌های قارچی پوست مفید هستند.

۱۴. ،ر ، درمان خانگی پوستی

مواد و وسایل لازم: ور و روغن زیتون

روش انجام درمان: ر را له کنید و روغن زیتون را مخلوط کنید تا خمیری را به دست بیاید. بهمیر به دست آمده را به مدت ۳۰ دقیقه روی منطقه عفونی قرار دهید و بعد از آن را بشویید. دو ار در روز ن را انجام دهید.

خواص بیوتیکی و ضد میکروبی موجود در سیر به درمان بیماریهای کمک می‌کند.

۱۵. روغن درخت چای

مواد و وسایل لازم: روغن درخت چای

روش انجام درمان: ننر قطره از روغن درخت چای را که یک روغن حاملگی دیگر دو ار در روز ن را انجام دهید.

روغن درخت چای به مبارزه با باکتری ها کمک می کند و دارای خواص یکد میکروبی است.

۱۶. شنبلیله

مواد و وسایل لازم: شنبلیله پ پنبه و آب

روش انجام درمان: نشلیله را بجوشانید تا نرم شود. اجازه دهید خنک شود و با استفاده از پنبه نن را روی ناحیه آسیب دیده بمالید. پس مدتی ن را بشویید. ۲۳ بار در روز می‌توانید انجام دهید.

باکتری‌های مولد آکنه و شناسایی به دلیل خواص یکد میکروبی شنبلیله می‌شوند.

راه‌های عملیات برای درمان‌های پوستی وجود دارند و جای نگرانی نیست. راه حل بیشتر این آسیب‌ها در آشپزخانه نهفته است. . . . . مطمئن شوید که بهداشت را رعایت کرده و کارهای لازم را برای جلوگیری از آن انجام دهید

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما