رونمایی از گوشی نوکیا جی ۲۱ یژگی‌ها ویژگی‌های جدید

[ad_1]

-رارو- 21رکت نوکیا از گوشی جدید نوکیا G21 رونمایی کرد. گن گوشی هوشمند به تراشه Unisoc T606 و رم ۴ گیگابایتی مجهز است.

به گزارش فرارو ، مرکت نوکیا از طریق وب سایت HMD Global که اخبار این شرکت را می‌کند، به رور رسمی جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام Nokia G21 را منتشر کرد. کهمانطور که از نام این دستگاه مخصوص است، این گوشی جانشین Nokia G20 به نظر می‌رسد شرکت نوکیا برای بهبود عملکرد این گوشی هوشمند جدید، ر روی

شارش شده است که این گوشی قرار است در دو رنگ Nordic Blue و غروب (Dusk) ارائه شود. ی‌مچنین می‌دانیم که این گوشی هوشمند به زودی قیمت ۱۷۰ رورو در بازار اروپا در دسترس خواهد بود.

شی شی G G G G G G تز تز تز تز تز تز تز ی تز تز ی تز ی تز تز ی تز ی. ن نمايشگر از قابليت بازسازي طبيقي پشتيباني مي كند. به این رت تازه یازی این نمایشگر در حالت صرفه جوی انرژی به ۶۰ هرتز کاهش می‌یابد.

ی گوشی ارزان‌قیمت از چیپست Unisoc T606 استفاده می‌کند که استفا از فرآیند ۱۲ نانومتری ساخته شده است. دارای دو هسته Cortex-A75 و شش هسته Cortex-A55 به همراه پردازنده گرافیکی Mali G75-MP1 است.

رونمایی از گوشی نوکیا جی ب یژگی‌ها ویژگی‌های ارتقایافته
از طرفی پردازنده این گوشی با ۴ بابای رم جفت شده است. پیکربندی فضای ذخیره سازی این گوشی در دو نسخه متفاوت ارائه می شود که مامل دو گزینه ۶۴ زبانی و ۱۲۸ بابایتی برای حافظه داخلی است. این دستگاه همچنین دارای یک اسلات کارت microSD است که به کاربران امکان ذخیره سازی دستگاه را افزایش می دهد.

در مورد دوربین های این گوشی هم گفته شده که ت نم دوربین سه هانه در نن پشتی دستگاه وجود دارد. . . . . . دوربین‌ها از ویژگی‌هایی مانند Super Resolution و Night Mode پشتیبانی می‌کنند.

این دستگاه از سیستم عامل اندروید ۱۱ که از قبل نصب شده است، استفاده می‌کند، اما شرکت نوکیا اعلام کرده است که امکان ارتقای اندروید ۱۲ را دارد. آن ننا وعده شرکت نوکیا نیست و آن‌ها اعلام کرده است که امکان ارتقای اندروید فراهم شده است. به این رت می‌توان نتیجه گرفت که این دستگاه در ننه نسخه جدید اندروید ۱۳ را نیز خواهد گرفت.

انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری ۵۰۵۰ میلی‌متری آمپر ساعتی که از شارژ سریع، واتی پشتیبانی می‌کند، یامین می‌نماید. کترکت نوکیا درباره این باتری قول داده است که کاربران تنها با یک بار شارژ کامل، می‌توانند تا سه روز از آن استفاده کنند. کهنان که گفته این باتری از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می کند، یا این حال، شرکت نوکیا فقط یک ژارژر ۱۰ واتی را در جعبه خرده ر.

از: gizmochina

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما